Як можна заробляти гроші в інстаграмі

Як можна заробляти гроші в інстаграмі

У цій статті наша увага буде спрямована на те, як можна заробляти гроші в інстаграмі, а також які методи для цього існують. Існує безліч напрямків для отримання доходу з розкрученого облікового запису в будь-якій соціальній мережі. Суть механізму в Instagram аналогічна — власник акаунту має аудиторію у вигляді підписників, а її можна монетизувати, наприклад, за допомогою платного показу реклами від партнерів, або відразу закласти в акаунт свій власний бізнес.

Перед тим, як почати заробляти в Інстаграмі, вивчіть наступну інструкцію та дійте за вказаним планом:

  1. Увійдіть в Інстаграмі.
  2. Оформіть профіль: завантажте хорошу аватарку, опишіть свій обліковий запис, додайте контакти та посилання, опублікуйте пристойну кількість різних постів.
  3. Далі займіться накруткою підписників. Для цього вам необхідно самому підписуватися на користувачів, багато хто з них підписуватиметься на вас у відповідь.
  4. І нарешті, займіться представленням своїх товарів та послуг.

Щоб ваша сторінка була цікавою, необхідно подавати цінну інформацію, підходити до цієї справи креативно та неординарно.

Ваш контент повинен бути інтригуючим, таким, що запам’ятовується, яскравим і ефектним.

Як можна заробляти гроші в інстаграмі

Спочатку в Інстаграмі викладали фотографії з повсякденного життя. Зараз мережа заповнена незвичайними барвистими і якісними фото, що набагато швидше привертає увагу користувачів. З цього можна зробити висновок, що оригінальна подача фотографій відіграє значну роль у розкручуванні облікового запису.

Головне — вибрати цікавий напрямок, який зацікавить велику аудиторію. Не зайвим також буде нагадати ключові нюанси, пов’язані з тим, як люди заробляють в Інстаграмі. Ось деякі з них:

  • Ніша і тематика – заробіток, так само як і успішна розкрутка, будуть можливі тільки, якщо обліковий запис має суворо певну тематику. Наприклад, рекламодавців можуть цікавити акаунти з великою кількістю фотографій зі спортзалу для реклами спортивного харчування, або в ресторанах для просування брендів.
  • Грамотне оформлення акаунту — ще один важливий нюанс, адже якщо аккаунт погано оформлений, то ніяка «накручена» аудиторія не дасть ефекту, та й потенційні партнери пройдуть повз, оскільки хочуть просувати свій продукт якісно.
  • Живий контакт із аудиторією — немає сенсу робити рекламу на «мертвих» облікових записах, де самі боти. Рекламодавці це знають, тому ретельно стежать за тим, щоб власник облікового запису контактував з підписниками, іншими словами, шукають «живі» облікові записи.

Якщо обліковий запис відповідає всім вимогам, час звернути увагу як можна заробляти гроші в інстаграмі.

Спосіб 1. Рекламні пости за пряму оплату

Рекламні пости за гроші — найефективніший напрямок серед способів, як зірки заробляють. Механізм дуже простий:

Як можна заробляти гроші в інстаграмі

З власником облікового запису зв’язується рекламодавець безпосередньо, пропонуючи викласти промо-матеріали за відповідну оплату. Найчастіше створити рекламне фото потрібно самостійно.

За згодою рекламодавець оплачує рекламний пост, а власник акаунту його викладає, дотримуючись всіх умов і домовленостей.

Шукати рекламодавців самостійно не потрібно. Якщо у вас є розкручений обліковий запис у певній ніші, то більшість самі будуть робити вам пропозиції. Звідси випливає недолік, що потрібно чимало підписників і хороше оформлення, як згадувалося вище.

Відмінність рекламних постів від партнерських посилань (Спосіб 3) полягає в тому, що партнерки ви можете розміщувати, маючи сотню читачів, а ось перед тим, як розміщувати рекламу, потрібно буде потрудитися залучити якомога більше користувачів, зацікавити їх і викликати бажання на вас підписатися.

Також ви повинні знати, що абсолютно кожен рекламний пост повинен бути відзначений спеціальним хештегом, наприклад: реклама або спонсорський. Цей нюанс передбачений законом, але незважаючи на це більшість користувачів, що публікують рекламу, цей момент ігнорують, довести порушення досить складна процедура. Захід, на відміну від країн СНД, юридично більш розвинений, і там було кілька гучних скандалів. Популярні бренди заплатили значні штрафи за публікацію реклами без відповідних міток у мережі Інстаграм. Для співпраці з рекламодавцями потрібно бути зареєстрованим у спеціальних СММ та САР.

Спосіб 2. Просування власного бізнесу

Якщо ви є власником своєї справи, продаєте товари або послуги, то Instagram може стати потужним каналом для залучення клієнтів. Як і в інших соціальних мережах, тут є широкі можливості для пошуку аудиторії та контакту з потенційними клієнтами. У цьому випадку ви можете бути одночасно:

  • Власником облікового запису, адже ви публікуєте свої пости та піарите продукт;
  • Рекламодавцем, оскільки клієнтів та читачів потрібно шукати, а найкраще це робити у тих, хто вже має певну аудиторію.

Більшість відомих брендів сьогодні мають свої облікові записи у всіх соціальних мережах, і Instagram далеко не на останніх місцях за значимістю.

Спосіб 3. CPA – та партнерські програми

Робота в CPA-мережах є найпростішим, але не дуже ефективним варіантом заробітку в Інстаграмі. Її більше використовують не в Instagram, а в інших подібних джерелах трафіку (соціальних мережах з активним посиланням, сайтах, форумах). Суть CPA:

  1. На спеціальному сайті власник облікового запису знаходить близький за тематикою продукт або бренд.
  2. Отримує від них партнерське посилання, а в деяких випадках промо-матеріали.
  3. Рекламує посилання у своєму акаунті у профілі та постах.

За кожного користувача власник облікового запису, який перейшов за посиланням і купив продукт, отримує оплату, яка може бути фіксованою, або у вигляді відсотка від чека.

На перший погляд, все здається зрозумілим, але є і ряд проблем:

У Instagram можна поставити лише одне активне посилання у профілі.

Як можна заробляти гроші в інстаграмі

Всі посилання в описі до постів будуть неактивними, що не дуже порадує ефективністю. Мало хто захоче копіювати посилання і вставляти його в адресний рядок браузера. Таким чином, CPA-мережі – це далеко не найкращий варіант для Instagram, але цілком допустимий, якщо ставити посилання на профіль. Єдина перевага в тому, що ніхто не дивитися ваш аккаунт і можна стартувати з будь-якої кількості підписок, питання тільки, чи буде результат продажу?

Тому, незважаючи на свою простоту, цей спосіб великого доходу не принесе. Але пробувати треба все як можна заробляти гроші в інстаграмі.

Спосіб 4. Заробіток з Aliexpress

Відмінний спосіб для блогерів та осіб, яких у мас-медіа вважають «іконами стилю». Щоб отримати свій відсоток (від 10 до 30), необхідно публікувати рекламні пости з оглядом покупок на Aliexpress і реферальні посилання на товар. Розпочати співпрацю з Aliexpress можна через CPA-мережі (epn, admitad), які є посередниками.

Спосіб 5. Продаж фотографій

У разі, коли немає бізнесу, ні бажання розкручувати тематичний канал, допоможе продаж фотографій. Цей напрямок орієнтований виключно на фотографів-професіоналів та любителів, які воліють викладати цікаві портфоліо замість нав’язливої ​​реклами. Тут можна одночасно продавати фото (не забудьте нанести на фото водяні знаки), а також пропонувати фотосесії.

Багато професійних фотографів сьогодні мають дуже значні сторінки в Instagram, які приносять купу клієнтів та покупців.

Спосіб 6. Продаж облікових записів

Хороші розкручені облікові записи приносять гроші і їх можна монетизувати, одержуючи з них пасивний дохід. Як наслідок, такі акаунти завжди в попиті і їх за зручної нагоди можна і продати за N-у суму грошей.

Таким чином, продаж акаунтів на біржах буде хоч якось вигідним лише при використанні обману та швидко накручених ботів. В іншому випадку, такі облікові записи продають для ліквідації, якщо бізнес прогорів або закрився.

Скільки потрібно підписників для заробітку

Більшість власників акаунтів-початківців завжди задаються питанням, а скільки взагалі знадобиться читачів, щоб почати отримувати мінімальний дохід. Відповідь завжди залежить від способу заробітку та ніші, де планується просувати сторінку.

Не забуваймо, що є надвузькі та прибуткові ніші, де від сили набереться 3000 підписників, але вони можуть генерувати великий дохід.

Тут важливо гнатися не за кількістю, а за якістю. Краще мати одну тисячу активних користувачів, підписаних на вас, ніж сто тисяч ботів, накручених за допомогою спеціальних сервісів. Такі користувачі ніяк не проявляють себе і не можуть вплинути на стрімкий розвиток вашого онлайн-бізнесу. У порівнянні з іншими соціальними мережами в Інстаграмі досить добре розвинена комерційна активність. Пов’язано це з тим, що на сьогоднішній день у цій мережі низька конкуренція. Але найімовірніше це не надовго. З часом Інстаграм теж буде «до країв» заповнений торговими сторінками.

Читайте також: Що таке мікросток і як заробити $1000 на місяць

Дослідження, проведені Форбсом, серед західних користувачів, які заробляють гроші в мережі Інстаграм, показують, що користувачі з великою кількістю читачів за один спонсорський (рекламний) пост беруть від 200 до 400 доларів США.

В Україні також є багато людей, які розкрутили свої акаунти в Інстаграмі, рекламний пост у їхній стрічці може коштувати $200 і вище.

Ви коли-небудь звертали увагу, як зірки заробляють в інстаграмі? Якщо ні, зверніть! Багато відомих особистостей діляться своїми фото зі знімальних майданчиків, гримерок, фотосесій тощо. При цьому в описі фотографій непомітно рекламують фотографа, стиліста або тональний крем, яким його гримували. Навряд чи, звичайно, це їхній основний дохід, але аудиторія, підписана на знаменитості, досить велика, отже, і рекламу побачить більше людей.

Ну а щоб почати заробляти саме вам, потрібно вигадати якусь «історію успіху». Наприклад, великій аудиторії буде цікаво дізнатися, як ви позбулися зайвих кілограмів і привели тіло до ладу. Повірте, в Інстаграмі зареєстровано безліч користувачів, незадоволених своєю зовнішністю, повнотою і т.п. Ці люди активно підписуватимуться на вас і читатимуть вашу стрічку.

Висновок

Існує кілька способів, як можна заробляти гроші в інстаграмі. Найбільш підходящим вважається прямий продаж рекламних постів та просування власного бізнесу, це приносить найбільше грошей, але й вимагає, щоб ваша аудиторія була «живою». Менш підходящі — це CPA-мережі, оскільки не можна вставляти посилання, а також продаж облікових записів, оскільки не дуже вигідно. Щось середнє відноситься до продажу фотографій та реклами свого портфоліо в Instagram.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *