Як і скільки можна заробити в інтернеті за допомогою Telegram

Структура професій стрімко змінилася протягом останніх 30 років, інтернет надає широкі можливості щоб заробити гроші в інтернеті, а також для застосування професійних навичок, про які недавно ще ніхто не чув.

 Пропадає необхідність щодня втрачати час в пробках, економиться час на ранкові збори. Щорічно у всесвітній мережі створюються сотні сайтів, на яких будь-який охочий, при володінні тими або іншими здібностями, займається улюбленою справою і заробляє. Для деяких сайти з опцією заробітку стали хобі, а для частини користувачів замінили основну роботу. Розберемося, як заробити в телеграм – популярному сервісі для спілкування, який з’явився в 2013 році.

 Telegram – популярний месенджер, програма для спілкування користувачів та поширення інформації, для бізнесу або особистих цілей. Феномен Телеграма гарантувала особистість творця: Павло Дуров, засновник соціальної мережі Vkontakte, – визнаний геній сучасних інтернет-продуктів. Особливість клієнта – висока ступінь безпеки при передачі даних і анонімність при бажанні користувача. Популярність Телеграма забезпечує також простота інтерфейсу: меню програми складається з кількох опцій, а клієнт працює на всіх типах комп’ютерів і мобільних пристроїв.

Кількість користувачів, які полюбили месенджер, в лютому 2018 року досягла 200 млн. При щоденному надходженні нових учасників перевищує 600 тис. Інструменти спілкування в телеграм – публічні або закриті канали. Відкриті розміщують інформацію для загального огляду, групи з обмеженим доступом використовуються для спілкування та обміну інформацією в рамках невеликої компанії або великої корпорації. Кількість передплатників популярних публічних каналів перевищує 200-300 тис., Такі спільноти стали для засновників бізнес-інструментом. З 2015 року з’явилася можливість монетизації роботи успішного каналу.

Приваблива функція – використання ботів, автоматичних скриптів з заданими умовами роботи. Боти вміють відображати поточні курси валют, прогноз погоди, відстежувати посилки, переводити гроші між акаунтами. Роботи діляться на типи, що залежать від виконуваних функцій:

  • інформаційні – публікація даних по заданих параметрах;
  • ігрові – боти, що пропонують пограти в нехитрі ігри;
  • підручні – боти-асистенти, що розширюють функціонал;
  • комунікативні – роботи підтримують спілкування з тематики, володіють голосом;
  • навчаються – самовдосконалюються боти, створені за допомогою платформ для розробки штучного інтелекту.

Як створити телеграм-канал і вибрати для нього тему

Для створення каналу, публічного або закритого, необхідна група користувачів з двох або більше осіб. В опціях групи з’явиться команда «Створити канал», вводиться назва, визначається тема і настройки, після цього продукт готовий до роботи. Канал, який передбачає подальшу монетизацію, отримання доходу, забезпечується контактними даними. Процес займає лічені хвилини.

Перед початком створення групи з метою подальшої монетизації і заробітку складається короткий стартовий план, що включає:

Звучна назва, що запам’ятовується: випадковий набір букв не зробить спільноту популярною.

Логотип, який розробить професійний дизайнер. У переліку каналів, на які підписаний читач, фірмовий знак привабливий з погляду графіки, відображає тематику групи.

Актуальна тематика і зміст: інформація про міграцію горбатих китів не притягне велику кількість підписників.

Способи просування: постійний приплив нових користувачів забезпечить тільки кропітку роботу над варіантами рекламування продукту.

Часові та фінансові ресурси: грамотний контент вимагає певних витрат на виробництво.

Довгострокові цілі: моніторинг та аналіз конкурентів дозволить визначити дві числові характеристики, що визначають аудиторію – загальне число користувачів і щоденний приплив.

Багато каналів стали брендом: володіють відомою назвою, професійним логотипом, якісним контентом. Таким продуктом користуються сотні тисяч відвідувачів щодня. Популярні канали існують в будь-якій сфері – музиці, гуморі, подорожах, кар’єрі. Вибір тематики для спільноти не базується на популярності напрямків створених груп, причини – цікавий контент і регулярні оновлення. Корисно проаналізувати чинники, що призвели до успіху відомих продуктів.

Створення контенту для телеграм-каналу

Після того, як тематика визначена, починається робота по наповненню спільноти. З єдиною обмовкою: не варто забувати про дотримання авторських прав на текстовий або мультимедійний контент. У телеграм вже виявлялися прецеденти блокування через порушення умов використання запозиченої інформації. Характер і частота подачі інформації залежать від обраного напрямку, наприклад: музика. Щодня з’являється 5-6 популярних композицій. Канал з аудіо-треками оперативно публікує звукові доріжки, забезпечуючи кожний запис додатковою інформацією: даними про виконавця, посиланням на візуальний кліп, текст пісні.

Кіно. Спільнота, що розповідає про нестандартні випадки в кінематографії, 2-3 щоденні записи про факти згаданого фільму, акторському і режисерському складі, рейтингу картини.

Поезія. Публікує вірші продукт супроводжує цікаву подачу матеріалу тематичними ілюстраціями, посиланнями на акаунти автора.

Вивчення іноземних мов. Спільнота, що знайомить аудиторію з сленговими фразами, стежить за частотою появи записів, виконує переклад кожної фрази, ситуативний приклад використання виразу.

Окремо продумується відмінна ідея, що виділяє канал з переліку подібних продуктів. «Фішка» може бути в оригінальному зображенні до кожного запису, цитаті за змістом посту.

Бізнес-спільнота з аналітичною інформацією містить графіки та діаграми – така подача матеріалу приверне набагато більше читачів, ніж сухий текст.

Загальні правила до контенту в телеграм зводяться до вимог записів соціальних мереж, форумів або блогів: яскравий заголовок. «Скинь 22 кілограми за 22 дня!» Звучить куди краще, ніж «Інформація про те, як схуднути».

Короткий опис. Дозволить знайти запис більшій кількості читачів.

Відсутність води. Вивчення базових правил копірайту займе пару годин і зробить продукт привабливим для читачів. Короткі пропозиції, мінімум прийменників, ніякого «caps lock» і множинних знаків оклику !!!

Відповідність тематиці. Якщо тематика групи – футбол, пости про гольф або особисте життя міністра спорту недоречні.

Час оновлень. Знання динаміки перегляду записів дозволить грамотно підходити до часу публікації. Якщо піковий час відвідуваності спільноти припадає на 9 ранку, робити нові записи вночі – помилка.

Правдивість. Прислів’я «Сім разів відміряй, один раз відріж» вірна як ніколи. Інформація перевіряється перед публікацією на відповідність істині.

Актуальність. На перше місце виходить принцип редакторів новинних стрічок: якщо подія сталася вчора, сьогодні розповідати не варто.

Створити канал нескладно, набагато складніше залучити й утримати на ньому людей. Якщо продукт створюється як засіб популяризації відвідуваного сайту, завдання полегшується. Інша справа, якщо стоїть питання про рекламування з нуля: залучення користувачів залежить від грамотної роботи адміністрації спільноти. Якщо група створена як засіб охоплення додаткової аудиторії для некомерційного сайту, немає сенсу вкладати в просування фінансові ресурси.

Якщо спільнота створена з метою подальшої монетизації, без звернення до платних варіантів розкрутки не обійтися. Число безкоштовних способів просування не піддається перерахуванню: рекламувати посилання можна повсюди.

Виділимо найбільш ефективні варіанти, до яких відносяться: контактні листи мобільного телефону, соціальних мереж. У день запуску масова розсилка по контактам знайомих приверне 100-500 читачів. Хороший показник для старту. Коментарі на форумах, тематичних порталах, блогах.

Контекстні коментарі до записів на таких сайтах з посиланням здатні залучити десятки нових людей щодня.

Перехресний піар – родоначальник реклами в інтернеті, цей спосіб просування з’явився задовго до початку роботи банерних мереж і агрегаторів посилань. Являє собою обмін взаємними посиланнями з іншими спільнотами: запис містить посилання на інший канал, який публікує, відповідно, зворотне посилання. До сайтів з каталогами спочатку звертається недосвідчений користувач Телеграма, що знайомиться з програмою. Такі сайти збирають і структурують інформацію по групах месенджера. Реєстрація в максимально можливій кількості каталогів приверне десятки, сотні нових читачів. Анонси постів в соціальних мережах – не найефективніший спосіб просування, але не зайвий. Охопити потенційну аудиторію можна за допомогою створення акаунтів Facebook, Twitter, Google+.

Каналу, мета якого – не десятки читачів, а сотні тисяч, бажано звернути увагу на комерційні, платні варіанти просування. Пропозиції подібних послуг легко знаходяться на сайтах, присвячених фрілансу, існують також спеціалізовані агентства, за плечима яких досвід по розкрутці. Послуги з реклами надаються як на разовій, так і комплексній постійній основі, співпраці.

З ефективних способів платного просування виділимо:

Добірки. Спеціалізовані спільноти пропонують включення групи в регулярно публікуються платні добірки. Такі добірки хороші тим, що відсікаються випадкові, нецільові читачі: при переході по посиланню майбутній читач чітко усвідомлює, з якими цілями відвідується група.

Рекламні біржі. Своєрідні аналоги знайомих бірж по обміну посиланнями на сайти. За плату публікується рекламний текст з посиланням в тематичну спільноту. Спосіб хороший тим, що на біржі представлені відомі продукти з десятками тисяч читачів.

Соціальні мережі. За допомогою платформ, які рекламують послуги в соціальних мережах, посилання поширюється по обраним джерелами в форматі націлених записів. Ефективність способу характеризується відсутністю нецільової аудиторії: посилання побачать читачі обраної спільноти з відповідною тематикою.

Спеціалізовані сервіси. Відомі сайти, які надають комплексні рекламні послуги в Фейсбуці або VK, аналогічні сервіси пропонують просування в телеграм. У кожної компанії своєрідний підхід і перелік способів рекламування: попереднє спілкування з кількома підрядниками дозволить виділити одного-двох для подальшої співпраці.
Говорячи про просування, слід чітко усвідомлювати, що у соціальних спільнот певну частину аудиторії складають боти – акаунти, не прив’язані до живих читачів. Цей фактор враховується при плануванні рекламної кампанії, кількість ботів максимально відсікається. Роботи збільшують чисельність аудиторії спільноти, але ніяк не впливають на доходи при подальшій монетизації.

Як монетизувати канал в телеграм

Отримання доходу – мета будь-якої спільноти. І це нормально: канал – це товар, на який існує попит. Дохід безпосередньо залежить від двох складових: якості продукту і величини попиту. Вважається, що мінімальне число читачів для початку монетизації – 1.000 осіб. Ціна реклами в такій спільноті мізерна. При серйозному підході до продукту ефективніше витратити трохи більше часу і ресурсів для досягнення планки в 5.000 читачів – краще, якщо більше.

При досягненні необхідного числа читачів, посилання реєструється на 3-5 біржах з метою отримання відгуків від рекламодавців і подальшого розміщення реклами. При відсутності реакції спільноти варто проаналізувати поточну організацію роботи, впізнаваність і популярність продукту. Принцип, якого варто дотримуватися протягом всього часу: робота не припиняється ні на один день. Навіть якщо у спільноти стабільний приплив передплатників, а черга на розміщення реклами розписана на два тижні вперед. Недотримання цього принципу веде до плачевних наслідків, і це стосується не тільки каналу в телеграм, але будь-якого інформаційного продукту.

Інші способи заробітку в телеграм

Розміщення рекламних записів – аж ніяк не єдиний спосіб отримання доходів у телеграм. Доречно згадати соціальну мережу VK: тільки існування продукту зумовило появу дизайнерів, рекламних майданчиків, копірайтерів, адміністраторів, що пропонують супутні послуги. Подібне відбувається і навколо телеграм: платформа не існує без груп людей, розділених за професійними ознаками, що забезпечують роботу, розширюють функції месенджера і наповнюють майданчик контентом. Сфери заробітку на платформі, що не відносяться до розміщення реклами: програмування ботів. Без ботів телеграм мало чим відрізнявся б від популярних месенджерів WhatsApp або Viber. Наявність ботів спочатку гарантувало майданчику серйозну конкурентну перевагу перед аналогічними продуктами. Володіння навичками програмування дозволить зайнятися написанням міні-програм, які продаються потім власникам. Або спочатку пишуться під замовлення.

Створення рекламних бірж. Досвідчений програміст здатний за один день створити каталог з перерахуванням посилань, особливостями спільнот. Рекламних бірж багато, але чи існує що володіє всіма привабливими для рекламодавця опціями майданчик, – відкрите питання.

Адміністрування. Інформаційний продукт – книга, форум або новинний портал – потребує в редагуванні контенту. Адміністратор підбирає інформацію для публікації, коригує матеріал, публікує запис в правильний час, спілкується з читачами.

Купівля та продаж каналів. На ринках популярних товарів працюють реселлери – перекупники або спекулянти. Реселери існують на ринках доменних імен, груп VK, всіляких баз даних. Перспективний канал купується за зниженою ціною, оптимізується і пізніше перепродується іншому власнику за ціною, що перевищує початкову.

Кількість способів заробітку на майданчику ніяк не піддається перерахуванню. Завтра на майданчику з’явиться нова функціональна особливість, відповідно виникне потреба в послугах нового типу. Можливо, що новий напрямок про заробіток в інтернеті придумає користувач продукту, читач телеграм.

Скільки можна заробити в телеграм

Неможливо дати точну відповідь на питання: кількість каналів зростає з неймовірною швидкістю, ціни на послуги на майданчику знижуються пропорційно. Ціна на розміщення запису в групі з 100.000 читачів може становити $ 2.500. Це аж ніяк не означає, що реклама в такому каналі користується великим попитом. Успішні продукти аналізують поведінку конкурентів і володіють гнучкістю при веденні переговорного процесу. Формальний цінник в $ 1.000 знижується до $ 300, якщо власник розуміє, що така цифра вигідна і окупає витрати на утримання. Проаналізувати порядок цін на рекламу можна на активній біржі.

Зі зрозумілих міркувань автори схильні приховувати розміри надходжень, але деякі з них не бачать причин для приховування даних. Так, дохід спільноти @rugram з 52.000 читачів становить $ 1.600 щомісяця. Канал @breakingtrends (14.000 читачів) заробляє $ 2.000, а заробіток власника @dvachannel (185.000 читачів) наближається до $ 10.000. Ось так створюють заробіток в інтернеті навіть через телефон. Легко помітити, що розмір прибутку не пов’язаний безпосередньо з числом учасників: прибутковість визначають тематика і попит на інформацію конкретного роду. Відома прописна істина: вершки знімає той, хто раніше встиг. Успішні канали запустилися в 2015 році, після запуску функціоналу спамерських пошукових роботів. Це не означає, що вхід в соціальну мережу закритий або важкодоступний в реаліях поточного дня. Досить прикладів недавніх стартів, які стали за короткий час популярними і читаються. Взяти хоча б @mustwatch, запустився в серпні 2016 року: дохід власника спільноти становить $ 7.000 щомісяця. Якщо до цього моменту виникло відчуття, що телеграм – та платформа, на якій втіляться задуми, паралельно забезпечуючи отримання доходу, шлях до звершень вільний.

 




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

One comment

  • Вова

    Все четко написано, спс автору, захотелось даже открыть канал на телеграм))))

    Відповіcти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *