Що таке мікросток і як заробити $1000 на місяць

Мікросток

Мікросток – це магазин фотографій, зображень, відео та інших візуальних продуктів. Мікро – тому що продаж зображень здійснюється за невеликою ціною. Стоки – тому що туди додається різний контент, який можна продавати багато разів. Якщо ви намалювали зображення і завантажили для продажу, воно буде продаватися необмежену кількість разів. Кожне завантаження вам буде оплачено.

Мікростоки простими словами — це інтернет-майданчики (найчастіше іноземні), де фотографи/ілюстратори продають свою графіку за низькою вартістю, проте необмежену кількість разів. Власники блогів, журналів, газет тощо можуть отримувати відповідні зображення для власних проектів. Приклад! Улюблене хобі людини — фотографія і це добре виходить.

Наприклад, він зробив гарний знімок свого собаки, поки він грає на галявині, виклав його на мікросток, дав йому назву, додав до нього опис і ключові слова. Після цього він потрапив до каталогу.

Мікросток

Рекламодавець корму для собак або іншої продукції для домашніх тварин потребує якісної картинки, яку можна нанести на банер або обкладинку.

Він може зайти, по хештегах знайти це фото та купити його. Для покупця це дуже вигідно, тому що замовити спеціальну фотографію в студії коштуватиме дорого, а тут це можна зробити швидко і дешево, і маючи вибір. Автори фото, малюнків та відео заробляють непогані гроші на своїй творчості, особливо якщо робіт у них багато, і портфоліо постійно поповнюється. Крім того, це може бути пасивним доходом.

Наприклад, якщо ви завантажили за півроку 300 файлів на продаж і припинили працювати, то завантажені файли будуть продаватися й надалі, поки ви їх не видалите.

Таким чином, мікростоки – це можливість ілюстраторам та фотографам працювати віддалено, займаючись улюбленою справою, та заробляти на цьому гроші.

Раніше були популярні фотобанки – це такі ж сайти, але з дорожчими фотографіями та авторськими правами. Фотостоки стали розширювати свій асортимент зображень, відео та перетворилися на мікростоки. Нині вони найпопулярніші і тут крутяться великі гроші. Наприклад, мікросток Shutterstock продає свої акції на Нью-Йоркській біржі.

Хто купує зображення та відео на мікростоках

Щодня створюється безліч проектів, починаючи від веб-сайтів та періодичних видань, закінчуючи буклетами та рекламною продукцією. Для кожного з них має бути особливе оформлення та ілюстрації з красивими фотографіями, зображеннями та фоном.

Однак, через обмежений фінансовий резерв замовники не завжди мають можливість найняти індивідуального фотографа або ілюстратора.

У подібних випадках альтернативним, вигідним і швидким рішенням виходу із становища є покупка мікростокового контенту. Так замовники можуть заощадити час та сили, заплативши невелику суму грошей, і отримавши фотографію чи малюнок високої якості. При цьому дотримуються всі авторські права та додаються всі документи. Заробляють усі:

  • Покупець знаходить те, що необхідно за низькою ціною;
  • Продавець отримує фінансову винагороду;
  • Власнику мікростоку перераховується комісія за надання посередницьких послуг.

Автори на мікростоках дуже часто вихваляються, що зустрічають свої зображення в житті на рекламній та іншій продукції, на сайтах і навіть на тканинах.

Скільки можна заробити на мікростоках насправді

Мікросток

Тисячі авторів починають працювати на мікростоках насамперед через велике бажання отримати добрий заробіток. Кожна реалізована фотографія або малюнок приносить 25-50 центів. І це не мало.

Головна особливість мікростоку полягає в тому, що та сама робота може бути продана багато разів.

Тому при портфоліо всього 300 файлів, ви можете продавати по 30-40 зображень на день (близько 350 доларів на місяць). Згодом ваше портфоліо зростатиме, наприклад, у багатьох авторів воно перевищує 10 000 файлів.

Тобто чим більше контенту завантажено на сайт, тим більше його купуватимуть. А коли накопичиться ціле портфоліо і буде багато продажів, можна отримувати прибуток від викладеного контенту, навіть якщо піти у відпустку на півроку або більше.

Від вартості одного купленого зображення автор отримує від 20 до 60%. На величину ціни картинки впливає її розмір та тип.

Відомі приклади авторів, коли портфоліо із 100–150 робіт приносить 1 тис. доларів на місяць. Але це поодинокі випадки. У середньому ті, хто займається цим повний робочий день, виходять на 3–5 тисяч доларів на місяць за рік – півтора.

Багато авторів подорожують по всьому світу, є також і українці які їдуть до Таїланду жити, і працюють по інтернету (йдеться про дизайнерів, які малюють зображення в Illustrator).

Найвигідніші мікростоки для роботи

Автори можуть вибрати не один мікросток для роботи, а відразу кілька і продавати свої роботи одночасно на різних мікростоках. Це дозволено. Більшість вибирають найвигідніші 3–4 стоки для роботи

Shutterstock – на сьогоднішній день це наймасштабніший мікросток, в базі якого числиться більше 20 млн зображень. Автори заробляють понад 65% усіх продажів на всіх стоках саме тут. Розмір відрахування авторам варіюється від 0,10 до 0,30 центів у середньому, зараз мікросток нараховує прибуток залежно від кількості продажів — що їх більше, то вищі відрахування. Покупець може по-різному оплатити, обравши різні ліцензії, залежно від цього і нараховуватиметься ваш прибуток. Іноді вона може бути 20-120 доларів за одне зображення. Наприклад, один із авторів за останній місяць отримав 4072 долари (зараз політика компанії забороняє оголошувати заробітки авторів, але всім і так відомо, що тут вони вищі, ніж на інших стоках).

Відео на мікростоках оцінюється дорожче, тут 30% продажу. Для відео за 179 доларів ви отримаєте $53,7.

Щоб почати працювати на Shutterstock, потрібно пройти іспит – надати інспектору 10 своїх найкращих зображень. Співробітник стоку повинен схвалити хоча б 8 із 10.

DepositPhotos – порівняно молодий мікросток, створений у 2009 році. На сьогоднішній день його статус називається накопичувальним режимом. Для початку роботи автор має пройти іспит обов’язково. Розмір відрахувань варіюється від 44 до 52%.

Dreamstime – реалізація контенту на цьому торговому майданчику знаходиться на середньому рівні. Вона підійде всім початківцям користувача, тому що проходити іспит для початку роботи не потрібно. За кожну продану картинку автору відраховується 30-50%.

Як почати заробляти на мікростоках

Найперший крок, який має зробити автор перед тим, як почати заробляти на мікростоках, – пройти процес реєстрації. Розглянемо методи заробітку.

Фото

Мікросток

Щоб заробити на продажі фото, слід зробити такі дії. Вибрати фотографії для завантаження на фотосток, попередньо їх обробивши. Обробка включає корекцію, видалення шумів, непотрібних деталей і написів, ретуш.

Прописати для роботи назву, короткий опис, після чого підібрати ключові слова англійською мовою (можна просто копіювати ті, що вже є в каталозі).

До продажу фотографія доступна не відразу, а лише після того, як її схвалить спеціальний інспектор. Розмір фото повинен бути не менше 4 мп., а формат JPG. Неприпустима наявність фокуса не на самому об’єкті зйомки, а в іншому місці, а також цифровий шум, погана композиція та занадто темний або світлий знімок.

Ілюстрації

Для продажу на фотостоку ілюстрацій необхідно виконати таке:

  1. Встановити програму, де буде створюватися ілюстрація. Більшість використовують Adobe Illustrator.
  2. Створити ілюстрацію.
  3. Вивантажити її у формат EPS.
  4. Завантажити на веб-сайт.

До продажу допускаються ілюстрації у форматі EPS 8 (з ним працюють практично всі мікростоки), колірної моделі – RGB, розмір – до 15 мб. Крім цього, потрібно окремо підготувати файл прев’ю у JPG форматі та розмірі від 4 до 25 мп.

Відео

Перевага заробітку на відео полягає в тому, що в цьому випадку не спостерігається надмірності, як при ілюстраціях та фотографіях. Потрібно вміти працювати з відеоредакторами, мати здатність створювати цікавий відеоряд.

Стокове відео – це “напівфабрикат”, з якого потім покупець створює кінцеву продукцію. Відео на фотостоках купують режисери, маркетологи тощо.

Аудіо

На мікростоках можна продавати музику. Серед популярних сервісів продажу музики можна виділити наступні:

Audiojungle. Вважається лідером серед найвідоміших аудіостоків, тому досвідчені продавці свого контенту рекомендують починати саме з нього. Сервіс має велику аудиторію, завдяки чому там можна продати аудіозаписи навіть найпопулярніших жанрів. Майданчик висуває досить м’які вимоги до якості матеріалу.

Pond5. Основний конкурент попереднього сервісу є аналогом. Працює практично з усіма жанрами музики.

RF123. Відомий мікросток у США та Європі.

Існують певні тонкощі у роботі з продажем музики:

Тип контенту. На майданчиках можна продавати як окремі звуки, і повноцінні композиції. При цьому слід враховувати, що ціна на семпла значно нижча, ніж на повні треки. Наприклад, за семпл більше $2 ніхто не заплатить, а середня вартість повноцінного треку дорівнює приблизно $15, але створення семпла можуть піти лічені хвилини, коли як на трек можна витратити кілька днів.

Модерація. Майданчики намагаються стежити за якістю матеріалу, який розміщують автори. Тому є можливість відхилення доданого матеріалу. Таке відбувається у тих випадках, коли трек має низьку якість або автор використовує лупи (звукові петлі). Якщо додавати такі композиції, адміністрація може заблокувати обліковий запис.

Способи заробітку. Залежно від аудіостоку, автор отримує від 30% до 70% вартості продажу треку. На розмір заробітку безпосередньо впливає, ексклюзивний контент. Ексклюзивною вважається лише та музика, яка продається на одному аудіостоку.

У цій справі музична освіта є обов’язковою умовою, але якщо вона є, буде простіше працювати. Все ж таки хоча б базові поняття про інтервали, гармонію та розміри слід знати.

Технічні вимоги до треку:

Середній RMS композиції варто тримати в межах від -10 до -8 дБ під час мастерингу. Бажано для рендеру використати формат .wav, 16 біт, 44,1 КГц. Під кінець відомості також варто створити вкорочену версію, яка підійде для відеороликів. Тривалість прев’ю може бути від 10 до 30 секунд.

Читайте також: Як заробляти гроші в інтернеті без вкладень

Завантажувати музику на сайт необхідно у форматі, який вимагає аудіосток. Наприклад, на Audiojungle потрібно попередньо пакувати трек у zip-архів. Під час додавання музики на ресурс слід назвати вказати бітрейт, формат, тональність і темп.

На більшості ресурсів потрібно зробити короткий опис англійською мовою. Також слід проставити теги, якими покупець зможе знайти композицію автора. Чим легше її знайти, тим більше буде продажів. Можна наперед заготовити різні теги під різні жанри.

Якщо спиратися на популярні канали, то суми заробітку виходять величезними. Але можна підрахувати і реальні цифри, які доступні новачкам. Якщо розмістити на відомому майданчику 30 аудіозаписів по $10, і половину з них куплять хоча б раз на місяць, то вийде $150. За базовою ліцензією Audiojungle автору дістанеться $50. Якщо працювати одночасно з декількома аудіостоками, то можна отримати хорошу надбавку до зарплати.

Але треба враховувати, що на аудіостоках є два типи ліцензії. Музика може продаватись для некомерційного або комерційного використання. У першому випадку вартість одного треку варіюється від $5 до $50, а у другому ціна може бути й у 20 разів більшою. За комерційною ліцензією купують лише якісний матеріал, що є ексклюзивним, тобто більше ніде не продається. Аудіостоки можуть давати гарний прибуток музикантам-початківцям.

Висновок

Мікросток дозволяє заробляти в інтернеті фотографам, ілюстраторам і відео-операторам з усього світу. Це комерційні майданчики, які пропонують посередницькі послуги авторам робіт та покупцям. Останніми виступають власники сайтів, рекламних агенцій, відеостудій тощо.

Заробіток залежить від професіоналізму та кількості робіт у портфоліо, але його розмір необмежений.

1 Коментар

Залишити коментар до Віталік Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *