Як заробити гроші на ютуб методом оптимізації

Як заробити гроші

Не знаєте як заробити гроші на YouTube? І це зрозуміло, всі знають як монетизувати свій канал, а як збільшити дохід це вже проблема. Вперше чуєте про YouTube SEO? Ця стаття покликана прояснити ситуацію з пошуковою оптимізацією і її впливом на дохід і популярність каналу.

Коли дивимося на самі популярні канали та відеоролики на YouTube, ми пояснюємо їх популярність популярністю і великою кількістю підписників. Але ж кожен користувач YouTube починає з 0 переглядів і 0 підписників. Отже, як одне відео про [вставте сюди будь-яку тему] збирає мільйони переглядів, в той час як інша на цю ж тему ледь може охопити з десяток глядачів?

Насправді, відповідь не є таємницею за сімома печатками або чимось з області фантастики / містики / окультних наук. Відповідь: YouTube SEO.

Якщо хочете, щоб люди бачили ваші відео, потрібно серйозно зайнятися їх оптимізацією. Це особливо важливо зараз, коли нові творці відеоконтенту активно приєднуються до платформи. Згідно з останніми дослідженнями, 88% маркетологів планують використовувати YouTube-канал у своїй стратегії продажів. Крім того, щодня на відеохостинг завантажується близько 567 000 годин відео!

Але не дозволяйте цим фактам стримувати вас! Ви можете отримати більш високий рейтинг на YouTube, просто потрібно знати, як – про це я і збираюся розповісти.

Ось 13 способів підвищити рейтинг на YouTube

1. Додайте ключове слово

Незалежно від того, розмістили ви вже свої відео на YouTube або тільки плануєте зняти, підбору ключових слів необхідно приділити стільки часу, скільки буде потрібно. Благо знадобиться його не так вже й багато, а ось користь для ранжирування ви помітите практично відразу. Всі пошукові системи працюють, зіставляючи пошуковий запит користувача з найбільш релевантними результатами. Ютуб – не виняток.

Заробіток ютуб

Якщо ви переглядаєте старі відео, спробуйте точно визначити їх основну тему. Запитайте себе: на чому фокусується це відео? Яке ключове слово для нього підходить?

Для майбутніх відео, ключове слово буде простіше вибрати на самому початку. Наприклад, ще до старту зйомок ви можете використовувати інструменти для дослідження ключових слів, які допоможуть знайти найбільш популярні пошукові терміни.

До таких популярних інструментів відносяться: SEOBudget, SEORanking і KeywordTool.io. Всі вони працюють однаково але keywordtool.io є найбільш дружнім для новачків. Ви просто вибираєте пошукову систему – в нашому випадку YouTube – після чого вводите вибране вами ключове слово.
Безкоштовна версія інструменту надає список найпопулярніших ключових слів, що відносяться до вашого пошуковому запиту.
З платною версією ви зможете копнути трохи глибше: порівнювати обсяг пошуку, ціну за клік і ін. Це допоможе знайти набір ключових слів, які мають великий обсяг пошуку і низьку конкуренцію.

Як тільки знайшли ключове слово, близьке до теми вашого відео, запишіть його і переходьте до наступного пункту YouTube SEO.

2. Оптимізуйте заголовок

Отримавши ключове слово, можна почати використовувати його для оптимізації відео декількома способами. Один з найпростіших – включити ключове слово в заголовок. Але з огляду на обсяг відео, що завантажується на YouTube кожну хвилину, одного ключового слова для «підйому» по сходах ранжирування буде недостатньо.

Заголовок повинен бути переконливим. Користувачам необхідно відправити дію «Натисніть на мене!». Відмінний варіант як можна це зробити – пообіцяти щось. Чи збираєтеся ви чогось навчити своїх глядачів? Або ви збираєтеся їх розважати? Розкажіть глядачам, що вони збираються подивитися.

Ви повинні думати глибше.

Нехай глядачі точно знають, чого ви збираєтеся їх навчити або пообіцяйте щось конкретне і популярне.

3. Оптимізувати опис

Крім заголовка, необхідно оптимізувати опис. Тепер, після того, як заголовок практично доведений до досконалості, можна трохи заглибитися в опис відео. Ютуб відображає перші 125 символів вашого опису але зовсім не зайвим буде написати вдвічі більше – 250 слів. Крім того, відеохостинг рекомендує розміщувати найбільш важливі ключові слова на початку опису.
Звичайно, все це робиться не тільки на догоду алгоритму.

Однак, ваші глядачі теж будуть читати опис, тому обов’язково пам’ятайте і про них.

Є кілька речей, які ви повинні пам’ятати при написанні опису до відео:

Не забудьте вказати ключові слова!

Переконайтеся, що текст опису унікальний, а не просто скопійований з вашого сайту або будь-якого іншого джерела.
Включіть в нього URL свого сайту, щоб перенаправити на нього глядачів.

4. Включайте правильні теги

Після розміщення ключових слів в заголовку і описі можна додатково помістити їх в розділ «Теги». Теги призначені тільки для самого YouTube, тому глядачі не побачать, що ви туди включаєте. Не соромтеся додавати стільки варіантів ключових слів і пошукових термінів, скільки можете придумати.

заробіток

Зверніть увагу, що вони не повинні бути супер-специфічними. Існує відмінне розширення для Chrome під назвою Tube Buddy. Серед багатьох інших його функцій можна виділити відстеження рейтингу ключових слів, яке дозволяє знаходити пошуковий рейтинг за різними тегами, щоб ви могли використовувати тільки кращі з них для Youtube SEO.

Також можна використовувати інше розширення – VidIQ – щоб подивитися, які теги використовують ваші конкуренти.
При використанні тих же тегів, ваші відео будуть відображатися в розділі «Наступне» кожен раз, як хтось дивиться ролики конкурентів, відповідно буде більша популярність, більший прибуток і звісно зникне питання як заробити гроші на Ютубі.

5. Пишіть привабливі сценарії

У вас може виникнути спокуса пропустити цей пункт. Однак, на ділі привабливий, добре написаний сценарій буде виглядати досить природним і спонтанним, а також гарантує, що ви не втратите своїх глядачів.

Сценарій може допомогти вам поліпшити мову і звичайно, приверне і зафіксує увагу ваших глядачів. Дослідження, проведене AdAge показало, що у маркетологів є всього 10 секунд, щоб захопити і залучити аудиторію. Крім того, якщо аудиторія не буде повністю залучена в перші 30 секунд, тоді швидше за все, ви втратили 33% з них.

Пам’ятайте, це було в 2015 році! Тепер все ще складніше.

Тому переконайтеся, що пишете сценарій з коротким і швидким вступом, який швидко доходить до суті і інформує глядачів, чому вони повинні продовжити перегляд. Сприймайте це як продовження заголовка – дайте на самому початку обіцянку, яку будете виконувати до кінця.

6. Почніть робити довші відео

Всупереч поширеній думці, коли справа стосується ранжирування, довгі відео на Ютуб перевершують коротші. Введіть будь-яке ключове слово або фразу в рядок пошуку і побачите, що найпопулярніші відео зазвичай досить тривалі за часом.
Поза всякими сумнівами, Ютуб використовує загальну тривалість перегляду як один з факторів ранжирування. Це не позбавлене сенсу: чим ви довше дивитеся, тим більше захоплені, а значить більша ймовірність того, що будете дивитися інші відеоролики, одночасно з чим зростає і кількість перегляду реклами – основна стаття доходів Ютуб і у вас.

Чим довше проглядаються ваші відео, тим вище рейтинг.
Це доводить, що тривалість роликів має важливе значення для вашої позиції в пошуковій видачі YouTube.

Проте, це ні в якому разі не означає, що ви повинні намагатися «роздути» відео, наполегливо розбавляючи «водою». Просто вам не варто заганяти себе в певні часові рамки: ви повинні викласти рівно стільки, скільки вважаєте за достатнім для розкриття теми – ні більше, ні менше. Якщо ваші ролики довгі і докладні але при цьому і досить захоплюючі, щоб глядачі могли їх з інтересом дивитися тривалий час, YouTube обов’язково прийме це до відома і почне підвищувати позиції у видачі.

7. Затримуйте увагу глядачів

Довге відео з ключовими словами в потрібних місцях – штука звичайно хороша але якщо не зможете змусити людей залишитися і подивитися ваше відео, YouTube отримає дуже поганий сигнал.

Час перегляду вкрай важливо для YouTube SEO, тому збереження глядача є його ключовим моментом. Якщо хочете, щоб люди дивилися ваші відео, потрібно переконатися, що вони настільки цікаві, наскільки це тільки можливо. Частенько відеоблогери просто сидять і розмовляють перед камерою, що дуже важко назвати захоплюючим дійством. Не робіть так!
Щоб відеоролики виділялися із загальної маси, спробуйте додати анімацію або спецефекти, так ви зможете тримати глядачів в тонусі протягом усього перегляду.

Майте на увазі, що не менш важливо якомога швидше дістатися до суті свого відео. Розкажіть глядачеві, про що ролик, як ви збираєтеся йому допомогти – і приступайте.

Непогано буде порівняти час перегляду ваших попередніх відео. Це допоможе знайти конкретну тему або стиль, які найбільше подобаються вашій публіці.

8. Заохочуйте взаємодію

Є причина, по якій практично кожне відео на YouTube закінчується словами: «Якщо вам сподобалося це відео, натисніть кнопку« Мені подобається » під ним і не забудьте підписатися на наш канал …»

Причина тому – вплив залученості на SEO! Всякий раз, коли хтось лайкає, коментує або підписується, він посилає YouTube потужний сигнал – глядачеві сподобався контент, значить йому потрібно частіше показувати відеоролики цього автора. Погляньте на цей графік:

Ютуб як заробити гроші
Він з дослідження Брайана Діна, який проаналізував 1,3 млн. Відео на YouTube і виявив чітку кореляцію між коментарями і ранжування.

9. Створіть цікаву мініатюру

Перед тим, як прийняти рішення про натискання на ваше відео, глядач бачить тільки дві речі: заголовок і мініатюру. З огляду на той факт, що візуальна інформація обробляється в 60000 разів швидше текстової, мініатюра безумовно гідна окремої уваги.

Ютуб може автоматично призначити мініатюру вашому ролику але це буде просто випадковий кадр з відео. Щоб якось виділитися, потрібно використовувати унікальне, що привертає увагу зображення, яке спонукатиме людей перейти по ньому.

10. Створюйте плейлисти

Плейлисти – це дивовижний спосіб збільшити загальний час перегляду вашого каналу, завдяки тому, що ролики в них відтворюються автоматично. Відповідно, замість одного з ваших відео, глядач може подивитися п’ять або шість!

Щоб створити плейлист, вам потрібно згрупувати як мінімум парочку відео, що мають схожу тематику.

Це також допомагає зв’язатися з людьми, які створюють контент, схожий на ваш (але не є вашими конкурентами!). Ви можете попросити їх додати ваші ролики в один зі своїх плейлистів. Чим більше відео додано до списку відтворення, тим краще! Включаючи ваші відео в свої плейлисти, автори зможуть задовольнити потреби своїх глядачів, а також збільшити загальний час перегляду, що вкрай важливо для SEO.

11. Створюйте зворотні посилання

Створення посилань є важливим фактором ранжирування для будь-якого типу контенту, в тому числі і відео. Якщо ви знайомі з СЕО-оптимізацією письмового контенту для блогу чи веб-сайту, то швидше за все знаєте, що вони враховують кількість зворотних посилань як один з показників цінності. Оскільки Google володіє YouTube, не дивно, що останній працює за таким же принципом.

Щоб збільшити кількість зворотних посилань, обов’язково розмістіть відео в максимально можливій кількості місць, наприклад на своєму веб-сайті або блозі, соціальних мережах і форумах. Крім того, можна попросити інші сайти з вашої ніші розмістити відео на своєму сайті. Інший варіант – написати для них гостьові пости з додаванням посилання на ваше відео.
Чим більше зворотних посилань у вас буде, тим краще для ранжирування на YouTube і Google.

При дотриманні всіх умов, ваше відео може потрапити на першу сторінку пошукової видачі Google за ключовим словом, що є безцінним джерелом відвідувачів для вашого каналу.

12. Отримайте соціальний відгук

Останній спосіб підвищити рейтинг на YouTube – поширити інформацію про своє відео усіма можливими методами (природно, білими)!
Чим більше соціальних сигналів у вашому відео, тим краще.
Так що діліться їм на всіх своїх соціальних сторінках і заохочуйте людей, які теж поділилися вашим контентом.

Публікуйте на звичних платформах, на кшталт Facebook але не бійтеся мислити нестандартно. Виконайте пошук за ключовими словами або тем на профільних форумах і розмістіть там посилання на свої ролики.

Ще одне чудове місце, в якому можна поділитися своїм відео – Reddit. Просто знайдіть своє ключове слово та приєднуйтеся до всіх, які з’являться в результатах.
Reddit налічує близько 1,6 млн. Унікальних щомісячних користувачів, які розділені по нішах, що спрощує пошук потрібних людей і підвищує CTR ваших відео!

13. Додайте субтитри

Відео на Ютубі підтримують субтитри, щоб допомогти людям з порушеннями слуху.
Додатковим бонусом є те, що субтитри проглядаються YouTube і Google, а значить сприяють підвищенню ваших рейтингів!
YouTube може автоматично додавати субтитри до ваших відео але зазвичай вони повні помилок. Щоб проіндексувати субтитри і зробити їх SEO-оптимізованими, потрібно відредагувати субтитри, які формуються автоматично або завантажити свої власні.
YouTube – вельми конкурентне місце для обміну контентом, оскільки щодня його відвідує величезна кількість людей. І хоча така жорстка конкуренція може відштовхувати, потрібно пам’ятати, що є ще багато способів підвищити свій рейтинг і звісно як заробити гроші. Це, в свою чергу, зробить ваш канал і відеоконтент більш прибутковим для бізнесу.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *