Що таке снапчат – огляд, заробіток, відгуки

Що таке снапчат

Що таке снапчат? Це соціальна мережа, яка відкриває перед своїми користувачами широкий спектр можливостей, в тому числі і в плані монетизації.

Короткий огляд Snapchat

Розроблений Бобом Мерфі і Еваном Шпігелем в 2011 році, Snapchat дозволяє своїм користувачам ділитися історіями, фотографіями та відео зі своїми читачами. Одним з унікальних аспектів, так би мовити «фішкою», платформи є повідомлення ( «Снеп»), зникаючі після перегляду. У Снепчаті користувачі можуть відправляти фото або відео, які в звичайному житті навряд чи наважилися б відправити, приправивши контент оригінальним (і не дуже) текстом. В цьому і полягає основна ідея програми.

Не можу не згадати про один з технічних переваг Snapchat: контент, який ви відправляєте не зберігається в телефоні, забиваючи і без того цінну пам’ять пристрою, та й сам додаток працює досить спритно незалежно від цінової категорії смартфона.
Історії Снепчат (аналог історій в Інстаграм, ВК) також зникають через 24 години. Дізнатися, скільки залишилося до видалення історії можна дізнатися на аватарці користувача.
Взагалі, Snapchat – штука досить неоднозначна. По суті, це месенджер, службовець для обміну різного роду контентом: тут немає ні лайків, ні коментарів, ні репостів. Однак, навіть якщо розглядати додаток через призму соціальних медіа, Snapchat правильніше буде називати «асоціальною мережею», суперечить вже звичним ВК, ФБ, ОК, Твіттер і Інстаграм, як в плані інтерфейсу, так і «механіки».

заробітокДо створюваному контенту можна додати смайлики, стікери, маски і фільтри. Крім того, через додаток можна здійснювати відеодзвінки.
У Snapchat є розділ «Цікаве» ( “Discover”), ЗМІ, серед яких MTV, VOX, National Geographic, People, BuzzFeed і багато інших, у вигляді Снеп публікують контент і новини зі своїх веб-сайтів. Можливо ви подумали: «Знову ці ЗМІ! І в снепчаті від них не сховатися! ». Однак, тут вони виглядають зовсім інакше, ніж на інших майданчиках, оскільки використовують Snapchat для презентації матеріалів у нестандартних форматах. Повірте мені, часом це виглядає дуже епічно і захоплюючи!
Трохи статистики. До 2019 року кількість щоденних активних користувачів сервісу налічувало понад 118 мільйонів чоловік. Загальний дохід компанії в 2016 році склав 404 мільйони доларів, що в чотири рази більше, ніж в 2015-му.
Згідно з дослідженням, проведеним в 2016-м, Snapchat обійшов Facebook за кількістю щоденних переглядів відео і Twitter – за денною аудиторію. При цьому компанія продовжує розширювати функціонал платформи, додаючи все нові «фічі».

Поради по залученню аудиторії в Snapchat

Поза всякими сумнівами, у Snapchat вражаючий бізнес-потенціал. Не дивно, що зв’язки, які ви на ньому встановлюєте можуть бути використаний як заробіток в інтернеті.
Snapchat вельми прибутковий, особливо якщо ваша цільова аудиторія – покоління Z, яка складає не менше 70% користувачів сервісу. Проте, старше покоління теж поступово починає освоювати цю чудо-платформу.
В рамках цього матеріалу ми поговоримо більше про ідеї монетизації Snapchat, його використанні в якості способу заробітку в інтернеті. Але перед цим давайте швиденько подивимося, як швидко розкрутити свій акаунт в Снепчаті. Здебільшого для нього працюють ті ж методи залучення аудиторії, які використовуються на інших соціальних майданчиках.

Поради по залученню аудиторії в Snapchat:

  • Використовуйте інші платформи соціальних мереж (наприклад, Facebook, Instagram і Twitter), а також власну «телефонну книгу» для доповнення списку друзів.
  • Просувайте інших людей в Snapchat і швидше за все, вони теж стануть вашими фоловерами.
  • Використовуйте контент і масовий маркетинг для розміщення свого снепкода в постах і статтях.
  • Публікуйте як мінімум 20 історій в день але не перестарайтеся.
  • Можна використовувати купон на знижку, промо-код або Кешбек для додаткової мотивації аудиторії.
  • Переконайте інших користувачів підписатися на вас: ви можете отримати їх від друзів друзів, соціальних авторитетів, місцевих знаменитостей, а також від будь-яких інших акаунтів, які вам подобаються.
  • Приєднуйтесь до дощок оголошень у соціальних мережах, в яких ви і інші учасники можуть обмінюватися інформацією і підписуватися один на одного, сприяючи поліпшенню статистики.
  • Поділіться своїм снепкодом на інших соціальних платформах, щоб ваші фоловери могли стежити за вами на Snapchat.
  • Зверніться до будь-якого іншого користувача безпосередньо через приватні повідомлення або згадайте його, щоб привернути увагу.

Залучення аудиторії на Snapchat займає багато часу і вимагає старанної роботи. Однак, при належній цілеспрямованості і креативності, ви зможете набрати достатньо читачів для ефективного просування продуктів, послуг, власного бренду і т. д.

6 перевірених способів заробити на Snapchat

Давайте тепер розглянемо, як можна заробити на Snapchat після того, як ми зібрали пристойну базу читачів.

заробіток в інтернетіОсь шість способів заробітку на Snapchat:

Створення і просування унікального контенту

Якщо будете створювати якісний і привабливий контент для Snapchat, вам вдасться захопити інтереси і привернути увагу людей. Дослідження показують, що у звичайної людини тривалість концентрації уваги становить 12 секунд. Таким чином, у вас є мінімальний інтервал, за який можна побудувати відносини зі своїми читачами.
Ви можете використовувати різні інструменти, щоб налаштувати свій контент і зробити його більш привабливим і цікавим. Наприклад, можна додати до фото підпису, смайлики, стікери і ін. Фокусуйтеся на тих з них, які користуються найбільшою популярністю у вашої цільової аудиторії.

Крім того, в Snapchat можна просувати і продавати фоловерів такі тематичні продукти, як електронні книги, відеокурси або аудіопрограми і т. д.

Розробка і запуск геофільтрів для просування місця або події, пов’язаного з вашим бізнесом

Ви можете створити і запустити безкоштовний геофільтр для загальнодоступних об’єктів, пов’язаних з вашою нішею, наприклад, парків, міст і т.п. Користувачі Snapchat активно діляться фільтрами, в тому числі, фірмовими.
Наприклад, якщо хочете провести захід в конкретному місці або відкриваєте новий магазин, використання власного геофільтру буде дуже доречні.
Геофільтри – це стікери, що додаються до фотографій в залежності від місця розташування користувача. Бувають двох типів – особисті і ділові. При створенні бізнес-геофільтра необхідно вказати товарні знаки або логотипи. При поширені такого геофільтра буде неможливо використовувати телефонні номери, контакти або URL-адреси.
Щоб додати геофільтр, потрібно знімати фотографії та коротке відео, а потім свайпнути для перегляду доступних фільтрів і вибрати відповідний.
Кастомізуйте свій фільтр, використовуючи шаблони Snapchats в форматах Adobe Illustrator або Photoshop, а потім перевірте його, використовуючи різні зображення.
Потім завантажте фільтр, встановіть правильну дату і час, виберіть місце розташування, оплатіть фільтр і підтвердіть своє замовлення. Ви можете відстежувати ефективність своїх геофільтрів, використовуючи статистику, доступну в додатку.

Створити Snap Ads з CTA

Ви напевно думаєте: «Що за тарабарщину він тільки що написав?». Зараз все поясню.
Одним із способів заробітку на Snapchat є створення рекламних кампаній (Snap Ads) з ​​кнопками призову до дії (СТА). Створюючи кнопки заклику до дії з зображеннями тізерів, можна мотивувати своїх читачів клікати по ним і переходити на цільову сторінку.
Створіть кнопку, яка переконає людей у ​​тому, що вони можуть заробити, отримати знижку, купити за вигідною ціною або вирішити будь-яку іншу проблему, клікнувши по ній.
Після чого додайте своє ім’я користувача Snapchat в інші соціальні профілі, а також в підпис електронної пошти. І звичайно ж, не забувайте розміщувати свій снепкод в історіях.
Дослідження показують, що протягом дня Snap Ads переглядають понад 500 000 користувачів. Таким чином, ви зможете за короткий термін доставити своє повідомлення цільовій аудиторії.
У Snapchat є власний менеджер рекламних кампаній, доступний за адресою: https://ads.snapchat.com. Реєструємося там, прив’язуємо банківську карту і можемо приступати до налаштування рекламної кампанії. По завершенні цього процесу потрібно буде налаштувати креативи, в ролі яких використовується різні відео. До слова, в Snap Ads доступна велика галерея форматів для різних видів продуктів, потрібно лише вибрати найбільш потрібний варіант.
Конверсія на Snap Ads досить дешева, а конкуренція навпаки, низька.

Просування партнерських продуктів

Набравши велику кількість підписників, ви можете стати учасником партнерської програми (наприклад Amazon) і просувати їх продукти, отримуючи комісійні або проценти від кліків / продажів і відповідно це ще одна можливість як заробити гроші. Найбільш ефективний спосіб просування партнерських продуктів – це відгуки.
Наприклад, якщо ви особисто користувалися будь-яким продуктом і він припав вам до душі, розкажіть про це своїм глядачам. Діліться докладними оглядами продуктів, що демонструють переваги їх використання, в своєму блозі. Не залишайте без уваги і недоліки, якщо такі є. Так ви побудуєте максимально довірчі відносини з фоловерами.

Будьте чесні зі своєю аудиторією!

Просувайте продукти, використовуючи рекламні пости і візуальні зображення
З Snapchat можна ділитися рекламними повідомленнями, які просувають ваші власні бізнес-продукти і послуги. Платформа надає можливість створити бізнес-сторінку, на якій можна поділитися додатковою інформацією про свою діяльність. Ви можете використовувати цю можливість для пошуку потенційних клієнтів і нарощування своєї клієнтської бази.
Уникайте нав’язливості в рекламі своїх продуктів – люди можуть прийняти вас за спамера. Спробуйте все заміксувати і створити кілька постів, які дійсно будуть цінні для ваших читачів.
Розробляючи свої продукти і послуги, подбайте про створення яскравого заклику до дії, який припаде до смаку потенційним клієнтам.
Розкажіть аудиторії, в чому вони виграють, використовуючи вашу продукцію, чим вона краща аналогів. Непоганий результат може дати відеоконтент найрізноманітніших жанрів (лайфхак, шоу, покрокова інструкція, тест-драйв і ін.), Який користується величезною популярністю серед молоді.

Реалізуйте ідеї, які працюють!

Пам’ятайте, що Snapchat фокусується на імпульсивності людей. Тому, якщо хочете успішно продавати, необхідно відповідати настрою і рівню енергійності своїх користувачів. Використовуйте ідеї, які подобаються молоді у віці від 18 до 34 років.

Будьте в тренді!

Якщо ви займаєтеся створенням виробів ручної роботи, одягу, трикотажу і предметів мистецтва, використовуйте Snapchat для демонстрації своєї продукції підписникам. А потім перенаправити їх в свій акаунт Etsy для більш детального ознайомлення з виробами і розцінками на них.

Ще один ефективний варіант – створення відеороликів, в яких ви не тільки демонструєте наявний асортимент але і розповідаєте, як вас можна знайти в офлайні. Це дозволить збільшити кількість клієнтів і в кінцевому підсумку, підвищити продажі, навіть якщо ваш бізнес орієнтований переважно на оффлайн-покупців.

Створюйте рекламні пости для просування своїх тренерських або консультаційних послуг

зробіток в інтернеті без вкладеньSnapchat можна використовувати для просування коучингового або консалтингового бізнесу. Якщо ви є тренером з фітнесу або лайв-коучем, використовуйте платформу для підвищення інтересу до своїх послуг.
Звернувшись до своєї цільової аудиторії через Снепчат, ви зможете залучити потенційних клієнтів в свій бізнес. Причому для цього зовсім не обов’язково, щоб вони знаходилися з вами в одному місті чи регіоні. XXI століття – століття онлайну! А значить ви без зусиль зможете запросити людей приєднатися до вас в Skype для коучингу і консультацій в прямому ефірі. Призначте справедливу ціну за витрачений час і зусилля! Не пропустіть можливість використовувати заняття для просування власних електронних книг і навчальних курсів.

Рекламні історії також ідеально підходять для просування бізнесу. Snapchat відображає спонсоровані історії в спеціальному розділі, в якому користувачі бачать їх, коли переглядають історії своїх друзів.
Ви повинні зробити свою рекламну історію такою, що запам’ятовується і захоплюючою, щоб максимально привернути увагу аудиторії.

Для найсміливіших …

Крім усього перерахованого вище, можна заробити трохи грошей, підписавшись на преміум Snapchat. Це обліковий запис, який дозволяє людям обмінюватися “сміливими” (18+) відео і фотографіями з певною цільовою аудиторією, яка платить за доступ до контенту.

Поради по монетизації Snapchat

Ось кілька порад, які допоможуть вам досягти успіху в Snapchat:

  1. Визначтеся з «родзинкою» для свого облікового запису, яка дозволить домогтися максимального рівня залученості.
  2. Зробіть свої історії і Снеп цікавими, веселими і пізнавальними. Не забувайте акцентувати увагу на історії бренду, а не на самому продукті.
  3. Завжди стежте за результатами і аналізуйте будь-яку обрану вами стратегію. Ви можете відстежувати кількість підписників, їх дії, а також відгуки, кількість переглядів і т. д. Аналізуйте отримані дані, оптимізуйте і покращуйте свої показники.

Маркетинг в соціальних мережах продовжує стрімко розвиватися. Не стоїть на місці і Snapchat. Платформа набирає популярність з кожним днем, поступово охоплюючи не тільки людей покоління Z, а й людей більш старшого віку. Так, спочатку вам доведеться звикати до інтерфейсу і «логікою» додатка але звикнувши великі шанси, що ви поповните лави армії фанатів цього додатка.
Тепер ви розумієте, що таке снапчат який дозволяє  витягти максимальну вигоду, а також створити джерело пасивного доходу в інтернеті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *