Інфобізнес – заробіток на своїх знаннях

Інфобізнес

Інфобізнес – це робота із перенесення знань у певній галузі з голови професіонала в цифровий носій (електронна книга, онлайн-курс, відео-урок тощо). Однак, упаковати продукт – це означає не просто надати незрозумілий набір слів та тез, а саме впорядкувати всі теми, розділи, поняття та приклади, таким чином, щоб у людини, яка ніколи не стикалася з цією сферою, після прочитання чи перегляду відео виникало повне розуміння.

Та інформація, яку вже вдалося успішно запакувати, одним словом називається інфопродукт.

Способи заробітку на своїх знаннях

Як продати свої знання дорого? Відповісти на це питання декількома пропозиціями не вийде, тому що насправді способів заробітку на своїх знаннях досить багато. Це дає можливість людині не задовольнятися малою кількістю варіантів як отримати інформацію, а з кількох варіантів вибрати те, що більше підходить до душі. Далі наведемо реальні приклади, як можна вигідно продати знання.

Створити свій блог

Створити свій блог, на який можна додати різні статті та відповіді на запитання на конкретну тематику, не кожному під силу. Однак його наявність буде величезною перевагою. Люди зможуть легко знаходити потрібну їм інформацію та брати для зв’язку контакти автора за потреби. Коли він буде повністю наповнений та якісно оформлений можна вже спробувати його монетизувати за допомогою реалізації власних послуг та товарів або через рекламу та спонсорство.

Написати електронну книгу

Маючи необхідні знання в якійсь певній сфері, а також досвід та практику, можна це все запакувати в одну електронну книгу та пропонувати потенційним читачам. Книгу можна продавати в соціальних мережах, на блогах, Amazon або інших книжкових магазинах онлайн. Причому не обов’язково вона має бути на сотні сторінок. Зараз навпаки популярні та найбільш читані невеликі формати, по 5–40 сторінок.

Читайте також: Як можна заробляти гроші в інстаграмі

Ще можна створювати звіти з якоїсь із ніш своєї професійної діяльності. За рахунок того, що вони стислі, прості та зрозумілі, читачі на них обов’язково знайдуться. Наприкінці або на початку книги можна додати інформацію про наявний навчальний продукт і додати ще свої контакти для зв’язку. Виставивши електронну книгу на продаж онлайн, можна не тільки отримати гроші при її купівлі, але й нових клієнтів.

Влаштовувати вебінари

Інфобізнес

Для того щоб влаштувати вебінар, потрібно спочатку провести хорошу підготовчу роботу. Деякі для наочного прикладу та легкого запам’ятовування використовують слайди.

Перед організацією вебінару важливо про майбутню подію поширитись у соціальних мережах — Фейсбуці, Твіттері, Ютубі тощо. Або скористатися платною рекламою. Це забезпечить більшу кількість зацікавлених слухачів. Перед проведенням вебінару можна у всіх слухачів взяти їхню електронну адресу і на неї потім надсилати листи з пропозиціями щодо наявних продуктів.

Проводити прямі ефіри

Це один із найпростіших способів пакування знань, що не вимагає багатогодинної підготовки. Достатньо вибрати тему, увімкнути камеру на телефоні та не хвилюватися. Проведення прямих ефірів надасть більші можливості. Всі люди, які були слухачами, можуть стати реальними клієнтами надалі. Бажано в ефірах вставляти посилання наступні етапи. Крім того, ефір можна зберегти і викласти його потім у блозі.

Відкрити навчальні онлайн-курси

На території України не тільки не вистачає хороших кадрів, а й є значний дефіцит фахівців, які могли б навчити інших, усьому тому, що вони знають та вміють. Люди, які мають гарний досвід у будь-якій з усіх сфер життя і які пояснюють основи своєї професії, зараз дуже цінуються. Саме цей дефіцит можна використовувати у вигідному світлі для себе та створити свій власний онлайн-курс. Років 5–10 тому інфобізнесмени пакували свої знання, поміщали їх на dvd диски та реалізовували їх покупцям поштою. Але сьогодні таке вже ніхто не практикує.

Інфобізнес

Тільки тут важливо, щоб сама тема мала попит, а далі вже потрібно по ній створити освітній і водночас зрозумілий продукт. Однак для його подальшого продажу в інтернеті, швидше за все, доведеться самостійно розібратися в основах маркетингу та позиціонування.

Наповнення онлайн-курсу матеріалами не складе труднощі для людини, яка має багатий професійний досвід. Коли все буде готове, залишиться у різний спосіб просувати продукт і отримати прибуток від роботи.

Займатися консультацією

Через програму Скайп або Google Hangouts можна консультувати людей. Для новачків зручно робити протягом 5-10 хвилин коротку безкоштовну консультацію, а в кінці пропонувати вже за додаткову оплату повноцінний пакет навчання.

Де продавати знання

Наймасштабніший і не простий спосіб – самостійно створити сайт на кшталт інтернет-магазину. Спочатку його потрібно наповнити корисною інформацією, визначитись з оформленням, а потім уже додавати позиції на продаж. Але щоб продати свій курс не одній людині, а сотням чи тисячам, потрібно сам сайт добре розрекламувати та намагатися просунути в топі, щоб коли люди шукали інформацію у пошукових системах за ключовими запитами, він був хоча б на першій сторінці видачі результатів. Ще в інтернеті можна знайти спеціалізовані сайти, де можна продавати знання.

Читайте також: Що таке мікросток і як заробити $1000 на місяць

Не варто забувати і про соціальні мережі, тому що більша частина планети проводить у них практично цілі дні. Скористатися можна і Фейсбуком, Інстаграмом. Причому можна навіть одразу кількома варіантами одночасно. Можна створювати сторінки або групи, красиво їх оформити та розповідати про свій стаж у професійній сфері, види послуг та ціни на них. Туди потім клієнти зможуть додавати свої відгуки.

Реклама та просування

Після того, як знання якісно упаковані, можна перейти до просування, щоб потім задовольнятися високими продажами навчальних курсів. Просувати освітній контент не складніше будь-якої іншої продукції. Базовий чек-лист повинен включати такі етапи:

  • Визначення цільової аудиторії. Для цього бажано використовувати не застарілі категорії (чоловіки, жінки до 45 років), а саме класифікувати людей, яким може бути корисна ваша інформація.
  • Налаштування аналітики. Це допоможе з’ясувати, наскільки ефективними є маркетингові канали, а також змінити план просування.
  • Визначення набору каналів для просування. Це може бути контекстна реклама, прямі продажі, реклама в соціальних мережах, сео, публікації в групах або тематичних медіа, реклама на тематичних сайтах.
  • Визначення тестового бюджету. Головне правило тут – вкластися в залучення користувачів у грошовому еквіваленті менше, ніж потім буде отримано прибуток.
  • Масштабування рекламних кампаній. Якщо контент дає можливість масштабувати продажі, то після того, як буде знайдено перший маркетинговий канал, який влаштує вас ціною користувача, що платить, можна приступати до запуску другого, третього каналу і т.д.

Якщо людина викладає курси від свого імені, то вона і є брендом.

Для розвитку бренду потрібне як мінімум якісне проведення навчання та кінцевий результат. Вже у клієнтів, можна уточнити, чи сподобався їм курс і при позитивній відповіді запропонувати залишити відгук. Запущена реклама може давати плоди не відразу, а через певний період. Тому на перших парах треба набратися терпіння.

В інфобізнесі та його маркетингу важливо давати учням мотивацію, оскільки без неї буде відсутній гарний результат і відповідно відгуки про продукт. Для таких цілей можна використовувати мотивуючі повідомлення, що спрямовуються після закінчення чергового завдання і т.д. Ще можна розвивати реферальну програму – платити людям комісію за нових залучених клієнтів. Колишні учні можуть перейти у статус агентів впливу.

Поради

Після того, як ми розповіли, як зробити гроші на інфобізнесі, дамо ще кілька порад для новачків:

Люди, які слабо вірять, що їхня ідея з продажу знань успішно реалізується, можуть для отримання початкового досвіду почати з малого – створити безкоштовний мінікурс або написати невелику електронну книгу, яка буде вільно розповсюджуватися. Ще до них можна зняти невеликі відео посібники. Надалі цей готовий курс можна додавати до розсилки або використовувати як безкоштовне доповнення до платного.

Для покупців інформаційного продукту бажано надавати бонуси. Наприклад, можна безкоштовно надсилати якісь уточнюючі чи пояснюючі особливості у вигляді статей, відео, напрацювань, лайфхаків тощо. При цьому дуже важливо підтримувати зворотний зв’язок та відповідати на повідомлення клієнтів, тому що не виключено, що вони не обмежаться однією покупкою товару.

Не треба нехтувати вивченням конкурентів. Звертаючи увагу на якість та подачу інформації, можна знайти їхні недоліки і в себе намагатися такого не допускати чи черпати цікаві ідеї, при цьому ще удосконаливши їх.

Висновок

Інфобізнес

Заробіток онлайн щорічно набирає обертів у всьому світі. Пробують отримувати прибуток від продажу своїх знань багато хто, але далеко не у кожного це успішно виходить. Декому просто не вистачає наполегливості та завзятості, а хтось чекає одразу великі цифри прибутку.

Доклавши багато зусиль не лише на саму упаковку знань, а й на подальше просування створеного інфопродукту з часом заробіток тільки зростатиме і ваш інфобізнес стане успішним.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *