Робота на дому: контент-менеджер

Серед популярних напрямків в категорії робота на дому, стала професія контент-менеджера. Цей вид зайнятості був викликаний необхідністю часу. Адже розвиток сайту є важливим в будь-якому вигляді підприємництва. Розглянемо докладніше що собою являє дана професія.

В обов’язки контент-менеджера входить забезпечення наповненості сторінок сайту вмістом різного характеру. Це можуть бути різні статті про продукт, послугу рекламного характеру або просто статті про будь-яку інформацію з додатковими переходами в тексті на інші сторінки або без них.

Крім того, менеджер повинен знаходити і розміщувати на сайті нову і корисну інформацію, новини, малюнки та фотографії, різні записи.

Іноді власники сайтів можуть додати в обов’язки контентного керуючого роботи по зовнішньому і внутрішньому розвитку сайту та виконання додаткових завдань на біржах партнерських програм.

Виконавець робіт по контенту повинен мати навички роботи з ПК, тобто обов’язково вміти працювати з офісними програмами Microsoft – Word, Excel та інші.

Також контент-менеджер повинен знати, як створити і відредагувати малюнки, тощо за допомогою графічних програм. Крім цього, при роботі з сайтом необхідно освоїти мову Html.

Знання комп’ютерних мов програмування дозволить скоротити час на створення скриптів, що забезпечить менеджеру отримання додаткових бонусів. Обов’язково для роботи по контенту потрібно вміти працювати з комплексом програм з управління сайту, наприклад WordPress, Joomla, Dle і інші.

Володіння іноземними мовами, зокрема англійською, – дуже великий плюс для керуючого вмістом сайту, так як більшу частину інформації можна отримати з англомовних сайтів. Крім цього, розміщення статей на сайті англійською мовою сприяє розширенню аудиторії.

Великі компанії можуть прийняти на роботу особистого копірайтера, перекладача і редактора. Тут обов’язки контентного керуючого скорочуються до мінімуму. Однак на сайтах невеликих проектів контент-менеджер поєднує кілька посад.

Тут фахівець пише статті різних напрямків – це можуть бути просто інформативні статті, які просувають і продають. Також він зобов’язаний готувати рецензії та повідомлення для поширення в мережі на інших сайтах.

Контент-менеджер – не тільки фахівець в написанні текстів, він також – постійно експерт який збільшує свої знання і навички, який уважно стежить за новими віяннями в інтернеті.

Оплата за працю просування сайту залежить від розміру бізнесу сайту. Зазвичай посаду контент-менеджера отримують перевірені, що заслужили довіру фахівці з написання статей. Вони, як правило, спочатку працюють на біржах статей, де замовники можуть надати спеціальні завдання з розміщення статей на сайті. Через деякий час, якщо така робота на дому виконується добре, їм можуть запропонувати постійну роботу на сайті.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *