Як повернутися на роботу після тривалої відпустки? 5 порад

психологія

Неважливо, що викликало тривалу перерву в роботі, але чим довше відпустка, тим важче повертатися. Як створити план для повернення на роботу?

Причини тривалої перерви в роботі можуть бути різними: материнство або турбота про близьку людину, звільнення з роботи, зміна місця проживання або освоєння нової професії. Незалежно від того, що стало причиною перерви, пам’ятайте, що чим довше він триває, тим важче повернутися до колишнього способу життя. Тому складіть план повернення на роботу якомога швидше і найголовніше, послідовно його реалізуйте.

1. Оцініть свій потенціал

Щоб створити хороший план повернення на роботу, спочатку проаналізуйте себе як потенційного співробітника. Які ваші інтереси і здібності, що знаєте і вмієте робити, а що ні? Що важливо для вас на робочому місці? Що спонукає до дії? Вам подобається працювати з людьми або, навпаки, бути незалежними? Який попередній досвід роботи та освіта? Яку підготовку маєте? Якими мовами володієте? Які найбільші успіхи? У яких областях ваші знання потребують оновлення? Можна зробити цей аналіз самостійно – на аркуші паперу або за допомогою консультанта по кар’єрі.

2. Складіть хороше резюме

В інтернеті ви знайдете безліч цікавих порад про складання хороших документів, додатків, готових шаблонів для резюме, які зроблять це за вас. Використовуйте їх, створіть професійну біографію. Не забудьте подумати про те, як описати перерву в роботі, щоб не відлякати потенційних роботодавців. Однак, якщо пройшло більше року з часу офіційного закінчення останньої роботи, напишіть, чим ви займалися в той період – наприклад, турбота про хворого члена сім’ї. Також варто згадати в змісті резюме, що викликало перерву. Те, як ви справляєтеся з важкою життєвою ситуацією, може позитивно вплинути на сприйняття вашої персони потенційним роботодавцем.

3. Подбайте про зовнішній вигляд

Перерва в роботі іноді означає, що ви не надавали великого значення своїй зовнішності. Це впливає на впевненість у собі. Перш ніж почнете відправляти резюме, потрібно бути розумово і фізично готовим зустрітися з роботодавцем. Майте на увазі, що роботодавець будує думку про вас на основі фотографії в резюме. Роботодавці також можуть шукати інформацію про вас в інтернеті. Чи є у вас фотографії, що підкреслюють професійний імідж?  Погляньте на себе в дзеркало – удосконалюйте свою зачіску, попрактикуйтесь в своєму бізнес-макіяжі, перегляньте гардероб – чи є речі, які підходять для співбесіди? На YouTube знайдете безліч навчальних відеороликів про бізнес-макіяжі.

4. Створіть список потенційних роботодавців

Ви вже знаєте, що шукаєте в професійному плані, тому подумайте, де можна знайти  роботу. Створіть список професій і компаній, в яких ви хотіли б працювати. Вирішіть, що в наступному місяці ви будете витрачати не менше 4 годин на день на пошуки роботи – перегляд рекламних порталів, відправлення резюме, підготовка до зустрічей з роботодавцями. На додаток до цього візьміть в звичку працювати і систематично виконувати завдання. Надішліть резюме у відповідь на оголошення, які вас цікавлять, а також на спонтанні пропозиції – компаніям, в яких ви хотіли б працювати. Якщо зробите хороше враження, ваше резюме обов’язково буде перенаправлено керівнику. Реєструйтеся також у всіх агентствах зайнятості.

5. Підготуйтеся до зустрічі

Якщо ви добре себе зарекомендували, підготували резюме, подбали про фотографії, і витратили час на пошук роботи, вас повинні запросити на співбесіду. Будьте готові до цієї зустрічі. Почитайте про свого майбутнього роботодавця, про історію компанії. Про те, на яких ринках він працює, про те, скільки людей там працюють. Перегляньте новини на сайті, щоб краще пізнати колектив і організаційну культуру. Підготуйтеся до основних питань, і продумайте відповіді на них. Практикуйте дружнє вітання перед дзеркалом, перевірте свої мовні навички, якщо робота вимагає знання і практики іноземних мов. Практикуйте розмову з близькою людиною або консультантом по кар’єрі, який буде об’єктивно оцінювати ваші знання і вміння. За день до співбесіди виберіть і підготуйте костюм, роздрукуйте своє резюме, добре виспіться, поснідайте і налаштуйтеся на успіх.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *