Соціальний інтелект – це головний ключ до успіху

соціальний інтелект

Психолог Деніел Гоулман, що вивчає соціальний інтелект, пояснює в статті для Harvard Business Review, що нейробіологічні дослідження довели високу цінність соціального інтелекту і його вплив на успішне керівництво. Так що якщо ви хочете стати успішним в обраній професійній сфері, вам необхідно звернути увагу на ключові якості, характерні для кожному видатному лідерові або фахівцю.

Основні компоненти соціального інтелекту

Соціальний успіх визначає успіх подальшої взаємодії з клієнтом. До речі, сам термін ввів майже сто років тому американський психолог і педагог Торндайк. Всі ми живемо в соціумі але не всі з нас можуть швидко знайти спільну мову з незнайомцями і пристосуватися до нових обставин. Однак, якщо ви плануєте побудувати кар’єру, вам необхідно попрацювати над собою і вдосконалити соціальний інтелект.

Ось його основні компоненти:

  • Емпатія. Ви розумієте, що мотивує інших? Ви чутливі до їхніх потреб?
  • Співзвуччя. Ви уважно слухаєте і думаєте про те, що відчувають оточуючі?
  • Організаційна обізнаність. Цінуєте ви культуру групи людей і соціальні мережі?
  • Вплив. Чи можете ви переконати інших, апелюючи до їх інтересів і отримуючи ключову підтримку?
  • Розвиток інших. Ви тренуєте і наставляєте інших?
  • Натхнення. Ви формулюєте переконливе бачення і сприяєте позитивному емоційному тону?
  • Командна робота. Ви заохочуєте співпрацю і підтримуєте всіх членів?

Якщо на більшість питань ви відповіли чітко, то можна вас привітати. У вас є всі шанси досягти успіху в професії.

Думка клієнтів

Соціальний інтелект

На сучасному супер конкурентному ринку інтелект, компетентність, технічні знання, чуйність, кмітливість і добрі комунікативні навички є лише базовими очікуваннями складних клієнтів. Професіонали, з якими хочуть мати справу, зазвичай демонструють більш високий соціальний та емоційний інтелект – і це є ключовим фактором. Ось як відгукуються клієнти про співпрацю з таким фахівцем: «Що робить адвоката таким хорошим, так це те, що він знає нас неймовірно добре. Він знає проблеми, які будуть важливі для нас. Він вміє звертати увагу на галузь таким чином, ніби ставить себе на наше місце ». “Фірми повинні наймати працівників, з якими легко ладити. Є багато розумних і кваліфікованих фахівців але люди хочуть працювати з тими, хто їм подобається».

Виділяйтеся емоційним і соціальним інтелектом: поставте себе на місце людини, практикуйте активне слухання, шукайте зв’язки з іншими і заохочуйте співпрацю. Фахівці, які практикують соціальний інтелект, змушують своїх клієнтів відчувати себе цінними, важливими, зрозумілими і шанованими.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *