Як знайти баланс між особистим життям і кар’єрою

У сучасному динамічному світі зовсім не просто знайти баланс між особистим життям і роботою. Більшість людей беруть роботу додому і відчувають внутрішню спустошеність через невміння правильно розподіляти свій час і енергію між роботою та іншими своїми заняттями. Коли немає балансу між особистим життям і кар’єрою, з’являється стан глибокого стресу з усіма його руйнівними наслідками.

Причини порушення балансу

Порушення балансу особисте життя / робота є причиною стресу.
Близько десяти років тому люди чітко люди знали скільки годин на день їм потрібно попрацювати в компанії і вони могли легко встановити кордон між особистим життям і роботою. Сьогодні все змінилося. Все більше людей працюють в приватному секторі і це створює набагато більший тиск на підлеглих, ніж робота в державному підприємстві.

Співробітники державних підприємств працюють по-старому – час закриття офісу означає, що робітники можуть розходитися по домівках. Але ті, хто працюють в приватних компаніях, часто залишаються працювати після закриття.

Досягнення балансу між особистим життям і кар’єрою є двосторонньою проблемою. Якщо ви вирішили зосередитися на своїй кар’єрі і витрачаєте більше часу на роботу, ви упустите багато чудових моментів, які могли б провести з вашим партнером і сім’єю. В іншому випадку, якщо ви зайняті проблемами у себе вдома, то ви буде не в змозі сконцентруватися на ваших завдань і обов’язках на робочому місці. Це призводить до втрати життєвих пріоритетів, знижуючи ефективність роботи, а також призводить до хронічної депресії.

Тому важливо знати, як досягти гармонії і зменшити стрес у вашому житті.

Поради, які допоможуть вам знайти баланс між особистим життям і кар’єрою

Ні в якому разі не налаштовуйте себе на те, що це непросте завдання. Завдання досягнення балансу можна вважати для себе викликом, який займе багато часу, але як тільки ви досягнете наміченого, ви відразу відчуєте величезне полегшення.

Ось кілька порад, які допоможуть вам досягти гармонії у своєму житті:

Залиште робочі питання на роботі, а побутові проблеми – вдома. Сьогодні передові технології можуть встановити контакт між двома людьми, незалежно від їх місця розташування. Так що ви ніколи не зможете створити кордон між кар’єрою і особистому житті, якщо ви самі не візьмете собі це за мету. Коли ви з близькими, вимкніть свій мобільний і ноутбук, а коли ви знаходитесь на роботі, обмежте свій контакт з близькими людьми (за винятком надзвичайних ситуацій).

Навчіться говорити «ні». Встановіть для себе пріоритети і тоді ви будете знати які речі ви можете відкласти або скасувати. Не бійтеся сказати «ні» своєму колезі, який попросив вас виконати додаткові завдання. При відмові від завдань, за які ви не несете відповідальності і які ви не хочете робити, у вас з’являється більше часу для інших більш важливих речей.

Організуйте свій час. Робіть всю роботу по дому протягом тижня, а не залишайте все на один день. Запишіть всі завдання і важливі дати в записнику. Таким чином, ви будете знати які у вас є терміни для виконання завдань по роботі і коли ви можете провести більше часу зі своїми близькими.

Дайте собі хороший відпочинок. Недолік сну збільшує стрес, знижує продуктивність праці і в такому стані легко припуститися помилки. Якщо ви не виспалися, ви може витратити більше часу для виконання поточних завдань, а це має на увазі тривале перебування на роботі. Для того, щоб виконати зобов’язання швидше не потрібно залишитися на роботі в неробочий час, вам просто потрібно трохи відпочити.

Піклуйтеся про себе. Кожен день виділяйте час на діяльність, яка вам подобається. Наприклад, це може бути прослуховування музики, йога, масаж. Це допоможе вам бути спокійним і задоволеним, що дозволить зосередитися на зобов’язаннях. Виділіть як мінімум один день в тиждень для відпочинку і використовуйте його, щоб насолодитися дозвіллям з друзями, коханими людьми і родиною.




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *