Як жінці поєднувати роботу і сім’ю

 І сім’я і робота – дуже важливі складові нашого життя. Але як же часто нам не вистачає часу, сил і енергії, щоб успішно поєднувати їх! Історії про активні, цілеспрямованих бізнес-вумен, щасливих у шлюбі і мають по три дитини, здаються неймовірними і нереальними. Як же вони все встигають? Що ж потрібно робити, щоб знаходити час і для сім’ї і для роботи?
 
Ми не можемо дати вам стовідсоткових рад але пропонуємо кілька ідей, які можуть допомогти вам раціональніше розподіляти свій час і знайти баланс між двома полюсами.

Плануйте час, проведений з родиною

Звичайно, це звучить легко і просто, але доведеться постаратися, щоб скласти оптимальний розклад. Пропонуємо почати з плану на день. У перший час постарайтеся розміщувати по 2-3 пункти, пов’язаних з роботою і будинком. Обов’язково виконуйте їх! На допомогу вам можуть прийти різні додатки, планувальники і нагадування. Непогано працюють і звичайні паперові планери, прикріплені на видних місцях. Головне – комфорт при використанні і, звичайно ж, ефективність: ви не повинні забувати про дійсно важливі речі.

Поєднуйте різні сфери життєдіяльності

Безумовно, сім’я і робота першорядні, але пам’ятайте і про інші сфери життя: турботі про себе і своє здоров’я, творчості, салонах краси і спортзалах, живому спілкуванні з друзями: посиденьках в кафе, прогулянках і дівочих-вечорах. Все це теж дуже важливо і ні в якому разі не можна просто викреслити ці дрібниці зі свого розкладу. Саме вони живлять, заряджають позитивною енергією, дають сили і підвищують настрій. Поєднуйте все, що тільки можете! Чи відвідуєте басейн або фітнес? Беріть з собою дитину або чоловіка. Давно не бачилися з подругами? Запропонуйте зібратися великою компанією з чоловіками і дітьми. Підбирайте свої варіанти. Комбінуючи різні сфери свого життя, ви опиняєтеся у виграші.

Перестаньте намагатися бути ідеальною

Правда, нікому не потрібні ідеальні діти, батьки або подружжя. Всі потребують справжніх, щирих і улюблених людей. Вони прекрасно знають ваші недоліки і переваги, тому заспокойтеся і розслабтеся.
Ретельні збори до поїздки на дачу хороші. Але як же часто «нічого не забути» перетворюється в багатогодинну біганину, змушує нервувати і Вас і близьких. Цей же принцип «неідеальної» стати в нагоді і в роботі: перестаньте намагатися зробити все краще за своїх колег. Будьте собою і підкреслюйте свій професіоналізм і те як грамотно ви використовуєте свої унікальні навички і гідності.

Заведіть власні сімейні ритуали

Вони можуть бути зовсім простими, але приємними: спільні сніданки і вечері, прогулянки на вихідних, розмови перед сном. Зробіть ці невеликі ритуали недоторканними. Протягом дня ви можете майже не бачитися з родиною але зате чоловік і діти точно будуть знати, що час за вечерею – їх час, коли Ви належите тільки їм. Якщо можете, зустрічайте один одного з роботи або навчання, робіть спільні походи в магазини. Все це – відмінна можливість дізнатися про справи і емоції близьких.

 Обміркуйте ці поради і пристосуйте їх під себе. Можливо, ви знайдете і кращі рішення проблеми. У будь-якому випадку, бажання знайти баланс між роботою і сім’єю вже невеликий крок до гармонійним відносинам.




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *