Як збільшити продажі – інструкція

як збільшити продажі

Будь-який бізнес заснований на бажанні як збільшити продажі, а для цього необхідно залучити якомога більше нових людей. Вони – основа комерції, джерело її розвитку, надходження грошей і ідей.

Клієнтська база напрацьовується роками, а контакти лояльних покупців охороняються власником бізнесу поряд з матеріальними цінностями.

Щоб сформувати інтерес до свого продукту, дайте відповідь на 3 питання:

  1. на кого орієнтований товар / послуга, які соціальні та психологічні аспекти поведінки характерні для споживачів даного продукту;
  2. якими матеріальними і людськими ресурсами має в своєму розпорядженні новий бізнес для залучення;
  3. чи є сильні сторони, що відрізняють бізнес від конкурентів.

Зміст:

Чи можна обійтися без реклами

Класика жанру – «закон семи торкань»

Як визначити цільову аудиторію

Як правильно провести акцію

Як збільшити продажі через інтернет

Топ-6 способів залучення через інтернет

Топ-6 корисних книг по збільшенню продаж

Висновок

Чи можна обійтися без реклами

Є бізнесмени, які вважають, що красиві вивіски і нове приміщення на центральній вулиці досить для залучення відвідувачів – це не зовсім так. Завжди знаходяться способи збільшити потік. Люди неуважні. Багато хто не помічає банерів на будинку, не знають, що в їх дворику з’явився новий магазин або стоматологічний кабінет.

Види залучення «вистрілюють» по-різному в залежності від регіону, сезонності, конкурентного середовища. У маленькому містечку покупець звик отримувати відомості з газет, місцевих сайтів, телеканалів. Навіть реєстрація на місцевому форумі допоможе залучити публіку і збільшити продажі. Є міста, жителі яких проводять багато часу в соціальних мережах для інших регіонів цей шлях залучення може бути нецікавим. Оцінити, який вид «спрацює» і допоможе збільшити продажі, можна тільки на практиці, користуючись старими і новими каналами, оцінюючи кожен з калькулятором в руках.

Ті, хто не вірить в маркетингові дослідження, втрачають клієнтів через небажання тестувати сучасні інструменти бізнесу. У нового гравця ринку інша проблема – він знає так багато способів, що не може зробити правильний вибір, починає «розпорошуватися». Не вміє правильно організовувати акції, складати оголошення, вибирати з відомих йому способів залучення ті, які при мінімальній кількості витрачених грошей дадуть результат.

При складанні маркетингового плану користуються простим співвідношенням: 40% бюджету витрачають на перевірені канали онлайн, 40% – на такі, що зарекомендували себе в офлайн, 20% – на тестування нових видів просування.

Важливо знати! Вибирайте не найдорожчу або найдешевшу рекламу, а саму дієву. Перевірити результативність допоможе вартість залучення: параметр розраховують як відношення витрачених грошей на кількість нових клієнтів за одиницю часу. Чим показник нижче, тим краще рекламний канал.

Класика жанру – «закон семи торкань»

Технологія збільшення продажів заснована на тому факті, що недостатньо показати товар лицем і розповісти про нього один раз. Покупця доведеться переконати в необхідності придбати нову річ і витратити гроші саме в цьому місці. Якщо людина прочитає банер, потім почує про компанію по радіо і побачить кольоровий плакат в транспорті, велика ймовірність, що він буде налаштований лояльно і перетвориться в покупця. Таким чином, завдання по залученню нових споживачів виглядає так: забезпечити людині і продукту якомога більше точок «торкання».

Як визначити цільову аудиторію

Маркетинг побудований на знанні психології людини і мотивів його вчинків. Перше завдання: визначити «портрет» свого покупця (схарактеризувати його вік, сімейний стан, хобі, рівень доходів, життєві пріоритети). Дізнавшись спосіб життя потенційного клієнта, його звички і цінності, можна побудувати план залучення на тих факторах, які йому цікаві. Якщо складно описати в подробицях свою цільову групу, замовляють соціологічне дослідження, проводять анкетування, вивчають маркетингову літературу.

Підприємці-початківці схильні звужувати свою цільову аудиторію. Торгуючи іграшками для дітей, вони бачать в якості покупців тільки молодих татусів і мам, виключаючи друзів сім’ї, бабусь, дідусів, власників приватних дитячих садів. Власники хостелу орієнтуються на студентів (але дешеве житло може зацікавити і інших людей).

Охоплення нової аудиторії допоможе збільшити продажі.

Важлива інформація! Новачки роблять помилку, коли в прагненні привернути увагу розміщують на невеликому листку максимум інформації. Розуміючи, що поліграфічна продукція коштує грошей, вони вносять весь список послуг відразу. Однак правильний шлях – виділити один, найсильніший напрямок. Інші дані про компанії повідомляють безпосередньо, коли новий відвідувач прийде або зателефонує.

Флаєр – як роман з продовженням. Він інтригує, спонукає до дії, робить таку пропозицію, від якої важко відмовитися. Тому в листівці допустимо мінімум слів. Ідеальний варіант – текст такого розміру, щоб прочитати (і зрозуміти) його можна було за 5-10 секунд. На листку залишають 10-20 слів але найважливіших, заклик до дії і контакти, які потенційний споживач зацікавлений зберегти.

Як правильно провести акцію

Покупці люблять безкоштовні подарунки, бонуси, знижки і вони дійсно впливають на збільшення продажів. Але, отримавши безкоштовний «сир», чи прийдуть люди ще раз? Щоб акція, проведення якої потребують матеріальних витрат, спрацювала, дотримуйтеся декількох правил:

  • визначайте цільову аудиторію (кого саме ви хочете привернути проведеними акціями і розпродажами);
  • встановлюйте конкретні терміни проведення ( «до 20 лютого», «тільки 2 дня», «тільки сьогодні») – чим коротше часовий діапазон, тим краще;
  • спонукайте відвідувача не тільки отримати щось зі знижкою (безкоштовно) але так, щоб це було вигідно бізнесу. Наприклад, пропонуйте другу пару взуття на 30% дешевше або знижку на абонемент 20% при оплаті до 1 числа.

Це цікаво! У молодих підприємців користується популярністю сайти купонів. Суть акції – запропонувати купони на одноразове відвідання магазину (салону) зі знижкою. Такий шлях залучення не можна назвати прибутковим але акція допоможе протягом короткого часу зробити нову точку – відомою.

Слід мати на увазі, що люди люблять подарунки але мало цінують їх. Пропонуючи щось безкоштовно, ви знецінюєте свою працю. Привчаєте до думки, що ваші послуги дешеві, а отже, неякісні. Слід викликати ідею, що товар не безкоштовний але вартий своїх грошей.

Як збільшити продажі через інтернет

Для сучасних підприємств формула залучення виглядає так: 50% відвідувачів «приходить» через інтернет, 50% – інші способи. Для конкретних видів бізнесу (інтернет-магазину) є відхилення від цього правила але в цілому формула «50/50» дає результати.

Інтернет – вигідний спосіб залучення, він дозволяє легко знаходити цільові групи і навіть «переслідувати» їх на протязі 3-4 тижнів. До мінусів цього способу відносять нав’язливість рекламних оголошень, висока вартість прямих способів контакту з аудиторією. Не можна назвати інтернет-ресурси дешевими але і тут є інструменти, що дозволяють залучити покупців з мінімальною сумою грошей або навіть безкоштовно.

Важлива інформація! Навіть реклама в інтернеті не працює так швидко, як хотілося б. Відгуки можуть бути через місяць або навіть 3-6 місяців. Недостатньо відстежувати кількість показів – слід оцінити конверсію і поведінку відвідувачів на сайті. Справитися з цим завданням допоможуть Google Analytics.

Топ-6 способів залучення через інтернет

Як зьільшити продажі в інтернеті

Контекстна реклама в Google AdWords. Цей маркетинг прямого відгуку заснований на аналізі інтересів користувача. Він допомагає швидко залучити цільову групу.

E-mail розсилка – допоможе прорекламувати продукт, коли відомі контакти потенційного покупця.

Вірусна реклама – публікація корисних або цікавих новин, фотографій, фактів, які користувачі поширюють серед друзів і знайомих.

Соціальні мережі. Залучення через соцмережі має свої секрети. Наприклад, Facebook вважають місцем спілкування солідних (і платоспроможних) людей, а Інстаграм – сервісом для молоді. Щоб набрати читачів або «розкрутити» групи, потрібні спеціальні знання в цій сфері, щоденна присутність на сайті, якісний контент.

Відвідування тематичних блогів і форумів. Вважається одним з складних способів залучення, тому що не передбачає автоматизованого пошуку. Необхідно розбиратися в темах, цікавих цільовій аудиторії і знаходити майданчики, де вона спілкується.

Пошукова оптимізація (актуальна для власників сайтів).

Експерти попереджають: відвідувачі сайтів поводяться обережно; 90% з них не готові відразу купувати. Вони шукають корисні відомості, а нав’язливі пости сприймають негативно. Поєднання рекламного пропозиції з цікавою інформацією допоможе домогтися збільшення трафіку і інтенсивності продажів.

Топ-6 корисних книг по збільшенню продаж

Збільшити продажі допоможе бізнес-література. Протягом десятиліть формувалася культура залучення і утримання публіки, відпрацьовувалися стандарти поведінки продавців і покупців. Навчитися новим способам продажів можна у відомих авторів:

  • Дейл Карнегі «Як здобувати друзів і впливати на людей»
  • Карл Сьюелл «Клієнти на все життя»
  • Росер Рівз «Реальність в рекламі»
  • Олександр Левітас «Більше грошей від вашого бізнесу»
  • Олена Самсонова «Танець продавця»
  • Ігор Манн “Маркетинг без бюджету».

Висновок

Способів залучення багато але як вибрати той, на який не шкода грошей, знайти такий хід, який збільшить продажі на 50-100%? Універсального рецепту немає. У кожного виду бізнесу є «свої» рекламні канали. Вибір способу залежить від розташування торгової точки, адреси, близькості конкурентів. Від того, скільки варто залучити 100, 200, 1000 або 100000 осіб.

Для магазину в спальному районі навряд чи буде корисною реклама в соціальних мережах, тут головний спосіб залучення – охайний вигляд самого магазину, толерантні ціни і ввічливість продавців. Для точки інтернет продажів – зручна навігація по сайту, лояльні умови доставки і оплати. Для центру юридичних послуг – репутація, професіоналізм співробітників. Тому не обов’язково створювати свій сайт, замовляти величезний банер або обклеювати оголошеннями всі паркани і під’їзди. Першочергова задача – знайти свою публіку, запропонувати їй якісний продукт і корисну інформацію.

Якщо вдалося зацікавити нову людину – намагайтеся не втратити її. Адже вартість залучення в 5-10 разів перевершує вартість утримання.






1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *