Як розкрутити магазин в Інстаграмі

Як розкрутити магазин в Інстаграмі

Як розкрутити магазин в Інстаграмі: поради по відкриттю успішного магазину + 5 способів розкрутити проект в Інстаграмі безкоштовно + як створити бізнес акаунт.

Реалізація товару в режимі онлайн сьогодні стала одним з найпопулярніших способів заробити реальні гроші. Торгувати можна чим завгодно і не тільки матеріальними речами, а й послугами.

Також різноманітністю може похвалитися список майданчиків для торгівлі онлайн. В останні роки серед топових варіантів своє місце зайняв Інстаграм.

У цьому матеріалі відкриємо для вас секрет, як збільшити там свої продажі в рази.

Інстаграм сьогодні – одна з найпопулярніших соціальних мереж. Створити профіль можна тільки через телефон. Зареєстровані користувачі публікують фотографії, відео, можуть включати пряму трансляцію, спілкуються через Директ і можуть залишати один одному коментарі під записами.

Можливостей для інтернет магазину в Інстаграмі маса, тому багато початківців продавців починають розкручувати свою справу саме тут.

Ми підібрали ряд порад, які допоможуть відкрити і розкрутити свій магазин в Інстаграм:

Насамперед необхідно створити концепцію проекту. Рекомендується навіть скласти бізнес план інтернет магазину – це додасть вашим діям послідовності, дозволить прорахувати вкладення.
Визначтеся, що ви хочете просувати і продавати людям, якої вікової категорії цільова аудиторія, якої статі, що у неї за інтереси, регіон проживання. Важлива будь-яка інформація. Чим більше деталей, тим краще.

За статистикою, основна маса користувачів Інстаграму – це люди від 16 до 40 років. Особливим успіхом у них користуються товари, пов’язані з модою, красою і здоров’ям.

магазин в Інстаграмі

Проаналізуйте роботу декількох успішних проектів, подумайте, як вони змогли розкрутити свій проект.
Не варто робити все під копірку. Створіть свій унікальний інтернет магазин, у якого немає аналогів.
Приділіть чимало часу вибору того, як буде називатися акаунт. Назва повинна відповідати продукції магазину, легко запам’ятовуватися.
Аватарка інтернет магазину – це також дуже важливо. Фотографія профілю повинна відображати суть проекту. І також варто враховувати, що логотип нового інтернет магазину ще ніхто не знає, тому не поспішайте ставити його на аватарку.
Необхідно наповнити опис акаунту інформацією, щоб читачі могли звідти відразу побачити всі значущі дані – місто вашої роботи, контакти для зв’язку.
Під кожним фото товару публікуйте короткий опис. Наприклад, під публікацією сукні вкажіть розмірний ряд, матеріал і вартість. Інформації повинно бути небагато, тільки найголовніше.
Всі фотографії повинні бути чіткими і високої якості. Робіть колажі, скріншоти листувань з вдячними клієнтами і т.д.

Як розкрутити магазин в Інстаграмі безкоштовно?

Як розкрутити магазин в Інстаграмі

У цьому розділі ми дамо кілька корисних порад про те, як розкрутити свій проект і залучити якомога більше користувачів Інстаграму.

Варіант 1. хештег.

Одні з головних помічників, який допоможе розкрутити магазин безкоштовно – це вдало підібрані хештеги.

Як підібрати хештеги для публікацій інтернет магазину:

У рядку пошуку соціальної мережі Інстаграм потрібно вести ту тему, з якою пов’язаний інтернет магазин. Вам здасться відразу десяток варіантів хештегів для неї.

Ви можете придумати свій хештег. Його зможуть використовувати читачі інтернет магазину при публікації відгуків. Так ви зможете зручніше інформувати друзів про наявність новинок (якщо вони підпишуться на ваш хештег – а з недавніх пір така можливість в Інстаграм з’явилася).
Хештеги повинні відповідати тому, що зображено на фото, що продається в інтернет магазині. Так, люди, які по ним переходять, буду затримуватися на сторінці і можливо, стануть підписниками.

Існує ще й таке поняття, як геотеги. Якщо в інтернет магазина є реальна торгова точка, тоді викладаючи фото звідти, обов’язково встановлюйте геотеги.

Варіант 2. Реклама через інші соцмережі.

Інстаграм безпосередньо пов’язаний з Фейсбук, також дає можливість робити репости публікацій на вашу сторінку інших соцмереж. Через ці соцмережі можна розкрутити інтернет-магазин в Instagram.

Щоб ваші друзі з інших соціальних мереж дізналися про нове починання, залиште посилання на свій Інстаграм на сторінці (особистого або вашого бренду) на Фейсбуці.

Частина читачів обов’язково перейдуть за посиланням, особливо, якщо її підкріпити привабливою пропозицією і яскравим фото. Наприклад, запропонуйте всім друзям з інших соцмереж знижку в 10% на товар за умови, що вони підпишуться на оновлення та зроблять на своїй сторінці в будь-якій соцмережі запис з посиланням на інтернет магазин в Інстаграмі.

Варіант 3.Розкрутіть магазин на сторінці зірки.

У кожної зірки шоу-бізнесу є свій профіль в Інстаграмі. Для них це місце для спілкування з фанатами, поширення різних новин про свою діяльність. У них на сторінках постійно спілкується безліч людей. І ви можете цим скористатися.

Підпишіться на оновлення кількох популярних зірок або блогерів, а в коментарях під їхніми публікаціями залишайте рекламу свого проекту. Ви зможете розкрутити свій магазин за рахунок того, що затяті шанувальники читають всі коментарі під фотографіями свого кумира.

Якщо їм буде цікава пропозиція інтернет магазину (потрудіться скласти дійсно цікавий текст), то вони обов’язково зроблять перехід на сторінку.

Варіант 4. Розіграші та акції для просування магазину.

Як розкрутити магазин в Інстаграмі

Гарна ідея – влаштувати розіграш. Наприклад, ви можете запропонувати підписникам поставити лайк під певним записом або відзначити в коментарях одного, а ви в призначену дату за допомогою спеціальної програми визначте 1-3 переможців серед тих, хто виконає умови.

Переможці можуть отримати знижку або недорогий товар з магазину в подарунок. Витрати на таку активність будуть мінімальними, зате ви гарантовано підвищите активність на сторінці.

Корисна порада: не забудьте попросити щасливчиків, які посіли перші місця в розіграші, залишити вашому магазину в інстаграмі хороший відгук.

Також в Інста-магазині ви можете використовувати ті ж методи реклами, що і в звичайних торгових точках. Наприклад, можна робити розпродаж по п’ятницям.

Варіант 5. Взаємопіар в Інстаграмі.

Знайдіть в Інстаграм таких же початківців бізнесменів, як і ви але тільки не прямих конкурентів. Запропонуйте їм взаємопіар.

Суть полягає в тому, що ви проявите активність на чужій сторінці, а також опублікуєте у себе якийсь рекламний пост чужого магазина і ваш партнер зробить те ж саме. Так ви прорекламуєте один одного абсолютно безкоштовно.

Щоб взаємопіар приніс відмінний результат, підбирайте тематично близький магазин для співпраці.

Де знайти профілі для взаємного піару, щоб розкрутити інтернет-магазин в Інстаграмі?

Вручну. Шукайте «колег» по ключовим словами, хештег, Геотеги. Коли знайдете пару десятків акаунтів з приблизно таким же числом підписників і рівнем активності, починайте писати адміністраторам в Директ про бажання співпрацювати.
У соцмережах. Інстаграм, Фейсбуці можна знайти групи, в яких власники Інста-профілів шукають один одного для взаємного піару.
Ви можете викласти пост і поставити до нього хештеги #sfs або # взаємнийпіар. За ним вашу сторінку знайдуть ті, хто зацікавлений в цьому методі просування.
Плюс цього варіанту в тому, що вам будуть писати тільки ті, хто вже готовий співпрацювати.

Існують такі поняття, як маслайкінг і масфоловінг, а що ж це таке?

Маслайкінг – спосіб просування, який полягає в тому, що за допомогою спеціальної програми боти масово лайкають від вашого імені фотографії користувачів Інстаграм.

Масфоловінг – аналогічний метод розкрутки але тут боти додаються в друзі.

Такі методи можна використовувати і вручну але це займе дуже багато особистого часу. Найчастіше послугу замовляють на спеціальних порталах, заплативши певну суму за це.

Суть масфоловінгу і маслайкінгу полягає в тому, що користувачеві може стати цікаво, хто це проявив до його профілю увагу, після чого він перейде на сторінку магазину і можливо, стане підписником.

Врахуйте важливий момент: якщо ви перевищите ліміт поставлених лайків або доданих друзів, тоді акаунт можуть заблокувати на кілька днів. Це небезпечно тим, що ви не зможете підтримувати зв’язок з підписниками, а у клієнтів складеться враження, що магазин – це робота аферистів, які виманюють з людей гроші. Також профіль можуть забанити назавжди.

Як проаналізувати сторінку в Інстаграмі?

Всі охочі можуть в Інстаграм перевести свою сторіночку в окремий статус – бізнес-акаунт. Він дає додаткові переваги, які допоможуть розкрутити свій проект, якщо їх правильно використовувати.

бізнес в інстаграмі

Що найважливіше в бізнес-акаунті? Це доступ до статистики, яка демонструє:

  • охоплення цільової аудиторії;
  • скільки переходів було скоєно;
  • загальна кількість переглянутих публікацій;
  • скільки людей підписалось на профіль за останній період;
  • коли підписники найбільш активні;
  • стать, вік.

Давайте крок за кроком розберемо, як налаштувати бізнес акаунт, щоб отримати додаткові можливості від Інстаграму:

  • Входимо в Інстаграм і прямуємо в налаштування (це три вертикальні точки в правому куті екрану телефону).
  • Натискаємо на меню «Акаунти» і вибираємо пункт «Переключитися на профіль компанії».

Тепер потрібно увійти через Фейсбук, вказавши свій логін і пароль. Якщо ви не зареєстровані на Фейсбуці, то доведеться це зробити, адже без прив’язки між сторінками створити бізнес акаунт не вийде.

Тепер вкажіть посилання на торговельну сторінку на Фейсбуці. Якщо у вашого інтернет магазину немає профілю в цій соціальній мережі, то доведеться зайнятися його створенням.

Тепер потрібно вказати всю контактну інформацію – домашня адреса, номер телефону, електронну скриньку. Дані потрібні для заповнення меню «Зв’язатися», яке є у кожного бізнес акаунту.

Налаштування бізнес-акаунту завершена. Детальна статистика знаходиться біля меню «Налаштування».

Зверніть увагу! Бізнес-акаунт дає можливість працювати з рекламою, яка офіційно дозволена в соціальній мережі. Ви можете розкрутити з її допомогою сторінку в цілому або вибрати окремий пост. Все залежить від цілей вашої рекламної кампанії.

Ми розповіли про всі секрети, як розкрутити магазин в Інстаграмі, як платно, так і безкоштовно. Але найважливіший секрет успішного бізнесу в мережі – це креативна ідея і унікальна подача товару.

Якісні фотографії та короткі інформативні підписи допоможуть просунути магазин і залучити багатьох користувачів. А якщо кадри будуть невдалими, змазаними, описи відсутні або не нести користі, то просування за допомогою програм особливо не допоможе – врахуйте це!




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *