Як реалізувати та вести свої бізнес ідеї

Як вести бізнес, який тільки відкрили? Відповідь на питання «як вести бізнес?» Навряд чи існує. Вірніше, існує, але це буде або дуже поверхнева відповідь, або в неоднозначному і незастосованою в різних сферах бізнесу. Як вести бізнес правильно треба зрозуміти, як реально вести свою справу, виходячи зі свого досвіду, а не вирішувати на підставі якоїсь істини і правила. Хоча стратегічні визначення і дотримання для загальних бізнес принципів звичайно потрібні.

У цій статті ми  будемо намагатися дати відповідь на наболіле питання: як вести бізнес правильно? Поясню відразу, може хтось захоче далі не читати; буду писати про те, що вважаю правильним у веденні власної справи, з точки зору того, на що варто звернути більше уваги, а на що менше, а також наведу деякі аксіоми бізнесу.

Як реалізувати та вести свої бізнес ідеї

Отже, що ж найголовніше в малому бізнесі? Та причому тут не тільки малий або середній – для будь-якого бізнесу є щось найголовніше (мені так здається, великим бізнесом поки не займався, не знаю). Найголовніше в бізнесі – клієнти! Клієнти, друзі, клієнти! Не співробітники (хоча, вони дуже важливі), не грамотна організація бізнесу (хоча без неї важко), і навіть не власна ефективність (хоча це ваше все, якщо ви підприємець). А клієнти! Тільки без клієнтів ваш бізнес точно не зможе вистояти. Без всього іншого – буде тяжко, але шанси є. Без клієнтів – шансів для бізнесу немає. Це, звичайно, само по собі зрозуміло, але, тим не менше, вважав за потрібне підкреслити.

Отже, якби прямо зараз треба було сказати, як правильно вести бізнес, я б сказав – так, щоб клієнтів побільше було. Зрозуміло, що це не відповідь. Суть в тому, щоб це було ваше головне заняття. Якщо в цифрах, то можна сказати так: 50% часу ви як власник бізнесу повинні витрачати на роботу з клієнтами. А на все інше – інші 50% часу. Майте це на увазі пишучи бізнес план.
Вести бізнес треба так, щоб було більше клієнтів
Тут є два нюанси. По-перше, це не значить, що ви особисто це повинні робити. Ви, звичайно, буде делегувати якісь завдання співробітників. Але ви будете планувати, ставити напрямки, формулювати завдання – і велика їх частина стосується роботи з клієнтами. По-друге, я не випадково сказав: не пошуку клієнтів, а роботі з клієнтами. Тому що, клієнти – це не тільки залучення нових, а ще (або навіть важливіше) утримання постійних та нових клієнтів. Тому що повернути втрачених клієнтів, набагато складніше ніж утримати.

Дуже важливо, грамотно і правильно працювати з співробітниками, з партнерами і постачальниками, так і з самим собою. Але робота з клієнтами – це понад усе. З усіма клієнтами – ще раз кажу. Вам потрібно постійно вигадувати і пробувати нові (або старі, якщо працюють) способи залучення нових клієнтів, і одночасно вишукувати способи утримання нових клієнтів.

 Ще одне «найголовніше» у веденні малого бізнесу

Я ніяк не міг назвати наступне бізнес завдання другорядним (вона дійсно не менш важлива попередньої, вони повністю взаємозалежні), тому і назвав її дивним чином: «ще одне найголовніше». Отже, ваша «ще одна найголовніша задача» у веденні бізнесу – це продажі. Здивовані?

Отже, продажу, продажу, продаж. У вас є клієнти, але якщо ви їм не будете продавати – то вони не клієнти а, припустимо знайомі. Правда же? Тому, ще раз звертаючись до цифр скажу там: з інших 50% часу (50% ви витратили з клієнтами), 40% витрачаєте на те, щоб вибудувати канали збуту і продаж. Знову ж таки, краще не особистими силами (хоча, поки це не заборонено законом, а створюючи умови і принципи ведення бізнесу з упором на цих двох основних його складових.
Клієнти та продажі – ось ваше головне завдання. Все інше – це 10%. При цьому, треба цілком серйозно ставитися до всіх інших питань, звичайно. Бізнес не терпить розслабленості. Але пріоритети є пріоритетами. Коли у вас буде багато клієнтів, і коли ви їм будете багато продавати, буде легко вирішувати всі інші завдання, погодьтеся. Але, принаймні простіше ніж якби не було продажів і клієнтів.
 
Поради та рекомендації по веденню та реалізації бізнес ідеї

    Мета – завдання – план. Це дійсно працює, повірте. Ставите перед собою мету, розбиваєте її на окремі задачі і більш дрібніші цілі, розписуєте план по їх виконанню – і далі реалізація бізнес ідеї. Для руху вперед, вам обов’язково потрібен орієнтир – щоб завжди могли подивитися, де зараз перебуваєте. Це вам додасть мотивації.
    Підприємливість. Ви повинні працювати над своїм бізнесом, а не в ньому. Ви підприємець, а не працівник. Ви повинні планувати, визначати стратегії, організувати бізнес, вести свою команду. Я розумію, що на початку власного бізнесу часто доводиться багато робити особисто, але, тим не менше – до цього обов’язково треба прагнути.
    Економія. Не потрібен шикарний офіс і круте крісло. Робіть бізнес скромніше. Хоча б для початку. Якщо є додаткові кошти, то ви вже знаєте, куди їх вкладати: клієнти і продажі, пам’ятаєте?
    Дистанція. Не будьте другом з вашими співробітниками. Це погано. Можете  бути справедливим, щедрим, чесним – але не другом.
    Стратегія. Завжди знайте, куди ви рухаєтеся. Визначте для себе головний напрямок. Пам’ятайте, ваші співробітники теж повинні бути в курсі, чого бізнес прагне. Тоді ваш бізнес буде стійкішим.
    Відповідальність. Якщо ви не готові брати відповідальність на себе по-справжньому, і завжди шукайте, хто винен, не розуміючи, що це ваш ризик, то не займайтеся бізнесом взагалі.
    Бізнес, це прибуток. Якщо ваш бізнес збитковий, закрийте його. Крапка.
    Зберігайте собі всі документи, чеки, і інші папірці. Принаймні, зробіть ксерокопію. Ніхто ніколи не знає, коли може знадобитися.




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Оцініть статтю)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *