Як правильно почати робочий день

Пошук нової роботи є мало не першочерговим завданням, особливо, в кризовий період. Але навіть знайшовши нове місце не варто забувати про те, що перший день грає найважливішу роль в подальшій діяльності. Які ж 10 помилок найчастіше відбуваються в новому колективі?

Час гроші

Згідно з соціологічними дослідженнями, керівники вважають за краще більше довіряти тим, хто приходить на роботу трохи раніше за інших. Пунктуальність понад усе, проте, навіть якщо новачок не спізнився, але прийшов пізніше інших, довіри до нього буде менше. Це не означає, що потрібно приходити на роботу за годину до початку зміни. Просто необхідно перебудувати свій маршрут і графік сну, якщо є необхідність. Керівництво відноситься до жайворонків з більшою довірою, ніж совам або голубам.

Мовчання золото

Мовчання не завжди грає хорошу службу. Наприклад, починати свій робочий день на новому місці найкраще вітаючи колег. Навіть якщо новий співробітник не дуже товариський, мовчання або вітання «під ніс» не додасть бонусів на його адресу. Швидше за все, колеги вважатимуть його або невігласом, або невихованим соціопатом, що може негативно позначитися на майбутньої репутації.

Дати відповідь

Звичайно, перевіряти пошту найкраще з ранку. Однак, ​​відповідати на кожне отримане повідомлення – зайва трата часу. Набагато більш продуктивним буде оцінити лист на ступінь важливості, а вже потім приймати рішення про відповідь: Своєчасно відповідати або ж почекати, поки скінчиться ранкова метушня. Це заощадить час і сили.

Прокинься і співай

Для багатьох офісних працівників життя немислиме без ранкової чашки кави. Однак, цей напій до 9.30 ранку краще не вживати. Це пов’язано з рівнем активності гормону, який відповідає за стрес організму. Кращий час для чашки підбадьорливого напою з 10 ранку і пізніше. Крім того, чашка кави рано вранці може стати причиною залежності від цього ароматного напою.

Планування – ключ до успіху

Планування справ допоможе уникнути рутин і просто хаос, а також не забути про важливі справи. Навіть, здавалося б, самі рутинні справи можуть забирати багато часу. Тому так важливо навчитися планувати час. Найкраще встати з ранку і переглянути свій щоденник на свіжу голову і зробити важливі позначки, оскільки в офісному хаосі є ризик забути внести важливі поправки в розклад.

Що спочатку

Найкраще важливі справи не відкладати на потім. Пік активності для більшості людей будь-якого біоритму припадає саме на ранок. Голова свіже, сил більше, тому ризики допустити помилки зводяться до мінімуму. Крім того, відкладаючи важливі справи в довгий ящик, багато просто забувають про них і згадують тільки в найкритичніші моменти.

Режим багатозадачності

Досить неприємна новина для багатьох трудоголіків. Виконання безлічі завдань відразу може негативно вплинути на загальний стан нервової системи, не кажучи вже про психічну поведінку і якості роботи. Згідно з дослідженнями, лише 2% населення Землі здатні до багатозадачної роботі. В іншому випадку є ризик отримати як бонус неприємні наслідки.

Геть негатив

Ранкове їзда в метро, трамваї, ​​довга пробка здатні кого завгодно вивести з душевної рівноваги. Негативні думки погано позначаються на загальному рівні працездатності та стресостійкості. Тому, замість того, щоб витрачати нерви на негативні емоції, можна направити їх в інше русло. Зайнятися медитацією в пробці або вчитися контролювати емоції в переповненому метро чи трамваї.

Ранкові наради

Як це не дивно, але найбільш продуктивним часом для проведення важливих переговорів вважається пред обідом. Оскільки голод і бажання відпочинку можуть прискорити процес, найкраще збори проводити за 1-2 до обіду. А ранкові години відвести на виконання більш важливих і складних завдань.

Негативне ставлення до рутинних справ

Багатьом знайоме таке поняття, як автопілот. Саме в цьому режимі мозок наполовину відключається, а справи виконуються тілом практично на автоматі. Такі справи, як правило, рутинні. Саме завдяки такому механізму багато співробітників навчилися з толком економити сили і нерви.

Завдяки таким порадам, можна легко уникнути помилок і правильно почати робочий день.




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *