Як працювати з людьми, які Вам не подобаються

Як працювати з людьми

 У кожному колективі є людина, яка вам не приємна, або з яким ви ніяк не можете знайти взаєморозуміння. Іноді бувають моменти, коли він вас категорично дратує і ви так і хочеться що-небудь придумати, щоб від нього скоріше позбутися. Але, з досвіду багатьох працівників, з часом починаєш розуміти, що найкраще вирішення цього питання або його перевиховання, або повне ігнорування, хоча не завжди і не у всіх це може статися, для цього достатньо бути вище і мудрішими.

Найголовніше в цій ситуації, знати кілька правил, які допоможуть вам впоратися зі своїми емоціями.

По-перше, вам треба навчитися впоратися зі своїми емоціями. Задайте собі установку, що для вас ця людина – порожнє місце і немає ніякого бажання і часу витрачати на нього свої емоції, у вас чисто ділові відносини. Повторюйте це про себе якомога частіше і ви побачите незабаром результат.

Якщо цього вам здасться недостатньо, тоді в обов’язковому порядку приділяйте по кілька хвилин на день релаксації або медитації, вона допоможе вам розслабитися, і ви навчитеся впоратися зі своїми емоціями. Розслабтеся і подумайте про щось приємне, як ви, наприклад, катаєтеся з дітьми на гірках, в аквапарку, вам дуже весело і завзято.

По-друге, ви повинні бути набагато вище його, тому щоб не сталося, не показуйте ніколи свої негативні емоції по відношенню до колеги. І ні в якому разі не діліться своєю неприязню зі своїми колегами, не завжди результат виходить позитивним.

Ну і третє, мабуть, найголовніше правило, постарайтеся дізнатися один одного ближче. Оскільки часто буває так, що ми вселяємо собі цю неприязнь і дратівливість по відношенню до іншої людини, а насправді і близько цього не відчуваємо і з часом навіть розуміємо, що він дійсно не так жахливий, як нам здавалося.

Що для вас краще, вибирати вам, проте в будь-якому випадку у вас є два шляхи або ви станете хорошими друзями, або ви просто перестанете звертати на цю людину свою увагу.

І найголовніше, пам’ятайте, ніколи не показуйте привселюдно своїх щирих емоцій, в певних ситуаціях, для вас це буде хорошим плюсом. І завжди, перш ніж негативно налаштовуватися по відношенню до кого-небудь, постарайтеся вивчити і дізнатися його якомога ближче.

Якщо ви хочете досягнути успіху і зберегти з усіма теплі дружні стосунки, не тільки не підтримуйте різного роду дискусії де критикують, проте й самі не народжуйте їх. В іншому випадку, рано чи пізно, ви станете об’єктом обговорення та засудження.

Тому, навчившись тримати свої емоції в собі, будьте завжди життєрадісними і веселими. Даруйте всім тільки позитив і тепло. Тільки лише так вас чекає успіх у справах і відносинах з колективом.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *