В даній статті Ви дізнаєтесь як почати продавати в Інстаграмі, і тепер перейдемо до суті:
Що продавати?
1) Товари, які в тренді. Їх багато, за ними потрібно стежити, швидко запускатися та знаходити постачальників. Також треба розуміти, що на такі товари є велика конкуренція, але й високий попит. Тим не менш, це чудова можливість продати хайпові штуки..
2) Те, в чому ви розумієтеся або те, що вам подобається. Наприклад, якщо вам подобаються якісні шкіряні портмоне, портфелі, візитниці і ви самі є покупцем цього продукту і знаєте всі тренди, моделі, недоліки магазинів та їх ціни, то вам буде легше продавати ці товари.
3) Сонцезахисні окуляри, ланцюжки, браслети, ручки, блокноти, чохли для телефонів, ремені, портмоне та інші аксесуари. На такий товар попит є завжди, великий ринок, можна легко знайти постачальників. Багато варіантів для подальшого розвитку, є можливість розширюватися і додавати інші товари.
4) Те, що ви можете зробити самі (хендмейд). Це різноманітні подарунки тощо. Насправді все це не складно зробити і можна швидко навчитися. Наприклад, на подарунки завжди попит хороший, а собівартість ви зможете знизити до максимуму. Хороший варіант для новачків, тому що окупність висока одразу.
5) Товар із вигідними умовами для вас. Наприклад, у вас є знайомий, який возить з Китаю сонцезахисні окуляри, або робить принт на футболках або пише картини. Він може запропонувати хорошу закупівельну ціну, великий асортимент та інші бонуси. Чому б цим не скористатися? Або у вас у місті завод із виготовлення іграшок, де ви зможете їх брати за дуже низькою ціною, думайте, шукайте, реалізовуйте.
Пошук постачальника:
Спершу складаємо грамотне повідомлення для постачальників. Наприклад таке (але краще точнісінько не копіювати):
Вітаю! У мене є магазин у Instagram із [вашим товаром]. На даний момент не можу собі дозволити оптові закупівлі, але замовлення йдуть і втрачати їх не хочеться. Хотів би уточнити про співпрацю з Вами, розгляну всі варіанти. Спасибі.
Ідемо відразу в Instagram, знаходимо магазини з вашим товаром (не “пару штук”, а конкретно оберіть 7-10 магазинів). Напишіть кожному ваше повідомлення, тому що ви повинні розуміти, що не кожен погодиться.
Читайте також: Як можна заробляти гроші в інстаграмі
Далі йдемо на OLX та інші подібні майданчики. Знаходимо тих, хто продає ваш товар. Пишемо їм, а ще краще телефонуємо. Також шукаємо ваш товар у Google, знаходимо відповідні сайти та також зв’язуємося з ними. Непоганий варіант – знайти постачальників в Україні. Тим самим кількість вашої аудиторії помітно зросте. У вас має бути приблизно 30 заявок. Чекаємо відповіді.
Розглядаємо такі пункти, як:
- Адекватність постачальника (ідіотів скрізь вистачає).
- Ціна (вона має бути конкурентоспроможною на вашому ринку).
- Асортимент (постійне “немає” буде вас напружувати, уточніть щодо цього).
- Наявність таблиці, чату, де можна дізнатися ціни, наявність, інформацію про товар.
Правильний дропшиппінг (якщо вони висилають товар тільки по 100% передоплаті – одразу говоримо їм “всього доброго!”) Вам потрібно, щоб товар вашому клієнту висилали без передоплат.
Створення сторінки:
Насамперед створюємо сторінку, моментально, з будь-якою назвою та аватаркою. Далі ми поступово створюємо кожен важливий елемент, робитимемо презентабельний інстаграм магазин.
Назва:
- браслети – @braslet_слово
- букети – @flowers_
- солодкі бокси – @sweetbox_слово
Найпростіша схема для назви, яка піднімає вас у пошуковому запиті та одразу дає зрозуміти клієнту, що ви продаєте. Мінус у тому, що ви обмежуєтеся якимось одним товаром. На першому етапі не думаємо довго над назвою, його можна поміняти і асортимент розширити.
Аватарка:
Ставити на аватарку фото свого товару така собі ідея. Ось приклад: у кожного магазину стоїть на аватарці купальник.
Щоб не приєднуватись до всіх, пропонуємо вам інший варіант. Беремо яскраве тло. Якщо у вас брутальний магазин – беремо чорний, сірий, але гарної якості. Пишемо на ньому свою назву, додаємо логотип. Яскраво, соковито, змушує він звернути увагу.
Йдемо далі, не будемо довго зупинятись на тому, що можна будь-якої миті можна поміняти.
Ім’я:
Те, що впливає місце у пошуковому запиті і відразу впадає у вічі покупцю. Обов’язково пишемо коротко, доступно і капсом те, що ви продаєте або чим займаєтесь. Приклади:
Опис:
Не використовуйте “пусті” слова: найкращі, ідеальні, прекрасні, чудові і все у такому жанрі. Не працює це вже, люди розумніші. Можна підійти до опису незвично, придумати щось. Краще писати короткі та чіткі факти, які важливо знати клієнту. Ось приклад, нічого зайвого тут немає: доставка, ціни, зручності, розміри, контакти для зв’язку, це важливо.
Можна писати в рядку адреси, якщо бракує місця. “редагувати профіль” – “способи зв’язку” – “місце розташування”. Пишемо туди будь-що. Обов’язково спробуйте.
У нас вже є аватарка, ім’я та опис. Залишилося трохи і презентабельність нашого магазину буде на рівні.
Контент:
Важливо розмістити відразу 9 фото (плитка, яка заповнить всю область прокручування). Не треба з цим зволікати.
- Фото просимо у постачальників (вони мають). Якщо вони не влаштовують – шукаємо інші.
- Викладаємо спочатку лише фотографії. Над описом не думаємо, повернемося згодом.
- Розміщуйте у себе на сторінці тільки те, на що є попит. Наприклад: Ви продаєте кросівки. Заходимо до своїх конкурентів і дивимося на які моделі кросівок – хороший попит. Звертаємо увагу на лайки, коментарі, відгуки.
- Не обмежуйтесь асортиментом у Вашого постачальника. Наприклад: Ті самі кросівки. І ось яка модель вам дуже сподобалася і ви хочете її опублікувати, але її немає у вашого постачальника. Все одно розміщуйте. Якщо їх замовлять, ви зробите все, щоб знайти їх за найвигіднішою для вас ціною і продати своєму клієнту. Тим самим, заганяючи себе у незручні ситуації, ви розвиваєтеся.
Просування:
Для просування свого Instagram акаунта існує багато способів, як з вкладеннями так і без, будь та таргетована реклама або просування через хештеги. Просто добре прогугліть цю тему. Можна, наприклад, за допомогою спеціальної програми або сервісу, запустити масфолловінг (масова підписка на цільову аудиторію з метою отримання взаємної дії). Або ще кращий варіант запустити маслукінг (масовий перегляд сторіс). Тут комусь як зручніше. Можна навіть поєднати. Сервісів та програм для масфолловінгу та маслукінгу достатньо, кожен зможе знайти для себе підходящу.
Надіємось дана стаття на тему як почати продавати в Інстаграмі, була для вас корисною!