Цілі і завдання бізнесу

Ліниві і Багаті – ресурс про те, як відкрити свою справу, бізнес ідеї, заробіток і інтернеті в першу чергу. Але ми з вами на цьому не зупиняємось і розвиваємо свій бізнес далі. Нові цілі і завдання бізнесу – невід’ємна частина розвитку власної справи. Рано чи пізно вам як підприємцю доведеться щось міняти в своїй справі. І краще вже робити це в запланованому процесі розвитку бізнесу, ніж від критичних ситуацій, в спробі врятувати бізнес. Іншими словами, успішні підприємці самостійно піднімають планку, ставлячи перед собою нові, більш високі бізнес цілі і завдання і не чекають коли життя (або ринок) змусить їх зробити це. Тим самим вони прискорюють процес розвитку власного бізнесу.

Нові цілі і завдання бізнесу – шлях до розвитку

І так, ми з вами вирішили, що ви успішний підприємець і що ви будете розвивати свій бізнес. Інакше що ви робите на цьому сайті? Ставити перед собою особисто, і перед власною справою зокрема, нові бізнес цілі і виконувати нові завдання на шляху до їх досягнення – значить бути на півдорозі до статусу «успішний підприємець». (Другу половину цього шляху ми теж обговоримо, але зараз саме про першу).

 Які бізнес цілі і завдання потрібно ставити?

Так будь-які цілі які «змушує» вас і ваш бізнес рости. Ось кілька непоганих прикладів хороших (нехай і простих) цілей:

    – Подвоїти місячну виручку протягом 3 місяців;
    – Відкрити 4 нових точок протягом року;
    – Почати продаж мінімум одного аксесуара до кожного основного товару;
    – Відкрити філію в певному регіоні;
    – Переїхати в новий офіс площею не менше 30 м2 в центрі міста;
    – Створити власний автопарк з 3-5 машин до кінця наступного року;
    – Запустити новий продукт на ринок у наступному році;
    – Знайти і підписати договір з двома новими постачальниками протягом місяця;
    – Створити власну службу доставки для свого інтернет магазину протягом 6 місяців;
    – Розширити торгівлю в тих і тих країнах ближнього (або далекого) зарубіжжя.
    – І так далі, список можна продовжувати писати до завтра…

Сподіваюся, ви помітили, що всі цілі чіткі і відразу зрозумілі. Чи не «отримувати більше прибутку», наприклад, а «подвоїти місячну виручку протягом 3 місяців». Чи не «відкрити нові магазини» або «розширити кількість торгових точок», а «відкрити 4 нових точок протягом року». Ну і так далі. Розмите і не чітке поняття не може бути метою.

 Як грамотно ставити цілі і завдання в бізнесі?

Цілі і завдання в своєму бізнесі (та й не тільки в бізнесі, звичайно), треба ставити акуратно, прораховано, скажемо так. Ось кілька базових речей щодо того, як грамотно ставити нові бізнес цілі і завдання:

    По-перше, як уже говорилося, мета повинна бути чітко сформульована, конкретна і зрозуміла.
    По-друге, повинна бути реально досяжна – ставити мету отримання прибутку в 1.000.000 гривень на місяць через 3 місяці, якщо зараз ваша виручка 20,000 в місяць, не дуже розумно, погодьтеся. Хоча… немає нічого неможливого, це правда.
    По-третє, ви повинні виходити з ваших справжніх показників і можливостей. Тобто, ви повинні проаналізувати стан вашого бізнесу на даний момент, зрозуміти, які ресурси вам доступні, а які ви можете залучити додатково, які ще важелі можна використовувати, що використовується неефективно і що можна додати.
    По-четверте, виконання мети має контролюватися вами. Потрібно постійно стежити за динамікою і темпами виконання завдань, в будь-який момент розуміти наскільки реально досягнення мети в встановлений термін і в разі потреби активізувати діяльність.
    По-п’яте, мета повинна бути обмеженою тимчасовими рамками, мати намічений термін досягнення мети. Це дуже важливо, нехай навіть іноді доведеться скоригувати її.
    І по-шосте, мета зазвичай розділяється на під-цілі і окремі завдання, тобто на необхідні етапи і кроки до її досягнення (крім тих випадків, коли мета невелика і є сама по собі єдине завдання). По суті, у вас повинен бути план з виконання поставлених завдань.
    Найголовніше в кінці списку: зробіть що-небудь вже зараз. Найменший крок, найменшу дію – але зробіть його зараз. Ви будете ближче до вашої цілі набагато швидше, ніж цей крок або дію фактично передбачається. Просто тому що перший крок – найважливіший і найважчий. Продовжити розпочате – завжди простіше, ніж починати нове. А якщо ви відкладаєте початок на кращі часи – вони можуть і не настати, знайте. Тому, зробіть що-небудь ось прямо зараз. Можете навіть не читати статтю далі. Я буду для себе вважати великим успіхом, якщо ви пішли зробити для себе ціль. Це важливіше ніж дочитати статтю до кінця, чесне слово.

Ну що, ви все ще тут? Доведеться дійсно закінчити статтю, щоб ви дійсно пішли робити більш корисні речі. Наприклад, зробити перший крок до своєї нової бізнес мети. Сподіваюся, у вас все вийде.




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *