Причини, за якими професійне обслуговування клієнтів обов’язково для будь-якого бізнесу

обслуговування клієнтів

Смаки і переваги клієнта становлять суть будь-якої маркетингової стратегії обслуговування клієнтів. Опитування, анкети та огляди допомагають підприємцям визначити, що саме хочуть клієнти.

Крім того, клієнтська служба підтримки є єдиним контактом, який будь-який користувач має з вашою компанією. Швидка і чуйна група підтримки клієнтів зміцнює довіру до вашого бізнесу. Створені підприємства і стартапи наймають фахівців, які мають талант до маркетингу і хочуть продовжити кар’єру в сфері HR або PR.

Є 7 основних причин, які роблять професійне обслуговування клієнтів обов’язковою умовою успіху будь-якого бізнесу.

Збільшення продажів

Найкраще обслуговування клієнтів безпосередньо впливає на дохід, отриманий фірмою. Клієнти готові витрачати свої гроші на бренд, який добре до них ставиться. Дослідження, проведене Echo Research, ще раз підтверджує цей факт, що близько 70% клієнтів були більш схильні витрачати свої гроші на компанію, яка демонструє чуйність по відношенню до клієнтів. Ці статистичні дані значно зросли за ці роки настільки, що продажі компанії практично прямо пропорційні якості послуг, що надаються клієнтам. Аналогічним чином погана підтримка клієнтів призводить до раптового падіння рівня прибутку будь-якої організації. Звіт Accenture Global підтверджує, що відтік клієнтів викликає не ціна, а некомпетентне їх обслуговування.

Поліпшення задоволеності клієнтів

Надійна і чуйна команда добре навчених експертів краще підходить для вирішення скарг, ніж некомпетентна команда підтримки. Професійна якість обслуговування також підвищує задоволеність клієнтів, оскільки вони отримують першокласну допомогу і негайні рішення всіх своїх проблем. Крім того, компанія з ефективною системою підтримки має перевагу в отриманні більшого прибутку, оскільки клієнти задоволені.

Кращі ідеї для створення контенту

Цікавий, привабливий контент – основа будь-якої рекламної кампанії бренду. Однак бувають випадки, коли ваш рекламний відділ може зіткнутися з нестачею нових ідей. Постійний потік спілкування з клієнтами – золота жила. Звіти, огляди та відгуки також надихають письменників і творців контенту в маркетинговій команді. Тепер команда знає не тільки про проблемні області, а й про приховані переваги бізнес-організації.  Ще існує безліч хмарних інструментів, які ви можете використовувати для швидкого отримання інформації, тим самим покращуючи своє становище на ринку.

Збільшення ринкової вартості компанії

Пройшли ті часи, коли ринком управляли продавці, сьогодні його основу складають покупці. Надійна служба підтримки клієнтів може значно поліпшити становище компанії на ринку. Фактично, на думку аналітиків Foresters, це єдиний шанс для компанії створити стійку конкурентну перевагу. Обслуговування клієнтів підвищує шанси на отримання більшого прибутку і створення репутації серед колег. Підприємства можуть поліпшити свої позиції в галузі за допомогою чуйної команди підтримки, яка пропонує свої професійні послуги як нинішнім, так і потенційним клієнтам.

Виховує лояльність

Спілкування з вашими клієнтами на регулярній основі зміцнює їхню довіру до вас. Їм зручно ділитися своїм досвідом і навіть рекомендувати компанію своїм друзям і родині. В умовах постійно зростаючої конкуренції дуже важливо завоювати повагу і лояльність своєї клієнтської бази. Надійна команда підтримки допомагає встановити цю довіру. Вони повинні отримати платформу, з якої вони можуть безпосередньо взаємодіяти з основними маркетологами, канали комунікації можуть бути самими різними, від телефонних дзвінків до електронних листів і чатів в соціальних мережах.

Отримання відгуків

Служба підтримки також є відмінним способом отримати цінні відгуки про пропоновані вами послуги. Спілкування з споживачем не тільки дає чітке уявлення про його смаки, але і проливає світло на ваші сильні і слабкі сторони. Команда професіоналів, що займаються скаргами клієнтів, отримує вичерпну інформацію про слабкі сторони і проблемні області, над якими компанія повинна працювати. Працюючи на зворотний зв’язок, комерційне підприємство може поліпшити свої послуги і значно поліпшити своє становище на ринку.

Надання інформації та оновлень

Групи обслуговування клієнтів також є відмінним способом поширення інформації про останні випуски, оновлення продуктів та іншої інформації, яка може зацікавити користувачів. Служба підтримки – це відмінна можливість оповіщення потенційних клієнтів про останні надходження і оновлення. Створення хмарної системи підтримки клієнтів забезпечує кращий зв’язок і ефективність в роботі з вашою аудиторією і просуває ваш бренд на віртуальній платформі.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *