Приклади реклами – створення реклами

 В малому  бізнесі, реклама відрізняється від тієї, яку нам показують по телевізору і яку ми з вами так не любимо, правда? Гіганти, які рекламуються по телевізору і в глянцевих журналах, в основному роблять демонстраційну або іміджеву рекламу. Реклама, скажімо так, на потім. Щоб покупець згадав ім’я товару, коли йому знадобиться.Р

А ось в малому бізнесі, який починається з нуля, навпаки. У малому бізнесі треба продавати тут і зараз. Інакше даремно ви придумали, класну бізнес ідею, в малого бізнесу немає міцного грошового запасу на роки вперед. Малий бізнес живе сьогоднішнім днем. Тому ваша реклама повинна продавати. Відразу. Добре якщо вас запам’ятають, відмінно, якщо створюєте імідж. Але головне, продавати і відразу. Інакше малому бізнесу не вижити. Підприємці повинні змусити потенційних клієнтів купити сьогодні. Не знайомиться з ними і подавати їм свій продукт (ну так просто, на майбутнє), а відразу робити пропозицію (краще, якщо щось таке, від якого не можна відмовитися). Тому і питання як рекламувати і як робити рекламу варте уваги.

Сподіваюся, ви зрозуміли «як робити рекламу», хоча б саму суть. Повторю коротко – ваша реклама повинна викликати миттєву реакцію аудиторії. Залучити нових клієнтів відразу. Це найважливіше. Є багато різних видів і способів, і багато нюансів в кожному окремому виді реклами. Але головний фундамент реклами в малому бізнесі, говорить – вона повинна працювати швидко. Трохи нижче ми розглянемо базові принципи створення реклами але в будь-якому випадку, це ви самі повинні визначити, які найефективніші методи у вашій сфері. Адже чітку відповідь, що підійде кожному бізнесу, ніхто вам не дасть.
Розглянемо це на простому але конкретному прикладі. Припустимо, якщо з усіх оголошень в газеті, тільки моє буде виділено червоним жирним шрифтом, воно приверне вашу увагу? Думаю, так. Якщо там заголовок «12 способів гарантованого подвоєння продажів» вас, як підприємця, це зацікавить? Зацікавить, зацікавить. Якщо в тексті оголошення, я вам пропоную гарантовано подвоєння продажів, інакше ви можете мені не заплатити за послуги, у вас виникне бажання спробувати? Виникне. І якщо я вам скажу, телефонуйте сьогодні, завтра вже умови будуть іншими, ви зателефонуєте? Цілком може бути …

Щоб кожен дзвонив і замовляв, не вийде ні в одній рекламі. Просто, якщо ви зможете підняти конверсію скажімо з 5% до 15%, це насправді відмінний результат. Значить це працює.
Робите пропозицію (подвоїти продажі), ставите обмеження за часом (акція до кінця місяця), закликаємо до дії (дзвоніть).

Для порівняння, розглянемо кілька прикладів поганої реклами. Погана реклама в малому бізнесі – це та, яка не містить будь-якого з вище наведених пунктів. Наприклад, може не бути пропозиції: скільки разів виділи рекламу типу «Ми працюємо з 2007 року», «Ми відкрилися», «Перукарня економ класу». Ну і що? – хочеться запитати. Ви що мені пропонуєте, власне? А ось «Ремонт холодильника всього за 200. Акція до кінця місяця» – це пропозиція.

Або немає ніякого обмеження (не обов’язково за часом, просто це кращий обмежувач). Це може бути що-небудь, що змусить потенційного покупця поквапитися. Ми з вами говорили, в малому бізнесі реклама повинна працювати швидко. Обмеження може бути за кількістю товарів, за умовами доставки, по комплектації продукту, знижка.

Або немає заклику до дії… Не думайте, що ваш клієнт знає, що йому робити щоб придбати ваш товар або навіть зайти до вашої перукарні. Ні, не знає. Підкажіть йому. Взагалі навіть пишіть «Щоб записатися на тренінг, натисніть червону кнопку праворуч і заповніть форму» або «Заходьте! Вхід зі двору, поряд з продуктовим магазином, двері на себе ».

При цьому  пропозиція, обмеження і заклик повинні бути чіткими і зрозумілими. Чи не «відмінні ціни і гарна якість» –  що це таке, хто знає? Не пишіть «відмінні ціни», а назвіть ціну. Якщо вона не «відмінна» то і не треба так її виставляти. Знайдіть іншу перевагу. Приклад конкретного пропозиції: «Дерев’яний кухонний стіл за 5900 гривень». Деякі написали б – «Відмінний стіл для кухні за відмінною ціною». Ось вони й гадки не мають, як рекламу робити і як рекламувати. Шкода, що це іноді роблять навіть професійні маркетологи.

Заклик до дії – важлива частина реклами

Ще така порада – намагайтеся ставити пропозицію не надто далеко в часі. У людини в такому випадку немає необхідності поспішати, він сприймає таку пропозицію по-іншому. Звичайно, це залежить від сфери бізнесу. Ви не можете пропонувати акцію на автомобіль на 1 день. Якщо це конкретна пропозиція «гарячий клієнт», який вже цікавиться автомобілем і просто не може прийняти остаточне рішення, то так. А інакше, там рішення про покупку просто приймається довше. Просто майте на увазі.

 
Як робити рекламу і як рекламувати: базові правила створення і приклади реклами

1. Основне правило (і не тільки в рекламі, а взагалі в бізнесі) – виміри, контроль, аналіз. Перевіряйте, аналізуйте, робіть висновки. Обчисліть найефективнішу рекламу в своєму бізнесі і довіритесь їй. А потім… знову перевіряйте, аналізуйте, робіть висновки. Цей процес не закінчується. Ніколи.

2. Акцентуйте не відмінність, а конкретну вигоду. Не раз говорилося, що потрібно відрізнятися від конкурентів, бути оригінальним і унікальним. Але це повинно нести якусь користь споживачеві. Клієнту по барабану, чим ви відрізняєтеся, якщо це не несе йому конкретної вигоди. Заради інтересу може і купити раз але «заради інтересу» так малому бізнесу не вижити. Тільки через те що у вас «туалетний папір жовтий» купувати ніхто не буде. А ось якщо вона жовта і м’яка, самі розумієте.

3. Хвастощі – це добре. Якщо є чим – тим більше. Сертифікати, досягнення, великі партнери, рекомендація, успіхи, відгуки задоволених клієнтів.  У бізнесі це працює, на відміну від простого життя.

4. Гарантії – доведіть людям що ви серйозні і що в вашому продукті не приходиться сумніватися. Давайте гарантії. Переконуйте їх. Перемагайте їх заперечення. Скажіть, що якщо куплять у вас і раптом їм щось не сподобалося, зможуть повернути товар без проблем.

Розумію, деякі зловживають цим. Знайте, у споживача сьогодні вибір величезний, якщо його що-небудь не влаштовує у вас, він знайде де купити це ще.

5. Викликайте емоції – як би люди самі не думали, вони купують (ми з вами теж, до речі) не логічно, а на емоціях. Це факт. Викликайте у вашій аудиторії емоції. Розкажіть їм, які щасливі вони можуть бути з вашим продуктом і навпаки, як погано їм може бути без нього. Лякайте, давайте надію, радість.

Банально – я купую морозиво, тому що смачно і мені подобається, а не через калорії, які воно містить. Ось дивіться: «Ви пробували соковитий кавун в січні? Ні? Спробуйте наше морозиво і відчуйте, як це! Або – наше морозиво містить молоко з екстрактом кавуна і соком кавуна». Що ви купите, скажіть? Скористаєтеся ви пропозицією які викликало емоції, правильно? (Якщо ви любите кавун, звичайно).

6. Реклама з двох кроків – говорили, що в малому бізнесі, реклама повинна працювати відразу. Але у багатьох бізнесах це зробити не можна, просто тому що у потенційного споживача зараз немає необхідності в товарі або послуги. Наприклад, ремонт комп’ютера потрібен тільки тоді, коли він зламається, правда? Тому, пропонуйте аудиторії не ремонт комп’ютера власне, а припустимо, інструкція «Як не заразити свій комп’ютер вірусами». Дуже добре, якщо зробите це в обмін на контактні реквізити і підтримуєте стосунки. А коли комп’ютер у них зламається, вони вас будуть мати на увазі.

7. Рекламувати товар – локомотив. Чи знаєте ви, що виробники принтерів заробляють взагалі не на принтерах? Заробляють вони в основному на картриджах. А рекламують в основному принтери, правда? Так і ви, рекламуйте за собівартістю сосиски, а заробляйте на фруктах, солодощах тощо. Якщо звичайно, ваш бізнес це дозволяє.

8. Виділяйтеся! Придумайте щось привабливе, цікаве. Це вже майже банальність, ніби все це чули і всі знають. А чому тоді, розкажіть мені будь ласка, всі листівки в моїй колекції мало не однакові (не по кольору паперу і змістом, звичайно, а за форматом і суті рекламного повідомлення)? Також також як і оголошення в газеті, також як і реклама в маршрутках.

Як робити рекламу, або як писати рекламні повідомлення

Давайте пробіжимося швиденько за основними правилами написання рекламних повідомлень. Майте на увазі, для того, щоб правильно робити рекламу і правильно рекламуватися, вони дійсно важливі.

1. Потужний заголовок – заголовок визначає долю вашого рекламного повідомлення, пам’ятайте. Тільки заголовки читають майже всі. Від цього залежить чи прочитає клієнт вашу пропозицію до кінця. Шаблонно, привабливі заголовки можуть починаються з «Як …» або цифрою. Наприклад, «Як подвоїти продажі в 2 рази» або «6 способів подвоїти продажі за 2 місяці».

2. Стислість і простота – креативність може бути зайвою. Ваша пропозиція повинна бути зрозумілою – все і відразу. Не пишіть занадто довгі і неоднозначні пропозиції, професійною мовою, в розпливчастому форматі. Простота до речі, стосується не тільки написання рекламного тексту. Просто має бути все. Наскільки це можливо. Зробіть так, щоб клієнт був дійсно зацікавлений скористатися вашою пропозицією.

3. Конкретність – про це вже говорили. Низькі ціни та відмінна якість – це ні про що, ви вже знаєте. Конкретизуйте, а не узагальнюйте. Візьміть за правило – в рекламі повинні бути цифри. Адже цифри, це завжди конкретика.

4. Чарівне слово – його величність «безкоштовно». Люди люблять халяву і це ніколи не зміниться. Безкоштовний бонус, безкоштовна доставка, безкоштовне обладнання при підключенні.

5. Ще одне чарівне слово – «зараз». Вірніше, мова не про одне лише слово, а про декілька: прямо зараз, до кінця дня, тільки на цьому тижні, сьогодні. Суть їх загальна – змусити клієнта негайно купити (заклик до дії).

На цьому все, що мав сказати. Звичайно, тема реклами – нескінченна, і ми на нашому сайті про бізнес будемо її обговорювати, думаю, ще не раз.

Поділіться в коментарях, своє бачення, ідеї… досвід




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Оцініть статтю)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *