Необхідні якості для співробітника

Хорошу гідну роботу в даний час знайти не так і просто. Головне, важливо не тільки знайти вакансію, яка заслуговує уваги. Щоб отримати посаду, треба докласти чимало зусиль, щоб на неї влаштуватися, витримати випробувальний термін.

Людина, яка знайшла роботу, про яку давно мріяла, повинна діяти таким чином, щоб у начальства склалося про нього найкраще враження. Він повинен зуміти переконати керівництво, що є цінним, корисним працівником для фірми.
Якими якостями необхідно володіти, щоб виглядати в очах колег незамінним, привабливим співробітником?

Вміти справити перше враження

Давно відомо, що «зустрічають по одягу, проводжають – по розуму». Тому, важливе значення мають, як ділові якості людини, так і наряд, в якому майбутній співробітник збирається відправитися на співбесіду. Зовнішнім виглядом необхідно приділити належну увагу. Жінка повинна виглядати гідно: подбати про чистоту волосся, про зачіску, одягнутися зі смаком і охайно. Це зовсім не означає, що слід надіти найдорожчу блузу, яка є в наявності. Можна прийти в офіс просто в чистому, вигладженому одязі. Зверніть увагу на взуття, яке повинне бути начищене. Подбайте про манікюр і макіяжі.

Ввічливість – гідність хорошого виховання

Якщо людина в житті хоче досягнути великих цілей, необхідно не тільки виробляти ділові якості, але і звичку завжди спілкуватися з людьми ввічливо. Можна зуміти знайти для себе співрозмовника, якщо людина вміє бути ввічливою. Внаслідок цього, і кількість ділових знайомств буде збільшуватися. Треба частіше вживати в мові ввічливі слова: «Спасибі», «Будьте люб’язні», «Будь ласка» і інші, тоді у керівника зможе скластися сприятливе враження. Правильні пристойні манери треба демонструвати як при спілкуванні, так і в поведінці. Можна дати дорогу людині, старшому за віком або посадою.

Головні якості

Мета будь-якого керівника знайти і зібрати воєдино колектив дружніх, виконавчих співробітників, готових працювати на благо фірми і бізнес-ідеї.

Якими ж діловими якостями повинен володіти співробітник?

Найбільш головні якості, що допомагають вибудовувати з керівництвом гармонійні, дружні стосунки, які допоможуть досягти успіху, є:

  • сумлінне ставлення до своїх обов’язків, старанність, відповідальність. Для начальства дуже важливі такі якості, як старанність, увага, акуратність, оперативність реагування, здатність швидко навчатися;
     
  • нормальне ставлення до критики, зрілість характеру. Для керівництва вкрай важливим є факт, що співробітник свої особисті інтереси готовий пожертвувати бізнесу, а саме, працювати, якщо буде потрібно, у вихідний, свято, понаднормово, не відмовлятися від відряджень;
     
  • володіння моральними якостями: доброта, скромність, врівноваженість, порядність. Ці риси характеру є головними критеріями оцінювання співробітника керівництвом;
       
  • досвід роботи, наявність стажу, багажу необхідних знань, умінь. Начальнику треба переконатися, що його співробітник володіє в даній сфері професіоналізмом і досвідом. Співробітника з великим досвідом роботи будуть цінувати на ринку праці набагато вище. Адже стаж впливає на ступінь складності завдань, поставлених перед співробітником, швидкість їх вирішення, умінням з легкістю орієнтуватися в непередбачених обставинах;
       
  • комунікабельність, товариськість. Начальству дуже важливо знати, чи вміє людина знаходити спільну мову з колегами, чи зможе він сумлінно працювати в колективі.

Важливе значення має не тільки взаємовідносини співробітника з керівництвом, а й уміння ладити з колегами по роботі, вміння швидко адаптуватися до колективу.

Жми «Подобається» і отримуй найкращі пости в Фейсбуці!




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *