Найчастіші помилки при продажах і як їх уникнути. Бізнес поради

Здійснювати продажі не завжди просто. Потрібно укладати угоди і підписувати контракти, шукати нових клієнтів, словом, процес може бути довгим і досить важким. Один невірний крок – і можна втратити великого замовника. На щастя, ви цілком можете виправити свої помилки і краще справлятися з випробуваннями, що встають на вашому шляху. Вивчіть ці основні бізнес поради, які допоможуть вам все виправити.

Ви не враховуєте точку зору клієнта

Може бути простіше просто захопитися поставленим перед вами завданням, щоб забути про те, які конкретні потреби у вашого потенційного клієнта. Саме це і означає більше усього іншого: коли ви все плануєте і укладаєте контракт, ви повинні цінувати саме час клієнта і думати про його потреби. Якщо ви будете ігнорувати потреби замовника, ви підірвете довіру до себе і зруйнуєте всі шляхи до співпраці.

Ви реагуєте на запит занадто повільно

Досвідчений бізнесмен моментально реагує на замовлення, тому що занадто довгі переговори можуть привести до негативного результату. Дослідники проаналізували дані ринку і встановили, що шанс на успішне укладення контракту зростає в двадцять один раз, якщо на запит клієнта відповіли протягом п’яти хвилин.

Ви залишаєте все на клієнті

Якщо вам прислали запит на доставку, ви повинні починати активно діяти – не залишайте всю відповідальність вашому клієнтові. Наприклад, якщо ви залишаєте голосову пошту, повідомте важливу інформацію і скажіть, коли зв’яжетеся знову, якщо вам не передзвонять. Це приносить чудовий результат. Якщо ж вас ігнорують, вам слід залишати угоду відкритою. Це демонструє, що ви послідовні, але не нав’язливі.

Ваша реклама занадто категорична

Більшість фахівців з продажу пропонують тільки особисті зустрічі або телефонні контакти в своїй рекламі, проте це не дуже зручно для потенційних клієнтів, які хотіли б вивчити доступні на ринку пропозиції і не готові відразу ж укладати контракт. Це змушує вас втрачати можливий прибуток, адже люди просто не наважуються на категоричний крок, і до продажу справа не доходить. Супроводжуйте рекламу зручною інформацією без зобов’язань, наприклад, безкоштовним буклетом з усіма потрібними клієнту даними. Це вкрай ефективна методика при продажах, пам’ятайте про це.

Ви ведете себе насторожено

Важливо передбачити питання клієнтів і потенційних замовників, пов’язані з вашими продуктами або послугами. Не намагайтеся відразу ж ділитися надлишковою інформацією, захищаючи інтереси свого продукту, будьте готові до зваженої і продуманої бесіди.
Наприклад, якщо клієнт скаржиться на високу ціну, не починайте пояснювати особливості продукту та причини його вартості, спробуйте задати питання, які допоможуть вам зрозуміти, з якими продуктами клієнт порівнює ваш і чому він прийшов до свого висновку. Це допоможе вам контролювати розмову і уникнути проблем в процесі.

Ви неправильно ставитеся до «холодних» дзвінків

Не варто сприймати цю тактику продажів як неприємний обов’язок. Будь-який фахівець з продажу повинен сприймати цей момент як можливість навчитися чомусь новому. Це досвід, який дозволяє вам отримати цінні навички та випробувати різноманітні стратегії.

На вашій сторінці в інтернеті немає вступної інформації

На сторінках багатьох компаній абсолютно немає корисної інформації для відвідувачів. В результаті бізнес витрачає багато грошей на те, щоб привернути увагу до свого сайту, але з першого ж погляду зрозуміти що-небудь про пропозицію клієнту практично неможливо. Клієнти заходять на сайт і залишають його, не переходячи в інші розділи з першої сторінки. Постарайтеся відразу ж надавати потрібну інформацію і запитувати у клієнта відповідні дані, наприклад, електронну пошту. Це допоможе вам налагодити комунікацію.

Неправильний підхід до різних заходів

Відправляєтеся на торговельну конференцію? Не варто просто роздавати візитки і сподіватися на краще. Ви цілком можете роздати п’ять сотень візиток всім людям, але якщо ви хочете реального результату, плануйте все заздалегідь. Краще давати свою контактну інформацію перспективним замовникам цілеспрямовано, щоб налагодити з ними спілкування. Якщо у вас є свій стенд, ви можете запрошувати їх до себе.

Ви говорите занадто багато і слухаєте занадто мало

Якщо ви будете занадто тиснути, клієнт буде змушений діяти категорично. Навчіться прислухатися до клієнтів уважніше і менше говорити. Постарайтеся говорити під час першої зустрічі лише двадцять п’ять відсотків часу. Для вас важливіше зрозуміти, що потенційний клієнт буде робити з вашим продуктом, а не пояснити йому, що ви можете запропонувати.

Ви шукаєте замовників не в тому напрямку

Якщо ви витрачаєте гроші на запрошення на семінари, рекламу або поштові розсилки, вам потрібно ретельно обміркувати, чи правильно ви вибираєте напрямок роботи. Можливо, ви націлені не на тих замовників. Через це ви постійно будете втрачати цінні можливості.

Ви не підтримуєте свої відносини з клієнтами

Не варто думати, що ваша робота завершена, якщо клієнт вже уклав з вами договір. Продовжуйте спілкування, пишіть електронні листи, цікавтеся думкою про свою продукцію або послуги. Це має велике значення для вашого бізнесу і для вашої кар’єри. Постарайтеся ніколи не упускати цей нюанс з уваги.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *