Маленькі хитрощі, які дають більший прибуток ресторанам

Кількість закладів громадського харчування зростає з кожним днем. Їх відкривається все більше і більше, однак, не всім вдається залишитися на плаву. Адже в цьому бізнесі потрібно враховувати все до найменших деталей. У тому числі потрібно знати маленькі хитрощі і психологічні моменти по відношенню до відвідувачів. За кордоном такі техніки вже виведені в окрему дисципліну в університетах сфери обслуговування.

Перше, що змушує нас зайти в кафе або ресторан – це його екстер’єр. Присутність в ньому яскравих кольорів або відтінків, таких як червоний і помаранчевий, більше стимулюють вироблення гормонів, що відповідають за апетит.

Науково доведено, що атмосфера закладу та його мікроклімат можуть покращувати апетит. Запах кави або свіжої випічки не зможуть залишити нікого байдужим. А прохолодне вологе повітря змусить відчути голод, адже організму потрібна їжа, щоб зігрітися.

Грамотно оформлене меню – запорука успіху. Яскрава, барвиста фотографія страви на 30% збільшує ймовірність його продажу. Якщо ж додати пару рядків опису, наприклад, із золотистою скоринкою або за оригінальним рецептом шеф-кухаря, клієнт просто не зможе встояти. Дуже вигідно на тлі більш дорогого буде виглядати страва меншої вартості. Природно, що з повним відчуттям «економії» гість вибере друге. Особливо прибутковими є різного роду спецпропозиції: «страва дня», «страва від шефа», «хіт літа (весни, зими, осені)» та інші.

Закладам з грамотними фуд-менеджерами вдається в кілька разів збільшувати свій дохід за рахунок унікальних страв. Особливо такий трюк проходить в елітних ресторанах. Адже кожна заможна людина вважає себе гідним їжі VIP-класу, скільки б вона не коштувала. Витрати на приготування подібних страв чималі, проте, значно нижче вартості в меню. Безумовно, доведеться купити обладнання для ресторанів але ці витрати швидко окупляться, якщо все грамотно організувати.

Напої як аперитив, зокрема соки, сприяє травленню, але також може відстрочити наступ почуття ситості. У такій ситуації, гість не обмежиться однією стравою. Тому варто дочекатися свого замовлення і лише потім приступати до напоїв.

Але головним козирем закладів харчування були і будуть послужливі офіціанти. Якщо такі налаштовані на процвітання ресторану або кафе, а також хороші чайові. Вчасно прибраний посуд або запропонований додатковий напій, на перший погляд, є тільки показником професіоналізму але все складніше. Клієнт в такій ситуації не зможе порахувати, скільки страв або порцій з’їв, а в знак подяки за оперативність залишити хороші чайові.

Це далеко не всі хитрощі, які є в арсеналі закладів громадського харчування, а тільки ті, які засновані на тонкощах людської психології і фізіології. Вони застосовуються в тих ресторанах і кафе, власники яких зацікавлені, щоб гість повернувся. Ну а там, де не дбають про свій імідж, хитрощі не менш продумані, а їх наслідки в більшості своїй негативні для відвідувача. Починаючи з обважування і закінчуючи продуктами далеко не першої свіжості. Головне, будьте пильні!




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *