Історії успіху трьох відомих мільярдерів які починали з нуля

Сьогодні Ви дізнаєтеся історії успіху людей які починали з нуля. Багато перспективних мільярдерів народилися в звичайній, бідній сім’ї. Це підтверджує загальновідома догма – досягти високих результатів можна виключно працею і прагненням. У цій статті ми розповімо, як успішні нині бізнесмени починали свою трудову діяльність з нуля.

Розглянемо кілька реальних історій успіху – вони починалися з малого, а закінчилися мільярдами доларів.

Майкл Рубін: від продажу насіння до великого міжнародного підприємства

Бізнес: Ryka, Global Sports, GSI Commerce, Kynetic

Життя бізнесмена – наполегливий рух вгору, маленькими кроками. Особливість Майкла – він нічого не робив, не керував великими проектами і не винаходив нових технологій. Історія починається з продажів і вмілого керівництва. Вже в 10 років він зміг організувати групу хлопців-підлітків: вони заробляли гроші і приносили в скарбничку пару доларів за людину.

Спочатку, школярем, Рубін продавав насіння для посадки на ділянках біля будинку – помідори, огірки, квіти – з однаковим успіхом бізнесмен поширив справу по сусідніх вулицях. Він щодня, з дивовижною наполегливістю, обходив найближчі будинки в кварталі і пропонував товар.

У 10 років він вже створив «мережу» – на Майкла почали працювати сусідські хлопчаки. Вони прибирали сніг з прибудинкових ділянок, а клієнтів знаходив сам ініціативний Майкл і згодом він отримував невеликий відсоток.

Через два роки підліток захопив батьківський гараж, в ньому розгорнув точку по налаштуванню лижного обладнання. В якості реклами роздрукував брошури, розкидав їх в багатьох спортивних магазинах, в тому числі і в спеціалізованому, де продавали лижі. Власник фірми звернувся до батька хлопчика, заявивши, що той забирає його клієнтів і заманює до себе. Тато не став приховувати цей факт або не поспішав покарати молодого підприємця, а тільки поцікавився у власника магазину – дванадцятирічний підліток може скласти конкуренцію сформованому бізнесу?

Андеграундний магазинчик з ремонту та налаштування лиж переріс в значний, офіційний магазин. Торгова точка розташовувалася в ТЦ і займала невелику площу. Вивіска містила ім’я підлітка, яка принесла йому першу місцеву славу – «Лижний магазин Майкла». Бізнес належав наполовину батькові, тому що чотирнадцятирічний підліток не мав законного права діяти самостійно. Перші вкладення – гроші, накопичені за попередні роки роботи, а також подаровані родичами дві з половиною тисячі доларів.
Такий підхід поширюється на все життя Рубіна: він грав з капіталами, займався тим, що подобається. Незабаром він дасть пораду всім майбутнім підприємцям: робота повинна виростати з хобі.

Через деякий час школяр відкриває другу торговельну точку. Магазин має великий оборот товару. Батьки не очікували – до шістнадцяти років він зміг купити дорогий автомобіль марки Порше. Гроші він заробив самостійно. Коли він під’їхав до будинку на новому авто, мама не захотіла вірити успіху і сприйняла ситуацію аж ніяк не позитивно.

Першою кризою для його бізнесу стала тепла зима. Такий кліматичний жарт зіграла природа над усіма власниками лижних магазинів. Майклу довелося позичати гроші у батька і сусіда. Перший поставив умову – обов’язковий вступ до коледжу, а другий запропонував великий відсоток – до тисячі доларів на місяць переплати. Рубін вибрав другий варіант, так як був впевнений в успіху. Він купив обладнання на розпродажі, а потім почав реалізовувати ідею. Отримана вигода і покрила його «кредит», а потім витягла його з боргів через негоду. Майкл знову залишився в плюсі.

Коледж він так і не закінчив, а відучився лише один семестр, після чого вирішив, що це завадить йому заробляти.

Після вдалої авантюри, з усієї країни почали надсилати надлишки спортінвентарю за доступною ціною, за рахунок чого він зміг відкрити тоді вже третій магазин.

Наступні кроки:

У 1995 році він викупив значний відсоток акцій компанії Ryka і об’єднав бренд взуття з особистим проектом. Об’єднану фірму було вирішено назвати Global Sports. Йому на той момент було 25 років, а щорічна виручка перевищувала 130 млн. доларів. Так бідні люди стали багатими, починаючи з звичайного продажу насіння – історії успіху.
Рубін разом з Масайоші Сонома (вклав 30% на витрати) підкорив ринок, виступивши як новатор в інтернет-маркетингу. Тоді інтернет тільки починав входити в життя, тому робити на ньому бізнес не вміли і існував великий ризик «пролетіти». Майкл вирішив, що це шанс зробити якісний ривок і не прогадав. Освічена корпорація мала назву GSI Commerce.
Відбувся фактично повний перехід на b2b ринок. Підприємець зрозумів, що можна не тільки вигідно вкладати і розвиватися, а й продавати. Так Рубін об’єднував одне підприємство за іншим, засновував на їх початку корпорації, а потім продавав за завищеною ціною. Капітал досягав мільярдів.

Чому в 40 років Майкл Рубін не замислюється про пенсії, а планує бізнес на багато років вперед? В інтерв’ю він зазначив, що буде займатися бізнесом поки йому не стукне 100 років, а поки він проводить вільний час з дочкою.

Майкл Рубін – успішний бізнесмен, який починав вершити свою історію з нуля. Йому допомогло мислення підприємця, за допомогою якого вдалося домогтися в житті успіху і великих грошей.

Важлива порада від Майкла Рубіна! Займайтеся тим, чим любите і згодом можна стати багатим і успішним.

Опра Уїнфрі: як бідна і нещасна дівчинка стала найбагатшою жінкою шоу-бізнесу

Бізнес: Наrро Productions, яка веде The Oprah Winfrey Show, власниця журналу O, The Oprah Magazine, ресурсу Oprah і телеканалу OWN: The Oprah Winfrey Network

Телеведуча популярного ток-шоу, власниця кіноіндустрії, пройшла важкий особистий шлях – від пригнобленого підлітка з відсутністю навіть мінімальних кишенькових грошей до популярної ведучою на ТБ і власниці телевізійного каналу. Зараз її капітал оцінюється більш ніж в три мільярди доларів.

Важко мати оптимістичне мислення, коли, залишившись на вихованні бабусі, дев’ятирічна дівчинка стає об’єктом сексуального насильства. Батьки не надавали належної підтримки – вони дізналися, що скоро з’явиться дочка, коли не були повнолітніми. Бабуся по материнській лінії фактично одна тягнула власну дочку і маленьку онуку, заробляючи на власній фермі.

Успіх прийшов в 16 років. Опра стала першою переможницею конкурсу краси зі смаглявою шкірою. Щоб забрати приз, дівчині довелося відвідати радіостанцію, де помітили її потенціал. Тут вона і знайшла роботу – після школи вона приходила читати новини на місцевому радіоканалі.

Через 3 роки їй запропонували працювати репортером на більшу станцію – WVOL. Потім її помітили і запропонували вже стати першою чорношкірою ведучою на телебаченні, на що вона відповіла згодою. Це був виграшний квиток, бо раніше на ТБ не було таких талановитих дівчат з темною шкірою.
Ідея створити «говорить» шоу, де люди можуть виявити себе чарівною ведучою, поскаржитися на життя і обговорити варіанти вирішення проблеми, належала Опрі і Філу Бейкеру.

Вона змінила багато ток-шоу але залишалося одне – її неповторна манера говорити чесно і прямо.

Виток на шляху до успіху і отримання багатства стався з нею з дзвінка Стівена Спілберга. Іменитий режисер запросив її на одну з ролей, після за яку Опра отримала Оскар.
Але це не була б історія дівчини, яка з бідної стала багатою, якби вона не замислювалася про фінанси і не примножувала їх. Після чергових зйомок вона зробила наступне:

Викупила права на свої ток-шоу, щоб повністю отримувати прибуток за талант.
Відкрила кіностудію Наrро Productions, на що вона витратила не менше 20 мільйонів, щоб обладнати всі знімальні майданчики
У 1994 році вона випустила книгу «На кухні з Розі», де описала реальну історію постійної боротьби із зайвою вагою.

Опра змогла перетворити навіть власні недоліки в досягнення. Вона ніколи не приховувала таємниці і була щирою і чесною з читачами, глядачами і слухачами.

Досягнення Опри Уїнфрі підкорили США. У 1998 році вона отримала звання другої з найбільш шанованих жінок Америки, а в 2003 її доходи перевалили за мільярд доларів.

Так вона стала першою жінкою-афроамериканкою, яка зайняла місце в списку Форбс. Важка історія життя Опри – шлях від нуля до багатства, від невідомості до світової популярності. Чому країна сприйняла її успіх як особисте досягнення народу? Уїнфрі не боялася розповісти про себе правду, на чому базується написана нею книга. Вона не користувалася негативним мисленням, а будувала своє життя і давала поради людям. Її шлях з убогості в багату бізнес леді почався саме так.

Ілон Маск: як стати одним з найбагатших людей світу з нуля

Бізнес: засновник PayPal, SpaceX, Tesla Motors

Про те, як бідні люди стали багатими, юний Маск дізнавався з комп’ютера. Саме з цим технологічним пристроєм пов’язана вся історія успіху бізнесмена.

Ставати успішним Ілон почав у віці 12 років. Саме тоді він заробив перші 500 доларів. Ці гроші він отримав за комп’ютерну іграшку-шутер, яка була створена на звичайному домашньому ПК і стала культовою в своїх колах.

Варто відзначити, що жив він у ПАР, тому його метою і мрією був переїзд в Америку. Відразу домогтися цього не вийшло, тому в 1989 році він їде в Канаду, де і отримує громадянство.

У той час його було складно назвати багатим, так як він підробляв на роботі, щоб вступити до університету. У підсумку йому вдається цього домогтися і через два роки він отримує можливість переїхати в США. Тоді його мрія стає ближче.

Вже під час навчання він зрозумів, що майбутнє за інтернетом. У нього був великий потенціал але будь-яке починання вимагало грошей, а для того, щоб стати багатим, йому довелося пройти через крайні життєві незручності.

У 1995 році Ілон Маск створив першу комп’ютерну компанію – Zip2. Він не міг одночасно знімати квартиру і містити офіс, тому просто відмовився від зручностей – мився в душі роздягальні найближчого стадіону, а ночував на складі.

Такі жертви привели до того, що в умовах конкуренції і нестабільного ринку Маск зміг протримати компанію на стабільному рівні. Фірма пропонувала комерційні послуги в мережі інтернет для друкованих періодичних видань. На піку успіху компанію Маска викупили за дуже велику суму, після чого він став багатим володарем нового спорткара. Це дало можливість розвинути новий стартап – платіжну систему PayPal, яка була єдиною на той момент альтернативою оплати банківською картою або готівкою на світовому ринку.
Так з’явилася можливість робити інтернет-покупки, що дало поштовх до активного розвитку безлічі магазинів і послуг в мережі.

Після значної розкрутки стартапу його викупили за 1,5 мільярда доларів, що каталізувало розвиток для нових починань Маска. Його стратегія досягнення багатства не полягала в прагненні ставати мільярдером – ним рухало бажання втілювати ідеї, розробляти нові технології і приносити світу користь. З його інтерв’ю: «Я хочу займатися тим, що принесе користь людству».

Засоби з продажу платіжної системи Маск вклав в проект Tesla Motors. Ідея полягала в тому, щоб створити автомобіль, який працює на альтернативному джерелі енергії. Ілон вклав кругленьку суму і став головою директорів фірми. Проект розвивався, бізнесмен вкладав не тільки гроші але і свої ідеї з конструювання. Він отримав премію за екологічність транспорту.

Але з Тесла було не все так просто, адже їх випуск застопорився на 12 місяців через прорахунки, а вартість пробних моделей, щоб компенсувати витрати, повинна була бути в два рази вище, ніж запланована. Під час кризи Ілон Маск почав ефективно прибирати всіх людей, які тільки сприяли гальмуванню проекту. Він сам став біля керма, що і вплинуло на позитивний результат бізнес ідеї.

Щоб проект не був збитковим, довелося використовувати безліч інвестицій: бізнесмен навіть продав свою улюблену машину і вклав останні заощадження. Щоб стати багатим, йому довелося розлучитися з усім для перспективи.

У 2017-2018 роки, Маск набрав популярність в якості засновника проекту SpaceX і розробки космічних ракет. Його правило – вірити в фантастику, тоді все фантастичне стане дійсністю.
Так і склався бізнес – від комп’ютерної гри до запуску ракет в космос. Тепер Маск жартує, що хоче, щоб його поховали на Марсі.

Бізнесменам він дає пораду: починайте робити свою історію, піклуйтеся про країну та її досягнення, заробляйте гроші але не забувайте, чому ви це робите.

У статті ми розповіли, як бідні люди стали багатими з нуля на трьох прикладах успіху. Три історії успіху беруть початок в різних стратегіях: Майкл Рубін вважає за краще ринок b2b, продає і об’єднує компанії, Опра ставить на особисті таланти і не боїться дивитися в минуле, щоб будувати краще майбутнє, а Ілон Маск засновує багатство на власних знаннях, ідеях і надіях на користь людства.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *