Ефективна реклама для малого бізнесу

ефективна реклама

Яка є ефективна реклама для малого бізнесу, що саме вибрати і за якими критеріями контролювати якість залежить від безлічі факторів:

  • напрямку діяльності;
  • місці ведення справи (онлайн, за реальною адресою або в інтернеті);
  • перспективності, довготривалості проекту, можливості оцінити результат дії реклами і бізнесу в цілому в найближчій перспективі або віддаленому майбутньому.

Для тих, хто не знайомий з рекламним бізнесом, не варто намагатися заощадити і намагатися впоратися власними силами. Гасло, актуальне вже кілька десятиліть «реклама – двигун торгівлі» – мудра робоча думка, що не втратила своєї актуальності.

Правила ефективної реклами

Основна мета – привернути клієнтський потік, підвищити продажі. Не варто робити ставку на розкручування бренду, репутацію і ім’я. Такі вкладення дорогі, тривалі за окупністю і виправдовують себе тільки для великих фірм, великого бізнесу. Для МП мети зовсім інші і зайві витрати ні до чого.

ефективна реклама

Рекламні вкладення – це інвестиція. Не варто звертатися до послуг дорогих агентств, якщо ціна товару, реалізованого малим підприємством, не передбачає достатньої націнки, щоб виправдати такі витрати.

Правила ефективної реклами

Основні складові ефективного проекту:

  • вигідний, оптимальний канал розповсюдження інформації;
  • чітко і правильно сформульована пропозиція для конкретної цільової аудиторії, яка і складає потенційних споживачів;
  • грамотний вибір самої аудиторії.

Фактори ефективності реклами

Вони різні в залежності від виду діяльності, індивідуальних особливостей ведення справи, фактично сформованих умов підприємництва. Виходячи з того, що метою рекламної пропозиції є вплив на підсвідомість, формування споживчих переваг, потреб і попиту, досвідчені фахівці проаналізують оптимальний вид послуги та її складові. Якщо розглядати в загальному, то експерти звертають увагу на 5 головних складових ефективної реклами.

Формулювання проблеми

Це найголовніший етап. Ефективність цього фактора залежить від чіткості «вгадування» матеріалу. Досліджено, що емоційно більш яскраво сприймається негатив, тому можна надати проблемі саме негативних фарб.

Наприклад:

– стали погано виглядати, старшою за свої роки?

– дитина перестала вчитися, хоча подавав великі надії в початковій школі?

ефективна реклама

Прості, актуальні для більшості і пов’язані з діяльністю компанії моменти змусять звернути увагу на інформацію.

Варіанти її вирішення

Далі – ролик (плакат, банер і т.п.) повинні не відпускати уваги цільової аудиторії, пропонуючи ефективні способи усунення проблеми. Мета цієї стадії – максимально якісно обробити потенційних клієнтів, спонукати шукати рішення у компанії.

Наприклад:

– нова процедура (інноваційна, традиційний засіб) допоможуть виглядати на 15 років молодше за свій вік без пластичних операцій і ін’єкцій;

– революційна методика (секретна розробка німецьких учених) допоможе запам’ятовувати в 2.5 рази більше інформації, не докладаючи додаткових сил. Як тільки аудиторія усвідомлює, що вирішення проблеми існує, включається критичне мислення. А саме – обдумування і зіставлення варіантів, пошук додаткових можливостей, альтернатив. Треба діяти, схиляючи прийняти рішення на користь своєї компанії.

Унікальність пропозиції

ефективна реклама

На цьому етапі слід переконати людину в відсутності реальних альтернатив. Допоможе тут виключно знання ринку і професіоналізм фахівця, до якого звертається клієнт. Навіть самі унікальні гарантії та обіцянки повернути гроші можуть банально не спрацювати! А що спрацює? Відповідь на це питання суто індивідуальне і профі завжди знайде потрібну і переконливу унікальну торгову пропозицію.

Обмеження

Якщо конкуренція висока і аналогічні продукти пропонують багато фірм-конкурентів, відмінним стимулом стануть деякі обмеження пропозиції, які спонукають скористатися ним прямо тут і зараз.

Наприклад:

– тільки до 5 серпня – безкоштовна пробна процедура курсу;

– чисельність групи – не більше 10 осіб.

Набираються дві експериментальні групи. Набір обмежений.

Заклики діяти негайно

Прийнявши рішення, людина чекає розпорядження, плану від того, від кого виходить пропозиція. Не варто розчаровувати, треба відразу ж відреагувати на цей запит.

Наприклад:

– натисніть і подайте заявку;

– зателефонуйте, отримаєте консультацію і записатися.

Звісно, це лише схема але наочно показує роботу в дії. Як оцінити отриманий ефект? Можна робити це самостійно. Це не просто, це справжня професійна робота, для здійснення якої слід виділити співробітника, в обов’язки якого буде входити статистичний збір, обробка, аналіз інформації.

Основні технології і методики:

Опитування. Це самий невеликий за витратами метод, для його здійснення може бути використана база телефонних номерів, залишених клієнтами. Але складно перевірити правдивість таких відповідей, до того ж, наше суспільство не завжди з розумінням реагує на такий стиль зворотного зв’язку.

Оцінка звернень, з огляду на телефонні дзвінки і е-мейл повідомлення. З яких прийде найбільше відгуків, та реклама і найбільш ефективна реклама.

Унікальний код, що дає право на знижку. Це дозволить вести точний облік продажів.

Типи ефективної реклами

  • Для бізнесу поза мережею інтернет найбільш ефективні:
  • Щити вздовж доріг;
  • Розтяжки над проїзною частиною;
  • Покажчики та вивіски;
  • Наклейки, листівки, стікери.

Для бізнесу в мережі інтернет найбільш ефективні:

  • контекстна;
  • відеоролик;
  • банер;
  • вірусний маркетинг.

Звернувшись в агентство, важливо чітко усвідомлювати власні цілі і величину бюджету, яку вирішено витратити на рекламну кампанію. Це дозволить оптимально організувати її, отримавши бажану і навіть більшу віддачу від проекту.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *