Бізнес в інстаграмі – 10 способів оптимізації продажів

бізнес в інстаграмі

Всі ми знаємо, що бізнес інстаграмі – це потенційна «золота жила» для будь-якого бізнесу. Інстаграм, що нараховує понад мільярд користувачів, є однією з найпопулярніших соціальних мереж, коли мова йде про взаємодію з аудиторією.

Як показують дослідження, користувачі взаємодіють з брендами набагато частіше (приблизно в 4 рази), ніж користувачі Facebook і Twitter.

Однак, незважаючи на очевидну ефективність Instagram для брендів і компаній з практично всіх ніш, багато хто до цих пір нехтують ним. Щоб не упустити потенційний прибуток в Інстаграм, необхідно займатися оптимізацією маркетингу. Ось кілька порад, які допоможуть Вам у цьому.

1. Аналізуйте і оптимізуйте свій профіль Instagram

Аналітичний підхід лежить в основі будь-якої оптимізації. Зверніть більш пильну увагу на статистику Instagram, яка у вас вже є і постарайтеся відповісти на наступні питання:

  • Найпопулярніші пости – коли вони були опубліковані?
  • Який тип зображень отримує найбільшу залученість?
  • Де проживає більша частина вашої аудиторії?
  • Чи підвищується впізнаваність Вашого бренду в Інстаграм?

Як тільки ви отримали конкретні цифри, приступайте до поліпшень, уважно відстежуючи статистику, аналізуйте, вносите нові зміни. Це замкнуте коло. Але якщо ви все робите правильно, процес стає одночасно захоплюючим і корисним.

Програми для відстеження і аналітики ефективності в Instagram:

  • Iconosquare
  • Hootsuite Analytics
  • Command

2. Готуйте хештеги заздалегідь

Звичайно, підготовка зображень для публікації вимагає багато часу, але дослідження хештегів може перетворитися на таке ж обтяжливе заняття.
Продумайте заздалегідь: підготуйте збалансоване поєднання загальних і фірмових хештегів для своїх постів, які ви зможете легко комбінувати з дивовижними зображеннями.

3. Використовуйте для користувача контент, отриманий під час проведення конкурсів і розіграшів

Це ще один спосіб заощадити час, орієнтований, в основному, на зображення. Всякий раз, коли ви проводите конкурс або розіграш призів, не пропустіть можливість використання публікацій людей, які в них брали участь (в тому числі і тих, хто не виграв), в якості матеріалу для ваших подальших постів.

бізнес в інстаграм

Невелика порада: не забувайте подякувати учасникам за участь, наприклад, використовуючи згадки; при цьому обов’язково вказуйте назву свого бренду.

4. Плануйте свої пости заздалегідь

Сьогодні існує чимало сервісів, що надають інструменти для планування публікацій і автопостінгу. Найбільш популярними серед них по праву є Amplifr, SMMplanner і SMMbox. Цей простий крок дозволить заощадити багато часу, сил і нервів.

5. Перехресна реклама вашого контенту в Instagram

Обов’язково розгляньте можливість підключення свого профілю Інстаграм до інших соціальних платформ.

Зверніть увагу, що існує різниця між крос-постингом і крос-промоушн. Перший має на увазі публікацію одного і того ж контенту всюди, що не рекомендується, тому що у кожної соціальної платформи є свої вимоги. А крос-промоушен означає спільне просування і обмін клієнтами між двома і більше неконкуруючих брендами.

Перехресне просування може допомогти вам оптимізувати маркетинг в Instagram, залучаючи користувачів і розширюючи можливості ваших соціальних мереж.

6. Перетворіть Instagram в воронку продажів

Звучить потужно і повірте мені – це дійсно круто! Кожна сторінка в соціальних мережах, особливо в Instagram, може залучити більше потенційних клієнтів і, відповідно, допомогти укласти більше угод. Давайте розглянемо як.

Таких способів існує дуже багато але я поділюся з Вами одним з найпростіших.

Переконайтеся, що ваш профіль в Instagram надає всю необхідну інформацію про ваш бренд в описі / імені / імені користувача. Крім того, переконайтеся, що він красиво оформлений і відповідає всім перевіреним стандартам вмісту.

Далі вам знадобиться інструмент для створення цільових сторінок, або LPgenerator. За допомогою цього сервісу можна створити круту цільову сторінку, яка буде інформувати людей про ваші пропозиції і акції. Те, який заклик до дії (СТА) ви додасте на створену сторінку, залежить від ваших бізнес-цілей – це може бути кнопка покупки, підписка на email-розсилка або щось ще.

Незалежно від цілей, використовуйте LPgenerator для відстеження відвідувань сторінок, кліків / продажів і т.п.

Ще один простий але ефективний інструмент – сервіси для скорочення посилань (наприклад, Bitly, Is.gd і інші.), Які допоможуть створити власний URL для вашої пропозиції.

Введіть URL створеного раніше Лендінзі в Bitly і налаштуйте закінчення так, щоб воно звучало красиво і легко запам’ятовувалося. Отримане посилання вам необхідно додати в опис свого Instagram-профілю.

Instagram не схвалює просування посилань в повідомленнях але ви можете використовувати підписи до зображень, щоб мотивувати людей перейти по посиланню в описі вашого профілю, наприклад, розповівши, що їх там чекає цікава пропозиція / знижка.

Перетворення Інстаграм-профілю в механізм продажу – одне з наймудріших маркетингових дій, яке повинен виконати кожен хто хоче організувати бізнес в інстаграмі.

7. Організуйте своїх читачів, щоб мати більш чітке загальне уявлення про свою аудиторію

По міру зростання кількості фоловерів необхідність в оптимізації профілю також зростає. Як бренд, ви можете отримати вигоду з якісних зв’язків в Instagram за допомогою безлічі способів. Але найпростішим є їх групування за певними показниками.

Основні елементи, які варто розглянути:

  • Хто з ваших послідовників найбільше з вами спілкується?
  • Хто підписався на вас знову?
  • Хто відписався від вас недавно?

Інструменти, які допомагають створювати списки користувачів в своєму профілі, на кшталт Crowdfire, значно спростять задачу по організації читачів: ви зможете легко відшукати неактивних користувачів і тих, хто відписався від вас, знайти нових фоловерів і відстежити, як впроваджені вами стратегії впливають на кількість тих, хто підписався / відписатися .

8. Оптимізуйте коментарі

бізнес інста

Для рішення більшості описаних в даній статті завдань, можна вдатися до допомоги різних сервісів і додатків. Розглянутий пункт не став винятком. Коли читачів дуже багато, стає проблематично відповідати на їхні численні коментарі та приватні повідомлення. Допомогти в цьому випадку може, наприклад, сервіс BroBot з функцією автовідповідача. Автовідповідач працює не тільки з Direct, але і коментарями під постом.

Своєчасна відповідь на коментарі користувачів дозволяє утримати і заманити аудиторію, попутно сприяючи збільшенню кількості фоловерів.

9. Делегуйте обов’язки, пов’язані з Instagram

Підтримка і розширення присутності в соціальних мережах, особливо на такій вимогливій платформі, як Instagram, може перетворитися в цілковитий хаос. Потрібно зробити фотографії, відретушувати, підготувати підписи до них, підібрати хештеги і згадки, запланувати пости, відповісти на коментарі і Direct… Загалом, заняття це не з простих.

Однак не потрібно робити все це самому. Якщо у вас є команда, передайте частину робіт співробітникам. Залежно від обсягів бізнесу, розгляньте можливість передачі деяких завдань на аутсорсинг.

10. Взаємодійте з лідерами думок, щоб поширити інформацію про свій бізнес

Скористайтеся можливістю співпрацювати з лідерами / авторитетами Instagram, так як вони мало не найвпливовіші фігури в соціальних мережах на даний момент.
Одна єдина фотографія з одним з таких авторитетів Instagram, може створити лавину потенційних клієнтів для вашого бізнесу.

Але це не єдиний варіант. Мотивуйте своїх фоловерів публікувати фотографії та відгуки. Чим більше людей представляє вас, тим більше у вас шансів залучити нових клієнтів тим успішніше бізнес в інстаграмі.

Порада: завжди винагороджуйте «послів» вашого бренду – згадкою, невеликим піаром, реальним подарунком або чимось ще.

На цьому поки все. Дякую за увагу! Удачі в оптимізації продажів в Інстаграм.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *