5 поширених помилок при наймі співробітників на роботу

бізнес поради

Наймати нових співробітників може бути досить непросто. Поки ви проводите співбесіду, щоб найняти когось із кандидатів, люди, що приходять, оцінюють вас і вашу компанію. Вам потрібно не тільки підібрати ідеальну людину для закриття вакансії але і враховувати схожість його цінностей і поглядів з політикою вашої компанії. Про це важливо пам’ятати всім керівникам. Коли ви проводите пошук нового співробітника, постарайтеся не робити перераховані нижче помилки, це допоможе вам досягнути цілі.

Не обмежуйте пошуки занадто сильно

Однією з найбільших помилок є надмірне обмеження списку кандидатів. Вам потрібні люди різного віку, з різним досвідом і походженням, різних рас і статі – це дозволить вам більш повно побачити всі варіанти. В такому випадку ваша організація буде розвиватися більш успішно. Коли ваш штат більш різноманітний, ви можете залучити в команду людей, які в іншій ситуації могли б і не звернути уваги на вашу компанію. Нові люди можуть кинути виклик звичній роботі бізнесу і принести свіжий погляд, який так необхідний.

Не довіряйте першому враженню

Роботодавці частенько оцінюють кандидатів на ту чи іншу вакансію з огляду на власні симпатії і не замислюючись про те, як сильні сторони кожного з кандидатів відповідають передбачуваній позиції в компанії. Безумовно, ви не можете бути впевнені в тому, як поведе себе обрана вами людина, тим не менш формувати свою думку при першому враженні неправильно. Простіше простого сформувати свою думку по твердому рукостисканню і хорошому зоровому контакту, але це нічого не говорить про компетентність людини. Будьте об’єктивні і не піддавайтеся своєму першому враженню.

Ви ведете себе нещиро

Якщо ви невірно надаєте інформацію про роботу, про необхідні навички та інші деталі, це може привести до серйозної проблеми. Складіть чіткий список вимог і необхідних навичок, щоб людина могла визначитися, чи зможе він виконувати передбачувані його роботою завдання. До того ж складання подібного списку допоможе вам остаточно зрозуміти, що саме ви шукаєте в кандидатах, якщо раніше ви не були в цьому впевнені. Подумайте, що привернуло б в вакансії особисто вас, і спробуйте це забезпечити. Нехай місія вашої компанії буде чіткою і ясною, щоб невідповідні кандидати не хотіли подавати резюме. Так ви заощадите і свій час, і час людей, що шукають роботу. Якщо у вас немає чітких вимог, будьте відкриті в спілкуванні з кандидатами. Поясніть їм свій підхід і уточніть, що новий співробітник отримає можливість розвиватися разом з ростом компанії.

У вас незрозуміла політика найму

Однією з найбільш серйозних помилок, які тільки може допустити компанія при пошуку співробітника, є відсутність конкретної політики. Якщо у вас проблеми з цим питанням, ситуація буде складною і для керівників, і для потенційних співробітників, до того ж це може викликати правові негаразди. Особливо це небезпечно, коли мова заходить про роботу за контрактом. У наймача повинна бути продумана до дрібниць політика найму. Це допоможе визначитися з тим, яких питань найкраще уникати, і діяти згідно з нормами правового кодексу. Обов’язково ставитеся до цього уважно, якщо займаєтеся розвитком свого бізнесу, і тоді це принесе позитивні враження всім вашим співробітникам.

Ви не враховуєте культуру компанії

Однією з найбільших помилок є відсутність уваги до стилю вашої компанії і її культурі. До цієї теми відносяться і бонуси для співробітників, і зарплата, а також багато інших нюансів, переваги та організація робочого графіка. Більшість людей проводить на роботі більше часу, ніж з сім’єю або друзями, тому потенційний співробітник хоче знайти собі оточення, де йому буде комфортно і де він отримає певні переваги, які будуть відповідати його персональним цінностям. Це особливо важливо, якщо ви намагаєтеся залучити співробітників в сфері, де висока конкуренція. Подумайте, що ви можете запропонувати своїм співробітникам, і дотримуйтесь свого слова. Ви повинні зробити собі за мету створення культури, якої кожен представник вашої компанії міг би пишатися. Кожен працівник представляє ваш бренд. Якщо він не відповідає вашим прагненням і моральних цінностей, він буде ганьбити імідж вашої компанії, що може стати серйозною проблемою.

Ви ігноруєте соціальні мережі

Багато компаній використовують соціальні мережі в маркетингових цілях. Якщо ви будете ігнорувати цю сферу, це може зашкодити вашій компанії. Якщо в ваших соціальних мережах практично відсутні оновлення, це демонструє потенційним співробітникам, що ви не займаєтеся просуванням своєї фірми і не прагнете контактувати з клієнтами. Це характеризує компанію негативно, так що вам не вдасться залучити по-справжньому гідних співробітників.

Ви ігноруєте технології

Співробітники компанії повинні відчувати, що фірма розвивається. Щоб залучати талановитих людей, стежте за технологіями. Пам’ятайте, що якісне обладнання – це не трата грошей, а інвестиція!




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *