5 кроків як стати продуктивним і при цьому менш зайнятим

як стати продуктивним

Планування трудової діяльності і як стати продуктивним є важливою складовою для досягнення успіху практично для будь-якої людини. При цьому важливо виділяти час не тільки на реалізацію заходів, пов’язаних з роботою але також і на інші життєві аспекти. Найбільш успішними в кінці кінців виявляються ті люди, яким вдається гармонійно поєднувати трудову діяльність і особисте життя.

Звільнити час для життя

Дуже багато успішних людей не намагаються повністю заповнити свій день вирішенням проблем, пов’язаних з реалізацією трудової діяльності. Куди більш правильним підходом є систематизація робочого дня. При цьому не слід намагатися загнати себе в дуже вже жорсткі рамки, які нереальні для постійного виконання. Також слід пам’ятати про необхідність ведення особистого життя і про повноцінний сон, як важливий аспект успішної трудової діяльності. Для того, щоб звільнити потрібний час для себе, рекомендується слідувати декільком простим правилам.

Самоаналіз

Перше, з чого слід починати, це проведення повноцінного аналізу як своєї трудової діяльності, так і власної особистості в цілому. Без цього не вдасться зрозуміти, скільки часу в процесі роботи витрачається неефективно. Саме його в подальшому і потрібно використовувати для заняття хобі, спілкування з рідними і близькими.

Самоаналіз дозволяє структурувати робочий тиждень. Подібний тайм-менеджмент значно підвищує ймовірність досягнення поставлених цілей.

Візуалізація життя

Якщо людина передбачає, що ведення бізнесу буде займати практично весь його час, то так воно і виявиться. При цьому слід пам’ятати, що життя являє собою не нескінченний ланцюжок з окремих днів. Все має свій початок і кінець. У підсумку рано чи пізно людина задумається про те, чи так він провів своє життя, як сам цього хотів. Для того щоб не розчаруватися в витрачений час, слід прагнути до формування ідеального графіка. Людині потрібно представляти саме те життя, яке він бажає вести. Найкраще взяти блокнот і записати туди все те, чим він бажає займатися. Це дозволить йому хоча б усвідомити те, до чого йому слід прагнути в реальності.

Визначення дохідної діяльності

Саме цей етап є основним для структурування часу на ведення будь-якого бізнесу. Реальний дохід приносить діяльність, пов’язаний з роботою з клієнтами (виконанням для них тієї чи іншої роботи), а також спрямована на менеджмент послуг, що надаються або виробленої продукції. Якщо дії не відповідають цим критеріям, тоді, найімовірніше, від них слід взагалі відмовитися, так як вони не приносять реальної користі для бізнесу і не призводять до збільшення доходів. Виходячи з цього і необхідно займатися постановкою цілей того чи іншого типу.

Структурувати час

Дуже важливим моментом у веденні будь-якого бізнесу є правильний розподіл наявного часу на основні етапів ведення трудової діяльності. Одним з варіантів є виділення часу на роботу з клієнтами в понеділок, середу та четвер. У вівторок можна зайнятися розробкою інформаційних листівок або ж рекламних буклетів, а також іншою діяльністю, спрямованою на просування товарів і послуг. П’ятницю ж краще залишити для нудної бухгалтерії, коли не потрібно генерувати нові ідеї. При цьому займатися відразу декількома справами одночасно не рекомендується.

Правильний вибір часу

Слід не просто виділити окремий час на рішення кожної з задач. Дуже важливо також зробити це максимально грамотно. Для вирішення творчих завдань необхідно виділити час, коли у людини спостерігається найбільш високий рівень працездатності. Що стосується ведення бухгалтерського обліку, то на нього можна відвести той період, коли сил на креатив вже не залишилося. Робота в природному ритмі організму дозволить значно підвищити ефективність і домогтися успіху в будь-якому бізнесі!




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *