10 способів використання сторіс інстаграм для продажів

сторіс інстаграм

В даній статті ми поговоримо про те як використовувати сторіс інстаграм для продаж. Варто зазначити, що аналогічний формат використовувався в Snapchat вже з 2013 року. Однак, саме в Інстаграм він знайшов величезну популярність, вдвічі обійшовши родоначальника за кількістю користувачів: понад 400 мільйонів активних користувачів проти 190 млн. Але вже зараз зрозуміло, що це далеко не межа і все більше користувачів використовують цю функцію як в особистих цілях, так і для бізнесу.

Говорячи по-простому, Stories – це функція Instagram, що дозволяє користувачам розміщувати фотографії і відео, які будуть доступні на платформі протягом 24 годин. Спочатку, повідомлення в InstaStories, як в Snapchat, ставали недоступними для аудиторії через добу після розміщення. Зараз все історії автоматично зберігаються в архів, який може переглядати тільки власник профілю. Він же може дістати будь-яку історію і розмістити її в розділі «Актуальне», який видно всім фоловерам.

Як використовувати Instagram Stories в якості маркетингового інструменту?

InstaStories являє собою потужний маркетинговий інструмент, небагатьма брендами і компаніями використовується на повну силу. Залишайтеся з нами і ми розкриємо 10 кращих способів використання Instagram Stories в онлайн-маркетингу.

Варіант 1. Будьте послідовні в публікаціях

Хороша історія «розповідається» послідовно. Уникайте публікації відокремлених, не пов’язаних між собою повідомлень, подумайте про те як найкраще розділити велику історію на окремі частини. Уявіть, що це «епізоди» популярного телевізійного шоу. Тому робіть все можливе, щоб знайти «сполучну нитку», яка зможе їх з’єднати в єдину історію.сторіс інстаграм

Варіант 2. Зосередьтеся на першому «епізоді»

Якщо ваш перший пост в Сторіс не надихає людей прокласти перегляд, подальші зусилля, ймовірно, будуть марні. Тип вмісту, на який варто звернути увагу – це відео – перевірений і цікавий аудиторії формат. У наступних постів в історіях спробуйте міксувати фотографії та відео, так як використання тільки однієї форми контенту може здатися аудиторії занадто різноманітним, монотонним.

Варіант 3. Використовуйте можливість додавання зовнішнього посилання

Це особливо важливо для бізнесу. Як ви вже знаєте: Instagram не допускає зовнішніх посилань в підписах і коментарях, лише в описі.

Але в Stories ви без проблем можете додавати посилання і направляти людей в зовнішні ресурси. Однак, це не означає, що посилання необхідно розміщувати в кожній публікації.

Варіант 4. Згадуйте інших користувачів і залучіть ще більше уваги

Це безсумнівно потужний інструмент, який допоможе збільшити присутність вашого бренду і забезпечить ще більше переглядів для ваших історій. Насправді, ви можете згадати не одну, а до 10 облікових записів в Stories! Використовуйте цю можливість, щоб звернути увагу потрібного користувача або прорекламувати чийсь акаунт.

Варіант 5. Слідкуйте за ефективністю своїх історій

Незважаючи на те, що історії зникають через 24 години, є можливість проаналізувати їх ефективність і покращувати від публікації до публікації. Щоб знайти цю функцію необхідно відкрити потрібну історію і провести зверху вниз по екрану – ви потрапите на сторінку з інформацією про користувачів, що переглянули ваше повідомлення (іконка з цифрою і «оком»). Зліва від «очі» знаходиться іконка, при натисканні на яку відкриється розділ з основними показниками обраної історії: все як зі звичайними постами.

Варіант 6. Розміщуйте спеціальні пропозиції

Спеціальні пропозиції (акції, знижки) в поєднанні з сторіс інстаграм стають ще більш ефективними і привабливими. Можливо, секрет криється в обмеженості за часом, оскільки історії доступні протягом всього 24 годин.

сторіс інстаграмУ будь-якому випадку безперечно варто спробувати наступний варіант: додайте в Stories пряме посилання з повідомленням на кшталт «встигніть скористатися вигідною пропозицією, поки воно дійсно» і насолоджуйтеся результатом!

Варіант 7. Додайте творчу складову

Будь-які варіанти, які можуть хоч трохи наблизити вас до потенційних клієнтів, повинні бути вивчені. Залежно від характеру вашого бізнесу, знімайте і викладайте в історії процеси виробництва і упаковки продукту, ескізи, бекстейдж і т.п. Починаєте випуск нового продукту? Додайте інформацію про нього в свій Stories.

Варіант 8. Опишіть свою команду і робочий день

Трохи грубий і неформальний погляд на ваш бізнес може привернути більше уваги і інтересу аудиторії. Такий підхід є ключем до гуманізації бренду – однієї з найефектніших і ефективних тактик онлайн-маркетингу. Однак, будьте уважні: не перетинайте тонку грань між простими особистими історіями і професійними але випадковими сценами. Крім того, розгляньте можливість додати трохи гумору або таємничості в свої історії.

Варіант 9. Використовуйте дані про місце знаходження і стікери з хештегом

Використовуючи ці прості але потужні елементи в історіях, ви зможете залучити до свого бізнесу більш локалізований, цільовий трафік. Об’єднайте інформацію про місце із стікерами, що містять хештеги і зовнішніми посиланнями. Повірте, результат вас здивує, особливо якщо ваш бізнес орієнтований на клієнтів, які проживають на певній території.

Варіант 10. Запрошуйте лідерів думок в свої Stories

Як ви напевно вже помітили, лідери думок фігурують практично у всіх стратегіях успішного маркетингу в мережі. Дуже добре, якщо авторитет пов’язаний з вашою нішею. Залучіть його в свої Instagram-історії, запропонувавши взяти на себе управління вашим обліковим записом (не хвилюйтеся, вам не обов’язково віддавати йому логін-паролі від свого профілю). Просто дайте йому можливість поспілкуватися з вашою аудиторією.

Популярному блогеру не потрібно отримувати повний доступ до вашого облікового запису: вони можуть просто надсилати фотографії або відео, які ви будете завантажувати в сторіс інстаграм. Цей вид перехресного просування (про який я говорив раніше) є прекрасним прикладом простій але взаємовигідній і ефективній стратегії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *