Який малий бізнес найприбутковіший

Який малий бізнес найприбутковіший

Нові підприємці задумуються, який малий бізнес найприбутковіший і також буває важко зрозуміти, як розпочати бізнес. Тому ми склали список найбільш прибуткових малого бізнесу. Кожен із цих напрямів швидко зростає і може забезпечити вам хороший дохід але за умови правильного підходу до підприємницької діяльності.

Інтернет магазин

Сьогодні продається і купується все. Якщо вам цікава будь-яка категорія товарів, ви відчуваєте себе знавцем або готові таким стати, то створивши власний інтернет-магазин, зможете не тільки отримувати високий дохід але і бути постійно “в темі”, відстежуючи новинки і пропонуючи їх своїм покупцям. Багато власників інтернет-магазинів, заробивши достатній капітал, відкривають додатково роздрібні точки, перетворюючи маленький домашній бізнес – в мережевий.

відкриття інтернет магазину

Через інтернет-магазин можна вести і оптову торгівлю, закуповуючи товари, наприклад в Китаї за дуже низькими цінами і реалізуючи їх через зацікавлені магазини в своєму регіоні. Єдине питання, яке потрібно заздалегідь продумати, – доставка товару.

Виготовлення та продаж екологічно чистої їжі

На даний дні, коли з’явилася мода на здоровий спосіб життя, виріс попит на натуральні продукти. Тому даний вид бізнесу є актуальним. Можна зайнятися власним виготовленням їжі або ж продавати вже готову продукцію. Для роботи буде потрібно орендувати приміщення (якщо товари будуть реалізовуватися через торгову точку) або створити інтернет-магазин.

Виробництво поліетиленового воску

Поліетиленові воски є синтетичні сполуки, властивості яких максимально наближені до бджолиного воску. Отримують їх, як правило, за технологією високотемпературної деполімеризації. В якості сировини використовується поліетилен високого тиску. Для його виготовлення використовують радикальну полімеризацію в присутності кисню і пероксидних сполук. Оскільки в процесі присутні високі температури і тиск (близько 200-300 ° С і 100-350 МПа), матеріал і отримав назву поліетилен високого тиску. Залежно від параметрів технологічного режиму, існує можливість отримувати поліетиленові воски з різними показниками в’язкості, твердості, температури плавлення і т. д. Як правило, поліетиленовий віск поставляється у вигляді білястих або жовтуватих дрібнодисперсних пластівців, порошку або грануляту з насипною щільністю 0.9 г / см³ , температурою плавлення 107 ° С, в’язкістю розплаву 350 ± 50. Для упаковки використовуються мішки або контейнери. Сучасні технології дозволяють отримувати синтетичні воски з чистого або окисленого етилену. Склади першого типу не мають функціональних груп і використовуються тільки в якості зовнішньої мастила. У другому випадку структура речовини уможливлює процес емульгації.
Найбільш поширені такі марки поліетиленових восків: віск 3В-1, паразон-11, сплав АФ-1, віск ЗзВ-1, звезення-60, ПВ -200, ПВ – 300, ПО – 30, КПЕ -20, К 22 і ІКАЛУБ – 01. Тільки у виробництві виробів з ПВХ використовується ПО марок Aklub, Viscowax, А-С 6А.

Неокиснений поліетиленовий віск застосовують для виробництва:

  • технічних мастил;
  • парафінових і воскових свічок (на етапі надання форми);
  • фарбувальних пігментів для полімерів;
  • паперу та картону (етап парафінування);
  • діелектричних оплеток і кабелів;
  • поліграфічних барвників (для поліпшення властивостей);
  • поліруючих складів (автомобільна косметика, засоби по догляду за меблями, взуттєві креми і т. д.);
  • мастильних матеріалів, що використовуються в процесі лиття під тиском.

Окиснений поліетиленовий віск використовують:

  • в харчовій промисловості (володіє глазуровими властивостями);
  • в процесах пластикації ПВХ (каталізатор);
  • в процесах виробництва продукції з ПВХ;
  • для мастила.

Основним замінником поліетиленового воску є парафін. Також використовують металеві мила.
На сьогоднішній день у продажу присутні комплекси для виробництва поліетиленового воску, як з первинної, так і з вторинної сировини. Комплектація ліній може змінюватися в залежності від продуктивності, роду діяльності та бюджету замовника. Причому в більшості випадків лінії мають блокову компоновку і можуть бути доповнені новим обладнанням.

У комплектацію ліній входять наступні агрегати:

  • Екструдер;
  • Вакуумна дегазація;
  • Фільтр розплаву;
  • Декструктор;
  • Проміжна ємність;
  • Дистилятор (вакуумний фільтр);
  • Вакуумний теплообмінник.

Відкриття консалтингової фірми

Відкриття консалтингової фірми – одна з перспективних бізнес-ідей, особливо при наявності досвіду в якій-небудь сфері консультаційних послуг. Для успішного розвитку необхідно мати потенційну базу клієнтів або продумати способи їх пошуку і залучення. Але доведеться визначитися з видами послуг, що надаються, організаційно-правовою формою діяльності, підібрати персонал і обладнання, прорахувати витрати на початкових етапах.

Відкриття консалтингової фірми

Сьогодні відбувається активний розвиток всіх сфер бізнесу, впровадження нових технологій, комп’ютеризації процесів. У компаній, що бажають зберігати лідерство на ринку або як мінімум не відставати від конкурентів, зростає потреба в консультаційних послугах. Більшість з них надають сторонні фахівці на підставі договору, оскільки організувати постійний штат для вирішення різних питань буде більш затратно, довго і не завжди доцільно. Саме на цій тенденції базується перспективність консалтингового бізнесу. Фахівці готові приступити до роботи відразу після укладення договору. Потім вони направляються в компанію замовника для збору інформації та вивчення внутрішніх процесів, після чого роблять висновки і розробляють варіанти вирішення виниклої проблеми.

Відкриваємо клінінгову компанію

З одного боку клінінговий бізнес на початковому етапі не вимагає великих інвестицій. З іншого боку, якщо ви вирішили відкрити клінінгову компанію максимально правильно, то доведеться закупити різне для чищення обладнання, засоби для прибирання, найняти персонал з офісом. Проте цей бізнес можна запустити навіть на дому, що і роблять деякі підприємці в США.

Всі фірми, що спеціалізуються на прибирання приміщень, можна розділити на дві групи:

  1. Що спеціалізуються на комерційних і виробничих приміщеннях;
  2. Спеціалізуються на некомерційних (квартири, будинки).

Список варіантів послуг:

  • Чистка килимів і прибирання підлоги;
  • Мийка вікон;
  • Клінінгові послуги з прибирання приміщень;
  • Прибирання квартир і під’їздів.

Перший розвинений тільки у великих містах і не підходить для маленьких. Цільова аудиторія в великих містах в основному заможні люди, проте буває, що даною послугою користуються і прості люди, які, наприклад, здавали свою квартиру і вирішили відмити її після квартиронаймачів або ті, кому просто «сьогодні» лінь.

Органічне прибирання. Такі послуги існують, наприклад в США. Сенс полягає в тому, що при прибиранні приміщень використовуються тільки органічні засоби для чищення, які не містять «шкідливої» хімії. Як правило, чим більше клінінгова компанія, тим ширше спектр послуг, що надаються нею. Можна в якості розвитку потім зайнятися додатково санобробки і т.п.

Який малий бізнес найприбутковіший? Виробництво одягу

Як і будь-яке виробництво, пошиття одягу в промислових і невеликих масштабах  вимагає певних капіталовкладень і чіткого розуміння специфіки бізнесу. Мало просто найняти персонал, закупити обладнання і матеріали – необхідно розробити і запропонувати продукт, затребуваний широким колом клієнтів. А для цього, як мінімум, потрібно вивчити ринок і підібрати команду, здатну працювати з максимальною віддачею.
У кожному місті величезна кількість магазинів одягу. В інтернеті їх – незліченна безліч. При цьому далеко не кожен покупець знаходить те, що потрібно саме йому і в підсумку, звертається в ательє з пошиття. Відповідно, якщо підприємець ретельно вивчить потреби аудиторії, у нового продукту завжди є шанс знайти свого споживача.

виробництво одягу

Перше, що для цього потрібно зробити, визначитися з нішею. Так, підприємство може виготовляти: Спеціалізовану одяг (для медиків, пожежників, зварювальників, працівників комунального господарства, закладів громадського харчування). Верхній одяг (куртки, шуби, пальто, комбінезони). Легкий одяг (футболки, штани, сукні, сорочки). Дитячий одяг (для дітей різного віку). Спортивний одяг (для різних видів спорту). Нижня білизна або будь-які інші вироби. Щоб зрозуміти, які товари будуть найбільш затребувані потенційними покупцями, буде потрібно детально вивчити конкурентів. При цьому особливу увагу слід звертати на діяльність фірм масштабу, в якому планує працювати підприємець. Якщо мова йде про невелике ательє, варто подивитися, що найчастіше замовляють клієнти в конкретному місті, зорієнтуватися в ціновій політиці, дізнатися, у скільки обійдуться оплата праці співробітників і оренда приміщення і т. д. У випадку з масштабним виробництвом потрібно вивчити ринок регіону або навіть країни, уточнити, яких товарів не вистачає, можливо, навіть створити новий продукт і розробити власний бренд. В цілому, організувати роботу підприємства з виробництва одягу можна, керуючись одним з двох принципів. Перший з них полягає в відкритті торгової марки і випуску продукції під певним логотипом. У другому випадку бізнес будується наступним чином: підприємець організовує виробничі потужності, на яких відшиває продукцію для різних компаній. Також труднощі можуть викликати пошук якісного обладнання (поломки ж приведуть до простою), недолік кваліфікованого персоналу або неправильний вибір тканин. З іншого боку, виробництво одягу не вимагає надвеликих капіталовкладень, тому при грамотному виборі номенклатури товарів має хороші перспективи.

Продаж шаурми

В кіоск з шаурмою заглядає найрізноманітніша публіка: студенти, середній офісний персонал, туристи, водії, які завжди заощаджують час і намагаються пообідати «на ходу». Як і для будь-якого фастфуду, головна умова успіху в цьому бізнесі: місце і ще раз місце. Саме з його пошуку і потрібно починати справу. Звичайно, воно повинно бути прохідним але це ще не все. Потрібно заздалегідь придивитися і прорахувати, хто складе кістяк постійних покупців: На пляжах, в парках вулична їжа купується спонтанно: зголоднілих відпочиваючих вабить смачний запах, привабливий вигляд їжі і самого торгового павільйонна. Такі точки з шаурмою мають пік продажів влітку і часто пустують взимку. Кільцеві, приміські дороги, автобусні зупинки, станції метро. Рух на них повинен бути протягом усього дня. Не підходять ті, які заповнюються тільки ввечері, коли люди їдуть з роботи – вони налаштовані на домашню вечерю. Ідеальний варіант для шаурми: вокзали, автозаправки, ринки, скупчення офісів і навчальних закладів. Однак в такі щільно «заселені» місця важко вписатися. При цьому бажано, щоб в крокової доступності не було бюджетної їдальні. А ось наявність поруч великого будівництва буде на руку. Сусідство з іншими видами фастфуду не так вже небезпечно. Все одно, споживачі будуть вибирати їжу за смаком. Мало що може скласти конкуренцію гарячого м’яса і теплому хлібу, та ще й зі свіжим салатом. Крім того, шаурма як страва легко адаптується під будь-які смаки: за рахунок зміни рецептури соусу, складу овочевої нарізки.

Що вибрати: ларьок, автофургон, фуд-корт? Ніяких обмежень в цьому плані немає, точку з продажу шаурми можна відкрити в будь-якому форматі. Все залежить від фінансових можливостей на початковому етапі, місця і планованого обсягу продажів.
Вважається, що якщо перші 2-3 місяці точка спрацювала в мінус, то її однозначно треба міняти або шукати ще, який малий бізнес найприбутковіший в Україні.

Фотостудія

Перш ніж відкривати свою фотостудію, не зайве проаналізувати наявні на ринку пропозиції.
Послуги фотостудій затребувані в рекламному і шоу-бізнесі, в тренді сьогодні і сімейні фотосесії. Замість старомодних альбомів стали оформляти красиві сучасні фотокниги, намагаючись знайти для фотографування незвичайний, оригінальний антураж. І за це люди готові платити гроші. Предметна зйомка для спеціальних журналів, буклетів для магазинів, меню для ресторанів і кафе також забезпечує стабільний потік замовлень. Конкуренція поки на цьому ринку порівняно невелика і багато можливостей виділитися за рахунок оригінальної пропозиції.

фотостудія бізнес

Будь-яка студія – це місце для творчості, тому вони відрізняються один від одного зовнішнім оформленням, спеціалізацією, якимись фірмовими особливостями. Але якщо говорити про відкриття своєї фотостудії в діловому ключі, потрібно врахувати, що склалося кілька різновидів цього бізнесу. По набору послуг, що надаються купівля (довгострокова оренда), ремонт і дизайнерське оформлення приміщень фотостудії з метою отримання прибутку від здачі її в погодинну оренду професійним фахівцям і приватним клієнтам для проведення зйомок. Комплексна організація послуг, коли одночасно надається свій фотограф, в тому числі працює на виїзді (весілля, хрестини), а також обробка фотографій, поліграфічне оформлення, доставка.
У другому випадку майданчики фотостудії теж здаються в оренду і в цілому виходить більш складний і прибутковий бізнес за рахунок диференціації доходів. Потрібно більше персоналу для обслуговування, ускладнюється облік, потрібні великі зв’язки в середовищі стилістів, візажистів, які найчастіше працюють на тимчасових умовах і збираються в команду для виконання конкретного проекту.

У напрямку і масштабу діяльності фотостудії діляться на прості і інтер’єрні. У простих фотостудії є все необхідне обладнання, яке потрібно, щоб виробляти предметну, багатоцільову, художню портретну зйомку: спеціальні освітлювальні прилади (спалаху, стійки, насадки); паперові або тканинні форми для створення фону, текстурні стіни; циклорама – споруди з плавним переходом з вертикалі в горизонталь; додаткові аксесуари: димогенератори, відбивачі, вентилятори.

Інтер’єрні фотостудії пропонують кілька залів з художнім оформленням, або локацій для постановочної зйомки і користуються великою популярністю. В одному великому приміщенні площею 150-200 м2 може бути оформлено кілька різних художніх зон, а в цілому їх кількість становить від 3 до 6, наприклад, в колишніх переобладнаних фабричних цехах. Обов’язково виділяється гримерка і місце для переодягання перед фотосесією.

Продажів бургерів

Основним обладнанням в даному бізнесі є овочерізка, м’ясорубка (або подібність її), прес для формування бургерів, гриль, плита на якій готується котлета, ваги. Вони відрізняються і смак їжі, приготовленої на них, різний. У США дуже часто готують котлети на класичному вугільному грилі, але саме там і активно почали використовувати електричні поверхні для жарки, які активно використовуються, наприклад, в тому ж Макдональдс. Для зберігання продуктів вам будуть потрібні холодильники, морозильники, вакуумний пакувальник. Також існують ще так звані столи-холодильники, завдяки яким можна зберігати ще необсмажені котлети свіжими. З готування все інше стосується картоплі фрі і напоїв: фритюрниці, соковитискачка, кавоварка (якщо потрібна). Для картоплі фрі краще купувати готові нарізані напівфабрикати в замороженому вигляді, а не чистити і нарізати своїми руками.
Тепер що стосується миття посуду. Тут тільки два варіанти: або хороше миття, або додатково до неї взяти ще й автоматичну посудомийку, яка допоможе витратити час на що-небудь інше.

Кондитерська

Все частіше споживачі відмовляються від фабричної випічки на користь кулінарної продукції, створеної за авторськими рецептами умілими руками професіоналів. Саме цим можна пояснити той факт, що підприємців хвилює питання, як правильно відкрити кондитерську, щоб забезпечити стабільний попит на свою продукцію, гарантувавши високу рентабельність бізнесу. З іншого боку, виробництво солодощів – це творчий вид діяльності, тому в ній зможе досягти успіху тільки той, хто любить свою роботу і готовий постійно розвиватися, дивуючи клієнтів новими шедеврами кулінарного мистецтва.
В умовах невеликого цеху не можна одночасно пекти солодку здобу, робити торти на замовлення, випікати печиво з різними наповнювачами і виготовляти шоколадні цукерки з авторським рецептом. У той же час в цій сфері досить велика конкуренція і щоб вибрати правильний напрямок для свого розвитку і не витратити грошові активи на придбання непотрібного обладнання, слід відразу ж визначитися з переліком продукції, виходячи з поточної ситуації на ринку, передбачуваного місця розташування підприємства, сусідства найближчих конкурентів і споживчих переваг.

Кондитерська

Виробництво і продаж десертів все частіше приваблює підприємців-початківців, які не знайомі з ключовими азами ведення бізнесу. І, щоб знайти свого клієнта і нішу для збуту, недостатньо горіти ідеєю і накопичити достатньо коштів на її реалізацію. Важливо визначитися з її видом, виходячи з наявності доступних потужностей, масштабу виробництва і цільової аудиторії.

Здійснювати таку діяльність можна в такому вигляді: цех, основними покупцями продукції якого будуть торгові точки, супермаркети, кафе і ресторани. З причини того, що в цьому випадку необхідно буде виробляти досить великі обсяги, для організації виробництва потрібні значні грошові вливання (в першу чергу – на придбання професійного обладнання).

Кафе-кондитерська, де буде продаватися кінцевий продукт. Основна перевага даного виду – це можливість сформувати власну базу клієнтів і низька конкуренція. Збільшити обсяги виручки можна також за рахунок продажу супутніх продуктів харчування або організації доставок клієнту. Магазин-кондитерська, де роздрібним клієнтам реалізується тільки власна продукція. Висока рентабельність такого бізнесу забезпечується за рахунок відсутності необхідності робити знижки оптовим покупцям.

Магазин на Etsy

Відомий на весь світ американський майданчик-ярмарок було створено спеціально для тих, хто займається ручною творчістю. Невеликий магазин на Etsy – місце, де вони можуть запропонувати свої роботи любителям незвичайних предметів з усіх країн світу і треба сказати – їх є чимало. На майданчику виставляють картини, фотографії, в’язані і зшиті речі, гербарії, свічки, вази  – неможливо перерахувати всі цікаві речі, які можна там зустріти.

Як просувати свій товар на сайті? Щоб не загубитися в морі цікавих пропозицій (нагадаємо, їх більше 2 мільйони), потрібно освоїти деякі навички просування свого інтернет-магазину. Майданчик пропонує кілька інструментів просування, які допоможуть привернути увагу до вашого товару.

Платна реклама. Реалізується в двох варіантах: оголошення безпосередньо в панелі Etsy і рекламні банери в Google Shopping. Оплачуються реальні кліки, а не показ оголошення. Розмір оплати включається в щомісячний рахунок. Просування ваших товарів в верхню частину списку. Вартість може залежати від попиту і категорії. Рекламні ресурси продаються з «аукціону». Просування можна здійснювати вручну, а можна налаштувати автоматичний «підйом» нових товарів. Вартість від $ 1 на день. Налаштування показу рекламних оголошень в Google проводиться через інтерфейс Etsy. Тут також можна встановити щоденний ліміт і якщо реальна конверсія перевищить відведений бюджет, доведеться сплатити тільки цю суму, помножену на середнє число днів у місяці (30,4). Позитивно впливає на просування активне життя на Etsy, в соціальних мережах: Pinterest, Facebook, Twitter (кількість лайків, поставлених іншим товарам, спілкування). Це викликає відповідну симпатію. Більш детально ознайомитися з правилами розміщення реклами, участі в акціях і отримання купонів ($ 0,10) можна також на Etsy. Від рекламного просування можна відмовитися в будь-який час, але оплата буде розрахована на день відмови.

У картці товару (лістингу) вказується час, протягом якого ви відправляєте товар і вартість пересилання в обраній валюті. У неї можна вносити коригування, якщо ви домовилися з партером про зміни. У лістингу ви ставите позначку про відправлення посилки і ваш покупець отримує відповідне повідомлення. У більшості випадків це робиться через Укрпошту, і потрібно уважно вивчити тарифи на міжнародні відправлення, враховуючи їх у своїх фінансових розрахунках. Повідомте покупцеві трек-номер, щоб він міг відстежити її переміщення. На закінчення відзначимо, що інтерес до ручної роботи (handmade) не знає національних кордонів. Цінителі креативу і нестандартних предметів з усього світу люблять майданчик за можливість придбати унікальні речі для себе або в якості подарунка.

Якщо вам цікаво більше дізнатись про ETSY і як на ньому заробити, в нас є окрема стаття, натисніть сюди.

А поки на цьому все, в майбутньому стаття буде ще оновлюватись і ви зможете ще більше дізнатись який малий бізнес найприбутковіший. Якщо виникли запитання або поради, пишіть їх в коментарях.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *