Як відкрити магазин взуття

як відкрити магазин взуття

Думаєте як відкрити магазин взуття і шукаєте всі можливі варіанти? Тоді в даній статті ми розкриємо дану тему на прикладі кросівок. Прогулюючись по вулиці, зверніть увагу на те, скільки людей носить спортивне взуття. Ви здивуєтеся, але кожен другий буде в кросівках, оскільки даний тип взуття став по справжньому масовим товаром. У сьогоднішній статті ми поговоримо про те, як заробити на кросівках продаючи їх офлайн і в інтернеті.
Якщо проаналізувати ринок, то скластися картина, що попит на кросівки високий, але і конкуренція в цій ніші також величезна. Насправді це хороший показник, це означає, що товар дійсно купують і в цьому напрямку діяльності є гроші.

Формат бізнесу

бізнес ідеї

Торгівля взуттям може відбуватися в декількох форматах, які базуються на вашому стартовому капіталі, локації і можливості зручного доступу до постачальників даної взуття.
Класичний офлайн магазин. Найчастіше це відділ в ТЦ або ж окремий магазин. Такий формат має на увазі наявність у вас стартового капіталу, оскільки крім оренди, ремонту приміщення і покупки меблів, вам потрібно буде закупити асортимент товару, а з огляду на те, що продають кросівки в різних розмірах в кількості 8 – 12 пар, то сума потрібна буде немаленька.
Торгівля на ринку. На речових ринках можна зустріти намети з кросівками, але, як правило, там продають вироби дешевого цінового сегмента маловідомих брендів. Часто можуть виникати проблем із залишками не ходових моделей і високий відсоток бракованого взуття. Як правило, там представлені кросівки з Китаю, невисокої якості.
Франшиза брендового магазину. Цей варіант підійде для великих міст і підприємців готових інвестувати велику суму грошей в свій бізнес.
Перепродаж кросівок. Це бюджетний старт в бізнесі. Його суть полягає в наступному. Ви купуєте популярні моделі кросівок дешевше (в інтернеті, секонд-хенді, у знайомих) і перепродуєте їх дорожче через дошки оголошень або ж соціальні мережі. Такий формат підійде практично кожному, тому що починати бізнес можна маючи на руках $ 150 – $ 400.
Інтернет магазин кросівок. Основні вкладення будуть у створення магазину і його просування. Оскільки ніша конкурентна, то контекстна реклама буде не дешева і є сенс дивитися в бік пошукового просування і залучення соціальних мереж.

У даній статті ми розглянемо як відкрити магазин взуття у варіанті комбінування невеликого офлайн бізнесу та інтернет продажів. Такий підхід дозволить отримувати максимальний прибуток від торгівлі кросівками.

Пошук відповідного приміщення

На старті відкриття магазину кросівок не варто відразу орендувати великий магазин, краще зробити акцент на його розміщенні. Рекомендовані параметри для приміщення.

  • Площа приміщення від 10 кв.м. і вище.
  • Скляна вітрина для демонстрації товару.
  • Розташування в прохідному місці або ж в ТЦ. Якщо основні продажі будуть в інтернеті, то орендувати приміщення під склад можна і на околиці міста максимально скоротивши витрати.
  • Гарне освітлення в приміщенні.
  • Ремонт може бути косметичним.

Насправді відповідних приміщень під цей бізнес багато, проаналізуйте трафік в різних ТЦ, оцініть прохідність цільової аудиторії і після цього можна вже зробити вибір орендної площі.

Устаткування для магазину

Перед тим як почати бізнес на продажу кросівок, вам потрібно буде закупити обладнання для магазину.

Що потрібно буде в першу чергу?

  • Вітрини з полками, на яких ви зможете виставляти моделі кросівок. Ви можете замовити стенд вітрини з підсвічуванням, а полки виготовити і змонтувати самостійно.
  • Скляні полиці для демонстрації найбільш популярних пар кросівок.
  • Лавочка для примірки взуття.
  • Килимок для примірки.
  • Підлогове дзеркало.
  • Невелика стійка і стілець для продавця.
  • Касовий апарат.
  • Аудіосистема.

На обладнання вам варто виділити від $ 1500 і вище, все залежить від площі приміщення.

Де брати товар?

Перед тим, як почати пошук постачальників, варто визначитися з ціновим діапазоном, з яким ви плануєте працювати, а також виставити параметри якості взуття, яку будете купувати.

Є кілька груп товарів цього взуття.

Продаж взуття відомих брендів. Частина такої продукції можна купувати зі знижками в інтернеті, на тому ж eBay і в подальшому перепродувати їх зі своєю націнкою. Фірмові кросівки добре продаються у великих містах, оскільки цінник на них високий.
Кросівки середнього цінового сегмента. Це локальні виробники шкіряних кросівок або ж китайські марки, які пропонують гідну якість виробів. Бренди даного взуття маловідомі, але якість хороша. За рахунок невисокої ціни попит на таке взуття високий. Цілком оптимальний варіант як для великих так і невеликих міст.
Дешевий ціновий сегмент. Це відверто китайські кросівки низької якості, але ціна зазвичай грає важливу роль і попит на них також є, незважаючи на високий відсоток браку.

бізнес на продажі взуття

Визначившись з сегментом товарів, ви можете приступати до пошуку постачальників, як серед вітчизняних виробників, так і на оптових речових ринках.

Важливий момент. Деякі підприємці займаються продажем реплік кросівок. З огляду на законодавство про товарні знаки, це може загрожувати штрафами та конфіскацією товару.

Асортимент

Розглядаючи те як відкрити магазин взуття, вам варто скласти асортимент товарних груп, які ви зможете уявити в своєму бізнесі.

  • Кросівки за напрямками: по виду спорту (бігові, баскетбольні, для тенісу та ін.), Прогулянкові, по сезонності (літні, зимові, для міжсезоння). Намагайтеся при покупці моделей орієнтуватися не тільки на свій смак але і питати ходові моделі у самого продавця наприклад, що беруть інші підприємці. Крім різних моделей намагайтеся мати і вибір взуття різного кольору.
  • Кеди.
  • Мокасини.
  • Шкарпетки.
  • Шнурки.
  • Устілки.
  • Дезодоранти для взуття.

Такий асортимент дозволить вам допродувати додаткові позиції при продажу кросівок.
Досвідчені підприємці складають схему асортименту за наступним принципом: 70% кросівок середнього цінового сегмента, 15% люкс якості і 15% дешевих моделей.

Де шукати клієнтів?

Мабуть, найважливіше питання в бізнесі на кросівках – це залучення клієнтів, особливо якщо ви стартуєте з нуля і у вас немає ні відгуків, ні постійних покупців.

Найбільш ефективно працюють такі рекламні канали.

  1. Вдале розташування і зрозуміла вивіска, яка привертає увагу повз проходять людей. Це в разі офлайн магазину.
  2. Контекстна реклама для інтернет магазину в комплексі з пошуковим просуванням.
  3. Через дошки оголошень: OLX та інші. Тут важливо красиво оформити оголошення і регулярно їх публікувати.
  4. Через instagram. Створюється сторінка в інстаграмі куди публікуються товари, огляди, відгуки покупців.
  5. Далі запускають рекламу в інстаграм або ж безпосередньо рекламу у профільних блогерів. Йдуть продажу і збираються підписники, які в майбутньому і будуть вашими покупцями.
  6. Телеграм, Вайбер, Facebook.

Бажано тестувати всі ці підходи і тільки після цього перерозподіляти бюджет на рекламу в найбільш ефективні джерела продажів.

Додатковий заробіток на ресейлі кросівок

Такий вид бізнесу підійде практично кожному. У якості товарних позицій зазвичай виступають або популярні моделі кросівок іменитих брендів, або ж рідкісні колекційні екземпляри, в тому числі моделі, розроблені в колаборації з відомими людьми.

Купують і продають як нові, так і б / у взуття. Основні канали продажів: дошки оголошень інстаграм.

бізнеч ідеї

Для того щоб залишатися в тренді, потрібно постійно відстежувати новини по колекціях випускаються відомими брендами і аналізувати ціни на окремі моделі, щоб заздалегідь розуміти в якому разі і скільки ви зможете заробити на перепродажі.

Скільки потрібно грошей для старту?

Звичайно ж, надати готовий бізнес план магазину кросівок у нас не вийде, оскільки потрібно враховувати багато факторів від формату до обсягу асортименту та цінового сегменту товарів. Ми надамо статті витрат, а ви зможете прорахувати витрати з урахуванням вашої ситуації.

Початкові вкладення:

  • Ремонт приміщення – від $ 900.
  • Придбання обладнання – від $ 1500.
  • Стартова закупівля товару – від $ 5000.
  • Рекламні матеріали (сайт, вивіска, дизайн для соціальних мереж) – від $ 600.
  • Оформлення документів – $ 200

Щомісячні платежі:

  • Оренда приміщення – від $ 20 за 1 кв.м.
  • Податки – $ 200
  • Поповнення асортименту – від обсягів продажів і сезону.
  • Транспортні витрати – від $ 60
  • Заробітна плата продавцю – від $ 350 на одного працівника.
  • Реклама – від $ 200 і вище на старті бізнесу.

Якщо ви запускаєте продажі в інтернеті, то витрати істотно скоротяться і ви, на ті ж гроші, зможете купити набагато більше реклами або ж розширити асортимент.

Скільки можна заробити?

Середня націнка на кросівки: 50% – 100%.

Додаткові аксесуари (шкарпетки, шнурки, устілки) продають з націнкою 100% – 200%.

Окупність такого бізнесу, включаючи офлайн торгову точку, становить від 1-го року.

бізнес в Україні

Кросівки – це найчастіше трендовий товар і вам потрібно стежити за віяннями моди, постійно бути в курсі новинок і пропонувати своїм покупцям саме сучасні моделі. Просувати такий бізнес найвигідніше в інтернеті але варто враховувати що тут будуть повернення, оскільки ви працюєте з товаром, що має розміри для ноги, тому при покупці онлайн беріть передоплату і пропонуйте клієнтам обмін згідно їх розміру. Надіємось тепер ви розумієте як відкрити магазин взуття, якщо є якісь додаткові запитання, пишіть в коментарях.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *