Як відкрити інтернет магазин в інстаграмі

як відкрити інтернет магазин в інстаграмі

Думаєте як відкрити інтернет магазин в інстаграмі і що продавати? Торгівля через соціальні мережі стрімко набирає обертів. На зміну традиційним соціальним мережам не так давно прийшов Instagram, який моментально захопив розум і інтереси інтернет-користувачів. Власники Інста-сторінок – величезна цільова аудиторія для підприємців-початківців. Організувавши власний Instagram-магазин з брендовим одягом і взуттям, можна побудувати прибутковий бізнес.

Ми поговоримо про продажі предметів гардероба як в роздріб, так і оптом. Переваги такого роду бізнесу перед стандартної стаціонарної торгівлі величезні: немає необхідності орендувати приміщення, відразу закуповувати великі товарні партії, виплачувати заробітну плату співробітникам. По суті, все можна робити поодинці. Для реалізації проекту потрібні лише телефон, комп’ютер з виходом в інтернет і бажання!

Ще одна вагома гідність Instagram-магазину полягає у відсутності необхідності обладнати великий склад продукції. Але при цьому слід чітко продумати логістику. Замовлений клієнтом товар потрібно доставляти максимально оперативно (в ідеалі, не більше 3-5 днів). Також клієнтові необхідно надати можливість швидкого обміну покупки в тому випадку, якщо не підійшов розмір. Такий підхід в рази збільшить лояльність цільової аудиторії.

З особливою увагою поставтеся до формування асортименту магазину. Ідеальне рішення – зібрати на одному майданчику максимальну кількість популярних брендів. Намагайтеся постійно оновлювати каталог, проводите моніторинг цін конкурентів і практикуйте демократичну цінову політику.

Основна цільова аудиторія підприємця – чоловіки і жінки до 35 років. Комунікація з клієнтами відбувається за допомогою особистих повідомлень в соцмережі. Щоб зробити замовлення, клієнту достатньо написати повідомлення із зазначенням зацікавила модель.

Для реалізації проекту самостійно буде потрібно близько 3000-4000 доларів. Ці кошти підуть на розробку фірмового стилю, просування акаунту в Instagram, пошук постачальників і закупівлю тестової партії товарів. До слова, сьогодні вже існують франшизи, що пропонують готове рішення для організації Instagram-магазину. При користуванні послугами франчайзингу початкові витрати практично зводяться до нуля але у такого варіанту розвитку бізнесу є специфічні особливості, які слід ретельно вивчити.

Розрахувати окупність можна лише приблизно. Припустимо, що одна пара брендових кросівок обійдеться вашому покупцеві в 80 доларів. При цьому прибуток від продажу становить 40 доларів. Здійснюючи 20 угод на місяць, можна заробити 800 доларів. Віднімаємо з цієї суми витрати на рекламу і отримуємо розміри чистого доходу. І це тільки з кросівок!

Тому задумуючись як відкрити інтернет магазин в інстаграмі попробуйте реалізувати таку бізнес ідею. Перспективи бізнес ідеї очевидні. Якщо грамотно підійти до питання його реалізації, можна дуже швидко окупити всі вкладення і вийти на стабільно високий прибуток.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *