Соляна печера – кімната як бізнес

соляна печера

Соляна печера – це один з популярних видів оздоровчих spa процедур, які розраховані на велику цільову аудиторію. Невисокі фінансові вкладення, простота технології і можливість замовити проектування і монтаж соляних кімнат під ключ привертають в цей бізнес багатьох підприємців. Розібравшись в технології, ви зможете і самостійно укомплектувати і змонтувати таку кімнату при мінімальному бюджеті. Взявши на роботу адміністраторів, ви отримаєте майже пасивний варіант для заробітку грошей, а працювати можна як у великих, так і в невеликих містах. У цій статті ми постараємося комплексно розібрати дану бізнес ідею і привести основні розрахунки вкладень і прогнозованого прибутку.

Соляна кімната або як її ще називають галокамера – це приміщення, в якому повітря насичують дрібними частинками солі за допомогою спеціального генератора (галогенератора) і в результаті створюється сприятливий іонний склад повітря для людського організму. У комплексі з цим повітряну масу в соляній кімнаті очищають від мікробів, пилу, алергенів і забезпечують в приміщенні комфортну температуру, вологість і тиск.

Корисний ефект від одного сеансу відвідування солоної печери (близько 40 хвилин) порівнюють з перебуванням на морі протягом 4-х днів.
Основний оздоровчий ефект створюється за допомогою галогенератора, який розпилює аерозоль сухого хлориду натрію, а не за рахунок викладення стін з соляних блоків, як думають багато новачків. Стіни з соляних блоків – це скоріше декор для створення загальної атмосфери для проведення процедур. Суть процедури – це насичення людського організму через дихальні шляхи дрібними частинками солі, які в підсумку надають оздоровчий ефект.

Сама процедура за часом займає близько 20 – 40 хвилин. Відвідувачів розміщують на комфортних кріслах або шезлонгах, а для дітей передбачають куточки з іграшками і столиками для ігор і малювання. Обов’язковим атрибутом є легкий заспокійливий музичний супровід.

соляна кімната

Основний ефект від процедури – це підвищення імунітету і зміцнити загальний тонус організму людини. Часто на такі процедури ходять люди з алергічними реакціями організму і проблемами дихальних шляхів. Але є випадки, коли відвідування соляних кімнат протипоказано: при туберкульозі легенів, ГРВІ та грип, а також дітям до 3-х років.
На практиці існує два формати галотерапії: сухий і вологий. У цій статті ми поговоримо про сухий метод галотерапії, як найбільш часто використовуваному при відкритті соляних печер.

Устаткування для соляної кімнати

Тепер давайте розберемося, що з обладнання потрібно, щоб відкрити соляну печеру. Як говорилося вище, основою соляної кімнати є галогенератор.

Сам процес роботи даного генератора можна розділити на кілька етапів:

  1. У нижній, герметично закритий відсік генератора, в який поміщають сіль, подають повітря.
  2. У цьому відсіку під тиском повітря створюється ефект «киплячого шару» з сіллю. Дрібні частинки солі труться одна від одної з високою швидкістю, що призводить до їх подрібнення, а самі частинки стають електрично зарядженими.
  3. Подрібнені негативно заряджені частинки солі потрапляють в повітряне середовище приміщення солоної кімнати, насичуючи повітря корисними іонізованими сухими частинками солі. Весь цей процес автоматизований, а сам рівень насичення контролюється за допомогою датчиків. Від виставленого значення залежить від час роботи генератора.

Врахуйте, що сухі галогенератори поділяють на регульовані і нерегульовані. Їх відмінність – це можливість виставлення необхідного рівня концентрації солоних частинок в приміщенні кімнати. У регульованих генераторах в комплекті йдуть датчики, які і надають інформацію про насичення повітря.

Соляна печера як бізнес передбачає серйозний підхід до вибору галогенератора і перше на що потрібно дивитися це юридичне обґрунтування обладнання. Є два типи галогенераторів:

  1. Медичні, що вимагають для роботи з ними отримання ліцензії і висококваліфікованих медичних працівників.
  2. Побутові, з якими можна працювати без отримання ліцензії.

Перше що вам потрібно зробити при виборі обладнання з нуля – це ознайомитися з сертифікатами і визначити його тип і позиціювання з юридичного боку. Для дрібного бізнесу на соляних кімнатах економічно недоцільно обирати медичні прилади, краще дивитися в бік побутових рішень.

За потужністю галогенератор поділяють на кілька видів:

  • Невеликі малопотужні апарати. Здатні насичувати до 30 куб.м. приміщення, що в перерахунок на площу до 12 кв.м.
  • Середні по потужності. Насичується здатність – до 50 куб.м., або близько 19 – 21 кв.м. приміщення.
  • Потужні – до 200 куб.м.

За своєю конструкцією сам генератор може розміщуватися або безпосередньо там де соляна печера або в окремому невеликому приміщенні, де оператор буде обслуговувати обладнання і контролювати всі процеси. Найкраще розглянути другий варіант, при створенні проектної документації.

На ринку, зараз, широкий вибір галогенераторів як вітчизняного, так і імпортного виробництва. Перед вибором, почитайте відгуки власників, вивчіть можливість обслуговувати і ремонтування обладнання, а також з точки зору стартового капіталу, який ви готові виділити, щоб зробити соляну печеру і побудувати на цьому успішний бізнес.

Вартість базового галогенератора з продуктивність до 100 куб.м. складе від $ 3200. Залежно від марки використовуваних комплектуючих і власне самої комплектації, ціна може підніматися і до $ 4800 за генератор.

Є багато пропозицій і від компаній пропонують монтаж соляних кімнат з усім обладнанням під ключ. Ціна на послуги таких компаній варіюються в діапазоні: $ 5200 – $ 9600, в залежності від площі і додаткового устаткування, яке буде встановлено. Терміни монтажу таких типових рішень від компаній – 2 – 3 тижні. При замовленні індивідуальних дизайнерських проектів ціна виросте і вам потрібно буде це враховувати в своїх витратах.

З додаткового обладнання можна виділити:

  • Крісла або шезлонги для відвідувачів.
  • Покупку дитячої зони в кімнату: іграшки, стільчики, стіл.
  • Освітлювальні прилади.
  • Вентиляція.
  • Система опалення.
  • Аудіосистема.
  • Телевізор.
  • Меблі для адміністратора + комп’ютерна техніка.

Такий додатковий комплект обладнання може потягнути ще на $ 2500 – $ 5000. У цю суму також включено відеоспостереження, яке точно не буде зайвим в цьому бізнесі.

При купівлі обладнання і матеріалів для оформлення стін (тих же соляних блоків), вимагайте від постачальників сертифікати.

Врахуйте і той факт, що ви можете самостійно змонтувати соляну печеру і все обладнання, заощадивши бюджет на відкриття бізнесу.

Вибір приміщення для соляної печери

  • Перед тим, як відкрити соляну кімнату, вам варто представляти, які вимоги висувають до приміщення і власне підібрати відповідний варіант для цього бізнесу.
  • Площу приміщення варто вибирати з розрахунком максимально ефективного використання орендованого простору, щоб не переплачувати. Можна орієнтуватися на наступні значення: 15 – 16 кв.м. на саму сольову кімнату, яка буде вміщати 8 відвідувачів (5 дорослих, 3 дітей), 4 кв.м. під монтаж галогенератора, 8 – 10 кв.м. – приймальня і зона очікування.
  • Опалення в приміщенні можна зробити у вигляді теплих підлог.
  • Вологість повинна бути не більше 60%.
  • Подбайте про гарну систему вентиляції, бажано щоб одна зі стін кімнати виходила на вулицю, для того щоб мати можливість змонтувати систему примусової вентиляції.
  • Локація приміщення грає також важливу роль. Можна підшукувати варіанти і в спальних районах, де зосереджена ваша цільова аудиторія.
  • Перед тим, як орендувати приміщення оцініть рівень конкуренції в цьому районі міста, подивіться ціни і зробіть висновок вигідний чи це варіант чи ні.

Один сеанс процедури поділяють на два етапи: 40 хвилин процедура, 20 хвилин перерва.

Робочий процес протягом 20 хвилин складається з наступних кроків:

  • Прибирання приміщення.
  • Провітрювання (примусова вентиляція).
  • Перевірка і в разі необхідності чищення галогенератора.
  • Зустріти і проводити гостей, а також розрахувати і зробити запис на наступний сеанс.

Наступні 40 хвилин сеансу адміністратор може займатися суміжною роботою. Відповідати на повідомлення в соціальних мережах і на дзвінки від клієнтів. Щоб підтримувати чистоту зазвичай клієнтам видають бахіли і медичні халати.

солюва печера відгук

Унікальне декорування соляної кімнати може стати вашою конкурентною перевагою.

Реклама

Як і будь-який бізнес, соляна кімната вимагає маркетингової розкрутки, щоб донести людям користь і ефективність процедур і мотивацію відвідати ваш заклад.

Ось кілька робочих підходів до залучення клієнтів.

  • Вигідна локація. Насправді багато ваших клієнтів проживає в спальних районах, якщо брати в розрахунок великі міста. У маленькому місті, все ж вигідніше шукати приміщення десь в центрі.
  • Привернути увагу проходять повз людей можна за допомогою помітною і зрозумілою вивіски.
  • Співпраця з магазинами іграшок і розважальними центрами.
  • Роздача листівок біля вашого приміщення.
  • Соціальні мережі з платної рекламою і розкручуванням сторінок.
  • Онлайн дошки оголошень.
  • Міські чати і спільноти в соціальних мережах.
  • Система акцій, знижок і пробних відвідувань.
  • Власний сайт + контекстна реклама по вашому місту.

Дайте можливість клієнтам залишати відгуки щодо відвідування вашої соляної кімнати, це ефективно працює за принципом «сарафанного радіо».

Намагайтеся вибудувати роботу так, щоб люди повторно зверталися до вас за послугами. Для цього пропишіть програми, що складаються з певної кількості відвідувань.

Оскільки процедури не медичного характеру, то в рекламі робіть акцент на оздоровленні, а не на лікуванні.

Базу клієнтів можна складати в тому ж Excel, щоб мати можливість з ними зв’язатися і запропонувати різні акції і знижки.

Скільки коштує відкрити соляну печеру?

При розробці бізнес плану соляної печери з розрахунками, вам потрібно врахувати всі статті витрат, щоб в результаті сформувати суму стартового капіталу.

Початкові вкладення:

  • Придбання обладнання – $ 7500 – $ 8000.
  • Ремонт приміщення – $ 1500 – $ 2000.
  • Оформлення документів – $ 200.
  • Рекламні матеріали (логотип, вивіска, сайт) – $ 450.
  • Витратні матеріали (сіль для галогенератора, миючі засоби) – $ 100.

Щомісячні платежі:

  • Орендна плата – від $ 15 за 1 кв.м. + комунальні платежі.
  • Податки – $ 250.
  • Заробітна плата персоналу. Адміністратор отримує близько $ 400 в місяць.
  • Закупівля витратних матеріалів. На один сеанс галотерапії потрібно витратити солі на суму $ 0,25 – $ 0,3. Щомісячні витрати на цей матеріал складуть близько $ 90 – $ 100.
  • Реклама – від $ 100 в місяць.

Вартість бізнесу вказана приблизна і початкову суму вкладень можна істотно скоротити, якщо ви самостійно займетеся ремонтом і монтажем обладнання.

Скільки можна заробити?

Середній чек на одного відвідувача соляної кімнати: $ 3,2 – $ 3.9. Місткість кімнати 7 – 8 осіб.

На початкових етапах роботи вашого бізнесу можна брати середній показник завантаженості: 30%. Середня тривалість процедур 40 хвилин + 20 хвилин перерву на прибирання та підготовку приміщення до наступних процедур. О першій годині ви зможете обслуговувати близько 3-х клієнтів. За 8-ми годинний робочий день і 3-х відвідувачів на годину, заробіток складе – $ 85. За 30 робочих днів у місяці вийде сума в $ 2550. Враховуйте, що будуть години простою, коли люди на роботі, а також у літній період часу кількість відвідувачів суттєво знижується, тому щомісячну виручку можна скорегувати до $ 2100 – $ 2200. Щомісячні витрати складуть близько $ 1500 – $ 1600. Чистий прибуток з одного соляної печери: $ 500 – $ 600.

Процедури галотерапії зазвичай проходять курсами по 10 сеансів два рази в рік.

Підвищення прибутку за рахунок додаткових продажів

У цьому бізнесі відмінно працюють додаткові продажі, які обов’язково потрібно включати, якщо хочете підвищити рентабельність бізнесу.

Кисневі коктейлі. Корисний напій, який підвищує тонус організму, виводить токсини і покращує самопочуття людини. Устаткування для виготовлення кисневих коктейлів обійдеться в суму: $ 500 – $ 800. Собівартість напою $ 0,25, а продажна ціна $ 1,6.
Якщо дозволяє площа приміщення, то можна зробити окрему кімнату під суміжні spa процедури: парові ванни, хамам, таласотерапія і інші процедури з натуральними сумішами з водоростей, лікувальних грязей, квітів. Зазвичай для цього купують spa капсули, ціни на які починаються від $ 1000.
Вітрина з товарами: соляні лампи, сіль для ванн, масла, подарункові набори для ванни.

Соляна печера як бізнес – це вигідний варіант для додаткового заробітку грошей з мінімальною участю вас в бізнес процесах. Говорити про надприбутки не варто але якщо відкрити кілька закладів, то рівень доходу вже буде солідним.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *