Думаєте як зробити бізнес в селі? Наприклад шиншилова ферма має на увазі в першу чергу виробництво високоцінного і унікального хутра, яке за вартістю в багато разів перевершує відомі всім хутра норки, песця, соболя і кролика.
Переваги розведення саме цих тваринок:
Хутро шиншил цінне не тільки своєю красою. Волосяна цибулина у них влаштована незвичайним чином: якщо у людини і більшості тварин вона дає тільки одне волосся, у шиншили – до вісімдесяти. Це найтонші, пухнасті волоски, які, з’єднуючись і дають шовковисте і якісне хутро.
Шкурка шиншили відома своїми теплоізоляційними властивостями: вона зберігає тепло, накопичене зсередини і при цьому не пропускає холод зовні. Це дозволяє тваринам пристосовуватися до різних погодних умов. Але це не означає, що шиншил можна утримувати на холоді: щоб звір був здоровий і розвивався нормально, приміщення повинне бути добре опалювальним.
Шиншили їдять дуже мало і харчуються в основному бобовими та зерновими культурами. Витрати на те, щоб прогодувати тварин, є нікчемною в порівнянні з тим, який дохід можна отримувати з них в подальшому.
Реалізація готової продукції
Ринок шиншил більше зміщений в сторону реалізації живого товару, ніж хутра та виробів з хутра. Тому збут продукції можна розділити на кілька напрямків:
1. Реалізація особливих тварин. Такий спосіб підходить для будь-яких шиншилових ферм, незалежно від обсягу виробництва. Так як в ході племінної роботи, «особливі» – це звичайне явище. Основні клієнти – зоомагазини, пташині ринки або любителі екзотичних тварин. Однак під словом «особливі», не слід розуміти хворих і слабких шиншил. Це тварини, які з різних причин непридатні для розведення або отримання якісного хутра.
2. Реалізація племінних тварин. Племінні шиншили коштують на порядок дорожче особливих, і тут поділяють два напрямки виробництва: або власник ферми продає надлишки племінного матеріалу або цілеспрямовано вирощує племінних шиншил для подальшої реалізації. Основні клієнти – початківці які хочуть вирощувати шиншил або господарства, які відчувають гостру нестачу в племінному матеріалі.
3. Реалізація хутра. На такий рівень можна виходити при продуктивності міні-ферми не менше 300-350 самців шиншили в рік. Так як на виробництво хутряних виробів з шиншили йдуть переважно шкурки самців, шкурки самок теж використовують, але це вже вторинна і більш дешева сировина. Основні клієнти – великі хутряні ательє в містах-мільйонниках. На даний момент є домовленості щодо реалізації особливих і племінних тварин. У подальших планах – реалізація хутра.
Переваги бізнес ідеї:
- Шиншили як бізнес абсолютно не схильні до кризи надвиробництва, як мінімум ще 40-50 років і все через особливості розмноження.
- Шиншили не линяють, тому проводити забій молодняку можна в будь-який час, незалежно від сезону.
- Крім того, тварин можна продавати людям, які, побажають спробувати себе в даному бізнесі.
- Витрати на те, щоб прогодувати тварин, є нікчемною в порівнянні з тим, який дохід можна отримувати з них в подальшому.
- Стабільне, гарантоване і довгострокове отримання прибутку.