Нові ідеї для бізнесу – весела булочна

Здавалося б: сфера громадського харчування вже повністю освоєна і підприємцям не впоратися з запеклими конкурентами але якщо шукати нові ідеї для бізнесу, тоді на ділі все інакше. Це довели молоді американські стартапери, які зуміли-таки завоювати цільову аудиторію за допомогою власного креативу. Неподалік від одного великого нью-йоркського бізнес-центру відкрився невеликий буфет з цікавою назвою «Весела булочна». Ідея виявилася настільки вдалою, що буквально через кілька місяців стартап переріс в цілу мережу.

Суть проекту проста. У буфеті пропонується випічка але не звичайна, а як вже зрозуміло з назви, весела, тобто з гумором. На прилавку можна знайти булочки у вигляді поросячих мордочок, здобні булочки у формі жіночих грудей в бікіні, слойки схожі на апетитну «п’яту точку» в трусиках і т.д. Асортимент випічки налічує 25 позицій, кожна з яких виглядає дуже оригінально і смішно. У всіх товарах є невеликий натяк на вульгарність але він настільки безневинний, що викликає лише посмішку і звичайно ж, бажання поласувати незвичайною смакотою.

Один із секретів успіху такої ідеї для бізнесу полягає у виборі правильного місця для реалізації. Суворий і похмурий офісний планктон протягом дня має потребу в деякому релаксі і емоційної підзарядки. Саме це люди і отримують, заходячи в «Веселу булочну».

Поруч з прилавком засновники проекту вирішили поставити невелику поштову скриньку, в якій їх відвідувачі кидають записки зі своїми кулінарними ідеями і бажаннями. У міру можливостей булочники втілюють ці бажання в життя і ще більше збільшують собі цільову аудиторію. Не дивно, що «Веселі булочні» сьогодні відкриваються буквально у всіх районах Нью-Йорка. Можна не сумніватися, що подібний креатив припаде до душі і Українцям. Головне – вибрати відповідну тематику. Адже американський і український менталітети відрізняються і далеко не всі у нас захочуть з’їсти нехай навіть дуже апетитну і рум’яну «попку».




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

One comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *