Нові ідеї для бізнесу – сольові носові хусточки

Сьогодні ми розкажемо вам не просто про нові ідеї для бізнесу, а історію двох мам які змогли не тільки вирішити проблему з якою знайомі всі ми, але і побудувати успішний бізнес!

Молоді мами все частіше стають успішними бізнесменами в період декретної відпустки. Це сталося і з американками Джуді Пікенс і Мінді Доллі. Заповзятливі подруги запустили унікальний бізнес-проект, який всього за 12 місяців роботи дозволив дівчатам заробити мільйон доларів, а через 2 роки існування вони змогли вийти на дохід в 4 мільйони «зелених»!

А все почалося з того, що у дівчат досить часто хворіли діти, і вони перебували в постійному пошуку ефективних ліків від нежитю. Ось так зародилася ідея сольових хусточок. Спочатку ефективність проекту була протестована в домашніх умовах, і практика показала, що сольовий розчин – чудовий борець проти червоного, запаленого носика. Діє він швидко і при цьому ніжно.

Зрозумівши, що їх ідея геніальна, подруги стали досліджувати ринок і не виявили там адекватних аналогів. Вся наявна продукція або стандартна, або зовсім не підходить для дітей. І ось тут почалися пошуки – робота з хіміками і лабораторіями, консультації з педіатрами і т.д. Зрештою, формула ідеального натурального складу, що включає відвари трав, сіль, вітаміни, була виведена, і тестові набори серветок з’явилися на світ. Продукт настільки сподобався всім друзям і знайомим підприємливих матусь, що вже через пару місяців була створена компанія під назвою Boogie Wipes, а виробництво сольових хусток поставили на потік.

Сьогодні дитячі хусточки продаються не тільки в Америці, але і в інших країнах, а молоді мами видали власну книгу, в якій розповідають свою історію і вчать інших матусь підприємництву.

Читайте також:

Бізнес ідея – лазерний лабіринт

Актуальність бізнесу з розведення мідій

Відкриваємо басейн для немовлят




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 голосів, в середньому: 4,67 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *