Нові ідеї бізнесу – карамельні яблука

Карамельні яблука – оригінальний, маловідомий для українців десерт. Цікавий він для нових покупців, особливо в святкові дні. Привертає увагу незвичайний вигляд фруктів, їх кисло-солодкий смак і спосіб подачі ласощів. Яблука насаджуються на дерев’яні палички, що дуже незвично і зручно для вживання такого десерту. До того ж плоди в карамелі сподобаються всім віковим категоріям покупців – і дітям і дорослим. Вони стануть прикрасою і на святковому дорослому столі і смачним частуванням на вечірці у дітей.
Справжню історію походження яблучного десерту зараз ніхто достеменно не знає. Найбільш ймовірно, що такі ласощі прийшли в Європу зі Сходу. Адже карамель з’явилася саме там, як відмінна суміш сухофруктів і свіжих східних плодів, в тому числі і яблук. В Європі карамельні яблука припали до смаку не тільки багатим ласунам, а й простому народу. Яблучні плоди в країнах Європи не вважалися екзотичним фруктом, правда, цукор коштував в ті часи дуже дорого.
Старовинні рецепти варіння карамелі відрізнялися тим, що карамель на яблуках була твердою і хрусткою, на відміну від сучасної м’якої глазурі, якою покривають яблучні плоди.
Основним обладнанням для процесу приготування карамельних яблук є апарат карамелізатор. Для мобільного продажу необхідний торговий візок з парасолькою, де передбачено охолодження продукції, адже під сонячними променями або в теплому приміщенні карамель починає танути. Може знадобитися і апарат для насаджування фруктів на палички. Але, на перших порах можна заощадити на цьому нехитрому обладнанні.
Не варто забувати про впакування, це важливо для даного продукту. Це можуть бути паперові формочки, серветки, пакетики. Можна придумати свою оригінальну формочку, що буде привертати увагу покупців. Також необхідні лотки для укладання глазурованих плодів. Купівля яблук – відповідальний момент, так як від смакових якостей цих фруктів залежить успіх продажів незвичайного фаст-фуду. Не варто купувати солодкі сорти, так як в поєднанні з карамеллю вони вийдуть занадто солодкими. Оптимальний варіант – яблука з кислинкою, тоді готовий десерт буде кисло-солодким. Також для технологічного процесу необхідний запас цукрового піску, глюкозного сиропу і масло для обробки поверхні під готові яблука.
Весь шарм рецепту оригінального десерту навіть не в його технології, так як вона дуже проста, а в тому, що карамельні яблука готуються на очах у покупців.

Весь процес складається з кількох етапів:

  • фрукти перед карамелізацією треба ретельно промити теплою водою, щоб на їх поверхні не залишилося слідів воску, яким покривають їх для більш тривалого зберігання.
  • вимиті яблучні сушать, та по окремим рецептам витримують якийсь час в холодильнику.
  • потім приготування глазурі, додаючи в карамелізатор всі необхідні інгредієнти в певних пропорціях.
  • суміш нагрівається до потрібної температури, загусає і перетворюється в глазур відповідної консистенції.
  • яблука нанизуються на шпажки і опускаються по черзі в гарячу карамель.
  • покриті глазур’ю фрукти охолоджуються на спеціально обробленій маслом поверхні.
  • для декору плоди прикрашаються різними їстівними посипаннями, тертим шоколадом, горіхами, цукатами.

Реалізовуючи такі бізнес ідеї з виробництва та реалізації карамельних яблук необхідно заздалегідь продумати варіанти збуту готової продукції. У цьому бізнесі є, як позитивні передумови для успішного збуту продукції, так і негативні.

Позитивними передумовами є:

  • відсутність серйозної конкуренції (можна сказати, що вона практично відсутня);
  • привабливість новизни продукції;
  • оригінальність зовнішнього вигляду ласощів;
  • незвичайність смаку нового десерту.

Так як яблука – продукт позасезонний, то варто продумати різні варіанти збуту, незалежно від пори року і погоди: постійне місце продажу в торговому центрі, мобільна торгівля з візка, сервіс через інтернет-магазин, послуги з доставкою додому.
Перший варіант зручний тим, що торгове місце гарантує приплив покупців щодня. Є способи реального залучення покупців до продукції через різні акції, бонуси і рекламу. Другий варіант зручний в теплий сезон і на різних святах, при великому скупченні публіки. Він також прийнятний для вихідних днів в парках та інших зонах відпочинку. Особливо актуальний цей варіант в літній сезон на туристичних міських маршрутах, в парках розваг для дітей. Третій варіант продажів продукту через інтернет зручний з багатьох причин: не треба стояти багато годин поспіль в очікуванні покупців, вони самі роблять замовлення, треба тільки створити сайт і швидку доставку замовлень за адресою. Також необхідно подбати про рекламу на сайті інтернет-магазину.
Перш ніж розраховувати на прибуток від бізнесу, необхідно прорахувати витрати на його організацію і становлення. Перші вкладення необхідні для придбання обладнання. Це карамелізатор, холодильник для зберігання готової продукції. Якщо орієнтуватися тільки на продажу через інтернет, то витрати на обладнання на цьому закінчуються.
Підводячи підсумок огляду нового для українського ринку бізнес ідеї малого бізнесу, можна ще раз вказати на його переваги: ​​відсутність прямих конкурентів. Непряма конкуренція у вигляді звичних продуктів фаст-фуду (морозиво, цукрова вата, кондитерські вироби) не позначиться на продажах яблук, так як вони є абсолютно новим продуктом, що викликає інтерес з боку покупців. Продукт має певну користь для організму. Верхній карамельний шар має відносну користь, але він дуже тонкий і не принесе шкоди для організму покупцям. Саме яблуко безперечно корисний продукт, який містить у своєму складі вітаміни, органічні кислоти і рослинну клітковину. Смак карамельних плодів настільки незвичайний, що спробувавши такий десерт один раз, захочеться повторити смакові відчуття, знову купуючи ці ласощі. На додаток до всього – зовнішній вигляд яблучного десерту дуже привабливий. Фрукти покриті різнокольоровою, блискучою карамеллю, прикрашені посипанням з горіхів, цукрової пудри, кокосової стружки. Такий яскравий дизайн привертає в першу чергу дітей, вони отримують не тільки барвистий, але і корисний продукт.
 Мінімальні вкладення в бізнес – це важливий аргумент, якщо врахувати, що окупності його не треба чекати тривалі місяці і роки. Недоліків у цього бізнесу практично немає, якщо не брати до уваги, що термін зберігання готового фаст-фуду дуже короткий – не більше п’яти днів для свіжих плодів і не більше 2-3 днів для готової продукції. Зберігати свіжі і карамельні фрукти треба тільки в холодильнику в певних температурних умовах.
Безперечно, що виробництво і реалізація карамельного яблучного десерту є вигідним малим бізнесом і має хороші перспективи для розвитку на українському ринку. Але навіть з такими хорошими перспективами, при організації цієї бізнес ідеї в Україні треба ретельно прорахувати всі витрати і ризики, провести опитування серед потенційних покупців і обдумати всі дрібниці, які стосуються Вашого бізнесу.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *