Нова бізнес ідея: carsharing

Бізнес ідеї такі як Carsharing – це щохвилинний прокат автомобіля (тарифікується похвилинно) – сучасна, нова, актуальна для великих міст, цікава ідея для бізнесу.

 Суть послуги полягає в короткочасній оренді автомобіля (щохвилинної, погодинної) в рамках міста, транспортний засіб вибирається замовником в найближчій до нього точці прокату, а здається в будь-якому зручному клієнтові місці, сервіс працює 24 години 7 днів на тиждень в он-лайн режимі, пошук авто, його бронювання і повернення автоматизовані.

Обходиться Carsharing дешевше таксі, добового або погодинного авто прокату і, природно, володіння власним автомобілем, витрати на паливо і страховка вже включені у вартість оренди.

Відкриття бізнесу.

Щоб відкрити свій бізнес на Carsharing, потрібно чималий стартовий капітал. Велика частина коштів піде на закупівлю автомобілів, але хороші кредитні умови або лізинг допомагають зменшити суму витрат. Реалізація бізнес ідеї починається з реєстрації підприємництва. Вид діяльності – послуги оренди та лізингу легкових автомобілів.

Формування інфраструктури.

Carsharing передбачає наявність в місті кількох точок локації автомобілів, в мегаполісах їх кількість може обчислюватися не одним десятком, тому крім самого автопарку потрібно укласти партнерські угоди про оренду паркувальних місць. Ідеальне місце розташування – високопрохідні ділянки міста, до яких відносяться парковки, біля авто- та ж / д вокзалів, аеропортів, торгово-розважальних і бізнес центрів, готелів, центральних площ, станцій метро. Коли питання зі стоянкою вирішене, відразу варто шукати надійного партнера з СТО для комплексного сервісу автомобілів. Вартість одного паркомісця в середньому становить 6,25 $ в добу, тобто місячна стоянка одного автомобіля – 187,5 у.о.

Автопарк.

На відміну від автопрокату, де бажано мати великий парк з автомобілів різного класу і статусу, для послуг Carsharing досить бюджетних, малолітражних, компактних і маневрених сіті-карів, в Європі, наприклад, в короткострокову оренду і зовсім здають тільки електромобілі. Нехай середня вартість авто буде близько 12500-13000 $, а первинна кількість автопарку складе 10 одиниць, тоді витрати на покупку транспортних засобів складуть 130 000 у.о.

Приміщення.

Для відкриття офісу та прийому відвідувачів, тих осіб, які вперше користуються послугою короткочасної оренди автомобіля і бажають стати членом клубу, буде потрібно приміщення площею 20-25 кв.м., оренда офісу обійдеться в залежності від місця розташування в суму 700-900 $. Бажано розташовуватися в бізнес-центрі, щоб потенційним клієнтам було легше дістатися. Після підписання договору клієнт отримує клубну карту і проходить реєстрацію на сайті. В подальшому весь сервіс – від вибору машини, до її замовлення, огорожі, розблокування і повернення автоматизований і здійснюється через інтернет-сайт компанії-орендаря або через мобільні додатки до електронних гаджетів.

Персонал.

Що стосується персоналу, то це адміністратор, диспетчери сайту і технічні фахівці, що забезпечують його безперебійну роботу. Блокування та активація автомобіля відбувається дистанційно за допомогою спеціальних пристроїв. Деякі carsharing-прокати щоб уникнути ризиків наймають менеджерів, які перевіряють стан автомобіля при його поверненні, а також мають в штаті водіїв, які можуть підігнати автомобіль замовнику в точно призначений час і місце. Але, як правило, вартість послуг такого Carsharing на порядок вище стандартного, розрахованого на сумлінність клієнта, повну автоматизацію, мінімальний особистий контакт.

Розрахунок витрат на відкриття бізнесу.

Підіб’ємо орієнтовний розрахунок витрат на організацію короткотривалого прокату авто. Нехай в парку 10 машин по 13 тисяч доларів з урахуванням КАСКО і ОСАГО, придбаних в лізинг з первинним внеском 10% – це 13 000 $. Щомісячна виплата – 3750 у.о. Щомісячне техобслуговування всіх автомобілів – максимум 6200-6500 $. Стільки ж піде на бензин, зарплата персоналу – від 3000 $. Оренда паркомісць – 1900 доларів. Таким чином, поточні витрати на місяць – близько 21000 у.о.

Специфіка бізнес ідеї.

Крім достатньої кількості процедур (оформлення кредиту, покупки і постановки авто на облік, паперових бюрократичних процесів) основним стримуючим фактором залишається розкрученість Carsharing і деякі побоювання з боку клієнтів до даного сервісу в нашій країні. З іншого боку, в умовах низької конкуренції працювати легше і приємніше, бути першим завжди прибутково, успіх – в грамотному просуванні послуги та гнучкій ціновій політиці, як показує досвід європейських країн і Америки, carsharing – перспективний напрямок бізнесу, прогресивний і актуальний.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *