Ідеї для бізнесу виробництво жалюзі

Думаєте який бізнес відкрити в Україні чи шукаєте ідеї для бізнесу виробництво товарів і тому подібне? Тоді прочитайте дану статтю, можливо це те що вам підійде!

У сучасному інтер’єрному дизайну жалюзі завоювали високі позиції, в деяких приміщеннях відтіснивши на другі місця штори і тонувальні плівки. Крім свого основного завдання – захисту від променів сонця і зниження рівня вуличного шуму, жалюзі чудово вписуються майже в будь-який інтер’єр. Виробництво жалюзі зараз відчуває певний підйом в результаті збільшення споживчого попиту і знаходиться в топ-списку найбільш перспективних бізнес ідей для виробництва.

Чому виготовлення жалюзі як бізнес вважається високорентабельним і перспективним? Виробництво жалюзі не вимагає великих фінансових вкладень для своєї організації, на їх виготовлення не існує абсолютно ніяких обмежень. Основний мінус – це висока конкуренція. Але, якщо вдуматися, то цей недолік одночасно є і плюсом. Якщо є конкуренція, значить, продукція популярна, а з суперниками в бізнесі можна успішно боротися, проявивши трішки креативності та винахідливості.

Види жалюзі

Перш за все, потрібно пояснити, що в даний момент до жалюзі відносять не тільки багатостулкові штори, вертикальні і горизонтальні (називають також венеціанськими) окремими смужками з різного матеріалу, з’єднаними між собою, які використовуються для регулювання світлового та повітряного потоків. Сьогодні жалюзі – це ще і штори з одного полотнища, рулонні штори, що виготовляються з самих різних матеріалів.

Жалюзі володіють багатьма перевагами перед класичними тканинними шторами:

  • жалюзі не потрібно прати, їх досить протирати вологою губкою;
  • вони мають ступінь регулювання пропускання в приміщення світла;
  • легкі в монтажі і не вимагають установки гардин.

Асортимент жалюзі досить широкий, щоб задовольнити запити самого прискіпливого покупця:

  • римські штори;
  • жалюзі плісе;
  • міні-жалюзі (ізолайт, ізотра);
  • голландські жалюзі;
  • ролети (рольставні).

Різний колірний спектр і різні матеріали для виготовлення – від дерева і металу до бамбука і пластика дозволяють зробити жалюзі зі звичайної функціональної речі в елегантний елемент інтер’єрного дизайну.

Основні покупці жалюзі

Визначення цільової аудиторії споживачів важливо при створенні бізнесу. Необхідно розуміти, хто саме буде купувати продукцію, щоб працювати над її покращенням і цілеспрямовано впливати для збільшення обсягів продажів. Хто є основними покупцями жалюзі, крім, зрозуміло, приватних осіб? Якщо просто пройтися по вулицях і подивитися на вікна, то можна побачити, що жалюзі зараз використовують практично скрізь:

  • в офісних приміщеннях;
  • в освітніх установах – школах, інститутах;
  • в дитячих садах і яслах;
  • в магазинах і торгових центрах;
  • в закладах громадського харчування;
  • в готелях;
  • в перукарнях та інших закладах, що надають побутові послуги.

Очевидно, що ринок збуту продукції досить широкий і при досить великому асортименті виробництва, знайти покупця на жалюзі буде нескладно.

Потрібно відзначити, що, незважаючи на те, що продажі жалюзі відбуваються круглий рік, цей бізнес можна віднести до сезонного – пік реалізації товару припадає на літній період.

Маркетингове дослідження

Маркетинговий аналіз обраної для організації бізнесу ніші обов’язковий для підприємців-початківців. Причому необхідно вивчити стан ринку не тільки в конкретному регіоні, а по країні в цілому. Освоївши і заповнивши одну географічну область, залишиться тільки два шляхи для розвитку бізнесу: або згортати виробництво, або шукати ринок збуту по всій Україні.

Аналіз ринку

Як вже було сказано, на вітчизняному ринку представлена ​​широка лінійка різних видів жалюзі але найпоширенішими з них є два: вертикальні жалюзі і горизонтальні.
Причому перші – найбільш популярні. Причиною тому є зовсім не великий попит на дану модель, а невеликі витрати організації бізнесу саме вертикальних жалюзі (1000 – 2000 доларів), виготовленням яких можна займатися навіть в домашніх умовах. Цим досить успішно користуються різного роду «домашні» підприємці. Величезна конкуренція саме в даному сегменті змушує виробників зазнавати збитків при виготовленні саме цих моделей і відмовлятися від їх виробництва.
Виробництво жалюзі більш складної конструкції вимагає великих витрат на організацію виробництва, тому поки воно захищено від контрафактної продукції. Але попит на таку продукцію поки не настільки великий, а ціна «вхідного квитка» досить висока, відповідно термін окупності значно довше, ніж у виробництва більш дешевих моделей. Наприклад, дуже популярні в європейських країнах жалюзі з дерева. Така сама ситуація з паперовими жалюзі, які є чудовою альтернативою звичайним і навіть перевершують їх по ряду критеріїв – вартості, правилам догляду, монтажу.
На паперові жалюзі можна нанести будь-який малюнок. Це трохи збільшить їх собівартість, але зробить продукцію значно привабливіше.

Аналіз конкурентів

Аналіз конкурентного середовища передбачає моніторинг діяльності компаній, що випускають жалюзі в зоні інтересів вашого бізнесу. Які фактори в першу чергу повинні бути враховані при зборі інформації про роботу конкурентів? Вид продукції, які саме жалюзі випускають інші підприємства; їх вартість; канали розповсюдження – власні магазини, оптові покупці, реалізація через інтернет-магазини; якість продукції, її недоліки.
Знаючи сильні і слабкі сторони конкурентів, все, що вам залишається, тільки зіграти на цьому і залучити покупця до своїх торгових точок. На які чинники варто звертати увагу покупця в першу чергу? Співвідношення ціни та якості. Тобто, якщо ваша продукція буде навіть трішки якісніше, ніж у конкурентів, а ціна трішки нижче, відповідно, покупців у вас буде більше. Далі йдуть технічні характеристики – захист від променів сонця і зниження температури в приміщенні. Простота монтажу, практичність і довговічність жалюзі. Естетичність – жалюзі при правильному їх виборі чудово гармонують з будь-яким інтер’єрним дизайном і навіть поєднуються зі звичайними, тканинними шторами і гардинами.

Організація бізнесу

Організація бізнесу передбачає два варіанти розвитку:

  • відкриття свого підприємства з виготовлення жалюзі;
  • і робота по франшизі.

Другий варіант значно легше в плані організації. Продавець франшизи надає покупцеві концепцію бізнесу, готовий бізнес план, допомагає в підборі та навчанні персоналу, пошуку каналів збуту, купівлі та встановлення обладнання. Крім того, ви вже відразу почнете працювати під відомим брендом, який не потребує розкрутки і вже має своїх постійних покупців.
З іншого боку – свій бізнес – це своє «дітище», нехай вирощене на помилках, але своє. Ті, хто вже мав підприємницьку діяльність, розуміють, про що мова.

Пошук і підготовка виробничого приміщення

Крім приміщення для виготовлення жалюзі потрібно також офісне приміщення, бажано віддалено від виробничого цеху і знаходилося поруч з меблевими та будівельними магазинами, супермаркетами або ринками, точками продажу натяжних або підвісних стель – саме тут найбільше шансів залучити необхідну цільову категорію покупців. Для офісу буде досить приміщення в 12-15 кв. метрів. Для виробничого цеху знадобиться площа не менше 35-45 кв. метрів з урахуванням складських приміщень для зберігання сировини і готової продукції, в залежності від обраного для виготовлення асортименту жалюзі.

Необхідне обладнання для виробництва жалюзі

Мінімальний набір обладнання в бюджетному варіанті виробництва найпростішого в виготовленні виду жалюзі – вертикальних передбачає використання обладнання, яке не потребує електроживлення. Управління такою лінією збірки вимагає участі 2-3 чоловік, продуктивність значно нижче, але для початківця підприємця, що не переслідує мету нарощування обсягів на початку, цей варіант більш прийнятний. Цей комплект обладнання включає в себе:

  • швейну машинку звичайні і прес-ножиці;
  • ручну або стаціонарну циркулярну пилку;
  • комплект ручних викруток;
  • набір пробійників для пластикових елементів.

Вартість даних інструментів відрізняється в регіонах і в магазинах, є можливість також придбання б / у обладнання, але в будь-якому випадку витрати на покупку всього необхідного інструменту не перевищать 400 доларів.

Більш масштабне виробництво і виготовлення інших видів жалюзі вимагає автоматизації робочого процесу і більш серйозного обладнання:

  • верстат для нарізки алюмінієвих або тканинних стрічок;
  • верстат прес-штамп для виготовлення карниза;
  • прес-верстат для затиску початковій пластини.

Вартість такого комплекту обладнання приблизно 7000 – 8000 доларів, залежно від бренду і функціональності.

Крім нарізки пробивки пластин, здійснюють також і складання жалюзі, тобто процес майже повністю автоматизований і може управлятися одним оператором.

Виробництво жалюзі з дерева, крім усього іншого, вимагає додатково столярного верстата для нарізки дерев’яних планок і їх обробки.

Матеріали для жалюзі і канали надходження сировини

З надходженням матеріалів для виробництва жалюзі в даний час проблем не існує. Численні дилери пропонують широкий вибір самих різних матеріалів – пластик, алюмінієві стрічки, склотканина, ткані і неткані полотна та іншу сировину. При виборі постачальника необхідно враховувати не тільки цінову складову але і якість пропонованої сировини.

Персонал для бізнесу

Крім робочого персоналу, який буде здійснювати безпосередньо виробництво жалюзі, в штаті також будуть потрібні:

  • бухгалтер;
  • менеджер з продажу;
  • заміряльник-установник.

На початковому етапі розвитку невеликого підприємства всі ці функції може поєднувати власник бізнесу. З поступовим розширенням виробництва і створенням позитивної репутації компанії, штат при необхідності можна збільшити.

Окупність бізнесу складе від 1 до 6 місяців. Великі виробники жалюзі в містах з населенням понад 500 тисяч чоловік заробляють за місяць до 50000 доларів.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *