Чотири ідеї для бізнесу

 

1. Дошка оголошень в будинках

Зазвичай дошки оголошень розміщуються в під’їздах, орендується місце для дошки оголошень, виготовляється дошка чи купується готова в спеціалізованих магазинах і в подальшому розміщується реклама. Чим більше таких рекламних платформ в під’їздах тим більший дохід. Збільшують дохід за допомогою власної типографії, правда капіталовкладення в бізнес ідею будуть більші. В подальшому ми розглянемо таку бізнес ідею детальніше та з власними нововведеннями.

2. Продаж фруктів овочів

Відкриваючи такий бізнес слід готуватись до різних ризиків, фрукти і овочі мають властивість швидко псуватись, середній рівень списання товару буде складати 20 відсотків, зазвичай підприємці досить детально вивчають термін за який товари продаються і графіки закупок, ураховують ще сезонність.
Хоча в українських містах подібного бізнесу багато, є ще можливість вступити в ряди таких підприємців. Рік тому мені запропонували цікаву бізнес ідею пов’язану з фруктами та овочами, я продаю фрукти з Єгипту, а місцеві бізнесмени продають українські фрукти й овочі в містах Єгипту при обсягах передбачених договором.
Варіантів реалізації товарів вистачає і також вистачає тих людей які заробили собі великий капітал.

3. Продаж аксесуарів для Apple

Власники таких телефонів витрачають солідні суми на різні аксесуари: чохли, захисні плівки, кабелі. Звісно є мережі магазинів які пропонують купити на місці до телефонів аксесуари, але є такий принцип як миша й слон, слон грає роль великого бізнесу, миша грає роль малого бізнесу, в природі як і в бізнесі слони бояться мишей. Представники такого бізнесу зазвичай пропонують широкий вибір аксесуарів, а ціну нижчі на відміну від великих торгових мереж.

4. Магазин спортивного харчування

Хоча бізнес ідея не являється оригінальною але вона і не втрачає свою актуальність і зацікавленість підприємців в даній діяльності. Ринок в спортивному харчуванні стабільно росте. Найбільш популярні товари іноземного виробництва, на думку клієнтів товари вони являються якіснішими і ефективними.
Цільова аудиторія складається з людей які люблять займатись спортом, а вікова категорія досить широка: 16 – 60 років, серед цієї вікової категорії найбільше включають в раціон добавки люди від 25 – 40 років.  На відміну від жінок, чоловіки є основними клієнтами в магазинах, від 70 – 80 відсотків від загальної кількості клієнтів. Конкуренція має досить високий рівень, особливо в великих містах України, значну долю на ринку займають тренери які в процесі консультації з спортсменами продають спортивні добавки, тому даний вид бізнес ідеї підійде для тренерів, які можуть навіть зареєструвати сторінку в соціальних мережах й активно пропонувати паралельно з послугами особистого тренера й спортивні добавки.
Варто ретельно проаналізувати ціни в оптових постачальників та ціни реалізації в майбутніх конкурентів, місцевих постачальників легко знайти але співпрацюючи з ними, не варто розраховувати на великий прибуток. Вигідніше закупляти оптові партії у відомих брендів чи заказувати за кордоном, при цьому прийдеться брати на себе різну тяганину з документами. Паралельно з асортиментом товарів продають різну літературу на тематику спортивного харчування, відео – курси. Якщо походити по невеликих магазинах, можна помітити що продають самі відомі і популярні бренди, не варто закупляти в оптовиків невідомі нікому спортивні добавки, у них є термін придатності як у звичайних товарів і їх можуть купити лише клієнти які мало розбираються в добавках. Для успішного ведення бізнесу потрібно сформувати команду менеджерів по продажу, самому буде складно але можливо.




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Оцініть статтю)
Loading...

5 comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *