Чохли охолоджувачі для пляшок – нові бізнес ідеї

нові бізнес ідеї

Шукаєте нові бізнес ідеї? З приходом літа потреба в прохолодних напоях різко зростає. У спеку завжди хочеться вгамувати спрагу свіжою, холодною водою або соком. Але під сонячними променями напої в пляшках дуже швидко стають теплими. Протистояти природі наважилися розробники унікальних чохлів під назвою Cold Cover, і їм це вдалося. Сьогодні така продукція стала вкрай вигідною ідеєю для бізнесу в усьому світі.

Cold Cover являє собою легкий чохол, який надягається на пляшку з рідиною і дозволяє довгий час зберігати її вихідну температуру. Тобто діє чохол як термос, але переваг у нього набагато більше, ніж у попередника. Cold Cover створений з особливої тканини, стійкою не тільки до спеки, а й до морозу. Виріб має мінімальну вагу, за ним легко доглядати, а в складеному вигляді легко поміщається в кишеню або жіночу сумочку.

Кишеньковий «холодильник» для пляшок давно і успішно продається в європейських країнах. Термочохли там є практично у кожного. Можна не сумніватися, що аналогічна інновація припаде до душі і українцям. Чохли можна придбати у постачальників, а можна спробувати виготовити самостійно. Вирішуйте, який варіант для вас більш зручний, і дійте!




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 4,50 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *