Бізнес на сонцезахисних окулярах

Бізнес на сонцезахисних окулярах завжди цікавий і актуальний у всіх регіонах такі ідеї бізнесу будуть цікаві людям які хочуть почати бізнес з невеликого капіталу. Сонцезахисні окуляри майже для кожної людини є обов’язковим атрибутом. Вони захищають зір людини в яскраву сонячну погоду. Особливо це важливо для водіїв, коли прямі сонячні промені є серйозною перешкодою для огляду дороги.

Кому підійде робити бізнес на сонцезахисних окулярах

Бізнес на сонцезахисних окулярах підійде як новачкам, так і досвідченим торговцям. Цільова аудиторія тут досить широка. Це діти, чоловіки і жінки різного віку, різних смаків і поглядів. Щоб почати власний бізнес з продажу окулярів, досить невеликої суми, яка майже повністю піде на закупівлю товару.

Перевага створення бізнесу на сонцезахисних окулярах

Ряд переваг бізнесу на сонцезахисних окулярах:

  • велика роздрібна націнка;
  • товар невеликий і зручний в транспортуванні;
  • окуляри – це імідж їх власника, і з цієї причини можуть коштувати набагато дорожче;
  • сезон носіння недовгий, тому спостерігається активність в певні місяці продажів;
  • багато хто купує по 2 пари сонцезахисних окулярів.

З чого почати робити бізнес?

Якщо з’явилося бажання почати власний бізнес, це вже половина успішної роботи. Перше, що необхідно зробити, – знайти хорошого і надійного постачальника. Його можна вибрати на оптових ринках або в спеціалізованих інтернет-магазинах. Варто зазначити, що окуляри оптом можна купити на вигідних умовах. Вони мають прийнятну ціну з можливістю хорошої націнки.

Від місця продажу буде залежати, побачить вас потенційний покупець або вибере конкурента. Місце має бути людним. У відкритого простору багато переваг (далеко видно точку продажу окулярів) але потрібно потурбуватися про атмосферні опади і вітер. Від дощу допоможе навіс, проти вітру використовується плівка, скло або прозорий пластик.

Вітринне обладнання дозволяє найкращим чином показати свій товар. Воно повинно бути зручним при примірці окуляр. Асортимент продукції краще вибирати максимально широким з одним екземпляром на кожну модель. Пропорції голови і переваги потенційних клієнтів найрізноманітніші і рідко повторюються. Вітрину найкраще розбити на сектори. Так набагато зручніше орієнтуватися і покупцеві і продавцю.

Основний сезон продажів сонцезахисних окулярів

Якщо все готово, то можна починати торгувати. Сезон продажів сонцезахисних окулярів починається з березня і закінчується в кінці серпня. Для теплих курортних зон сезон може тривати до кінця вересня. Самий пік продажів – початок відпусток в середині літа. Продажі безпосередньо залежать від погоди. Яскраве сонце спонукає до покупки окуляр, похмура погода може звести нанівець продаж на кілька днів.






1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *