Бізнес ідея: як відкрити рибний магазин

бізнес ідеї

Магазини – це відмінний спосіб реалізувати свої бізнес ідеї в реальність, навіть в найбільш конкурентних напрямах нішах У цій статті ми якраз поговоримо про один з таких варіантів, а саме про відкриття магазину рибної продукції.
Дана продукція присутня практично в кожному продуктовому магазині і великих мережах але якщо говорити про якість продукту та його асортименті, то, як правило, він залишає бажати кращого. Крім асортименту, основною перевагою окремого рибного магазину – це свіжість продукції, постійна наявність товару і демократична ціна на всю групу продуктів. Саме тому приваблюють багатьох покупців такі профільні торгові точки.

Говорити про те, що риба є невід’ємним продуктом, який входить в раціон кожної сім’ї, не варто – це і так ясно. При високому сервісі обслуговування клієнтів, продажем тільки якісної риби і морепродуктів і постійній чистоті в магазині, ви точно знайдете своїх постійних клієнтів і в майбутньому будете тільки нарощувати базу покупців.
Організувати продаж риби, як бізнес можна в двох форматах.

Відкрити торговельну точку на ринку, там же можна орендувати кіоск або невеликий павільйон. Головний плюс – це високий потік людей, які приходять на ринок за продуктами, у вас з перших же днів будуть покупці.

рибний бізнес

Другий момент – це, як правило, нижча орендна плата. Основна складність – це труднощі в пошуку підходящої орендної площі, а друге – це велика кількість конкурентів зосереджених в одному місці. За рахунок високої конкуренції клієнтів можуть переманювати низькими цінами, просто кажучи, влаштовуючи демпінг або ж поширюючи чутки про якість вашої продукції.

Відкриття окремого рибного магазину. Для цього ви самі вибираєте локацію, підшукуєте приміщення, облаштовуєте його і починаєте працювати. З плюсів – це можливість зайняти нішу в локації, де вона не представлена, а друге – це підвищена довіра клієнтів саме до магазинної риби, яка зберігається в належних умовах, в порівнянні з тим же ринком.

Який з цих двох форматів вибрати вирішувати вам.

Підбір приміщення

До вибору локації, для рибного бізнесу варто підійти дуже уважно і важливо, щоб дотримувалися кілька важливих факторів.

Відмінна локація – це спальний район з висотками, де мешкає багато людей. Тут головне оцінити конкурентів і якщо подібних точок поблизу немає, то можна сміливо відкриватися.

бізнес ідеї

Місця біля метро, ​​транспортних зупинок, дитячих садків і шкіл. Де є висока прохідність людей, які щодня повертаються додому, проходячи ваш магазин. Таке розташування дозволить заощадити на розкручуванні магазину і принесе продажі вже в перші дні роботи торгової точки.

Торговий павільйон на ринку, за умов відсутності величезної конкуренції в цій ніші.

Площа приміщення може бути від 30 до 45 кв.м. Простір магазину поділяють на торговий зал і невеликий склад, де стоять холодильні установки і зберігається запас продукції. Основне завдання для вас – це організувати вітрини так, щоб людям було зручно в магазині.

Якщо говорити про ремонт, то він повинен бути простий. Косметична обробка цілком підійде, головне, щоб у вас завжди було чисто і пахло свіжою рибою. Це ті чинники, на які покупці звертають увагу в першу чергу.

Приміщення повинно мати всі основні комунікації: вентиляцію, опалення, електрика та водогін з каналізацією, щоб відповідати всім вимогам.

Устаткування

Наступний етап – це покупка того, що потрібно щоб відкрити рибний магазин, а саме обладнання і меблів.

Ось базовий набір того, що вам буде потрібно.

Холодильні вітрини. У таких вітринах викладають солену і копчену рибу, а також морепродукти. Варто підбирати вітрини, що працюють в універсальному температурному режимі: -5 – +5 градусів Цельсія. Так, ви зможете забезпечити максимально правильне зберігання рибної продукції. Вартість: $ 800 – $ 1000 за штуку.

Вітрини формату «риба на льоду». Вони використовуються для викладки свіжої риби і забезпечують її збереження протягом усього робочого дня. Можна не купувати дорогі холодильні установки, а купити металевий перфорований стіл і засипати туди лід. При забезпеченні температури повітря в приміщенні близько 19 – 20 градусів Цельсія, лід буде повільно танути і вам цілком його буде вистачати на весь робочий день. Але краще взяти відразу професійне обладнання. Вартість: $ 500 – $ 700.

Льодогенератор гранульованого льоду. Для того щоб завантажити одну вітрину вам буде досить продуктивності до 150 кг / добу. Вартість: $ 1600. – $ 1900..

Холодильна камера, в якій буде зберігатися запас мороженої риби і морепродуктів. Така камера буде забезпечувати температуру близько -18 градусів Цельсія. Однієї такої камери на 3 куб.м. вистачатиме, щоб забезпечувати роботу магазину на 3 вітрини. Вартість: $ 1300 – $ 1800.

Морозильна скриня. Вартість: $ 900 – $ 1000..

Прилавок для продавця: $ 50 – $ 100

Торгові ваги: ​​найпростіші близько $ 100. З можливістю забити базу продукції – близько $ 1500 – $ 1800.

Металеві стелажі – від $ 150 за шт.

Кондиціонер – від $ 120 + установка.

Також потрібні будуть пристосування і засоби для прибирання приміщення і шафка для зберігання особистих речей і верхнього одягу продавця.

Умови зберігання рибної продукції

Ось кілька рекомендацій щодо температурних режимів для зберігання різного типу риби.
Охолоджена: -1 … 5С. Термін зберігання: до 3-х діб, в залежності від розміру.
Морожена: -5 … 6С. Термін зберігання: до 14 діб, залежно від виду.
Копчена, солона: -2 … + 2. Термін зберігання: до 7-ми діб, в залежності від виду.

Морепродукти: креветки, мідії, кальмар, каракатиця, краби, морський гребінець, омари, лангусти, восьминіг, м’ясо криля. t, C: нижче 18С. Термін зберігання: до 21 діб.

Дотримуйтесь цих температурних режимів і стежте за свіжістю товару.

Пошук постачальників

Рибний магазин, як бізнес не може існувати, без налагодженої поставки свіжої продукції. Багато хто здійснює помилку, їдуть на оптові ринки і купують рибу там.

Але є висока ймовірність того, що вона зберігалася неналежним чином. Яскравий приклад, коли такі місцеві «перекупники», продають «копчену» рибу, яка насправді вимочена в рідкому димі і підфарбована харчовими барвниками. Корисність цього продукту нульова, а то і зовсім не бажано їсти таку рибу, тим більше пропонувати її своїм клієнтам, так ви швидко втратите довіру покупців.

рибний бізнес

Кращим рішенням буде пошук бази, яка займається оптовою поставкою риби до вас в регіон безпосередньо. Саме там і закуповуються продавці на оптових ринках. Як правило і вибір там хороший і зберігання на належному рівні.

Асортимент

На ринку зараз є багато продукції з цього сегмента, яка користується попитом, і яку можна дуже красиво презентувати. Розглядаючи бізнес ідеї з продажу риби, вивчіть найбільш ходові позиції в вашому місті і саме їх купуйте спочатку, а додатковий асортимент потрібно поступово додавати і стежити за його продажами.

Ось основні ходові позиції:

  • свіжа, морожена, солона, в’ялена і копчена риба (холодного і гарячого копчення).
  • пару видів ікри.
  • обов’язково кілька видів морепродуктів: ракоподібні (краби, раки, креветки), молюски (устриці, мідії, кальмари).
  • в якості додаткової продукції можна додавати: соліннями (бочкові огірочки і помідори) і салати з морської капусти (ламінарії), морепродуктів, оливки.
  • суші.

Брати під реалізацію живу рибу спочатку ми не рекомендуємо, в майбутньому можна купувати акваріум, фільтри і пробувати її продавати але попит може бути не настільки високим.

Персонал

Як вибирати продавців? Головне – це щоб людина була охайною, товариська, вихована і адекватно реагував на всі ситуації, які можуть відбуватися на роботі. Від продавця, теж багато в чому залежить репутація вашого магазину.

Обов’язково потрібно мати наступні навички: це вміння порадити щось для покупця, який не може визначитися з вибором, а друге – це вміти відрізняти свіжий продукт від зіпсованого і відразу ж його прибирати з вітрини.

Хибна вага – це цілком нормальна практика в таких торгових точках, ви повинні це жорстко присікати, адже щоб будувати бізнес на перспективу, без репутації нікуди. Контролювати можна, підсилаючи підставних покупців і переважування товар, а також запитувати у знайомих і родичів, про сервіс обслуговування і що можна було б змінити в кращу сторону.

Реклама

Для залучення клієнтів і підняття прибутку використовують класичні підходи.

  • Яскрава велика вивіска.
  • Роздача листівок біля магазину.
  • Акції на продукцію.

Найкращою рекламою будуть: завжди свіжа продукція в асортименті і наявності, а також адекватна цінова політика.

Скільки коштує запуск такого магазину?

Складаючи бізнес план рибного магазину, ви зіткнетеся з розрахунками вкладень, для того щоб можна було порахувати окупність і повернення інвестицій.

Стартові вкладення:

  • покупка обладнання – $ 6000 – $ 6500
  • стартова закупівля продукції – від $ 1200 – $ 1400.
  • оформлення документів – $ 250
  • фірмовий стиль (вивіска, візитки, листівки) – $ 300

Щомісячні вкладення:

  • оренда приміщення – від $ 20 за 1 кв.м. + Комунальні платежі.
  • податки – $ 200
  • заробітна плата – 2 працівника з позмінним графіком роботи і окладом від $ 300 і вище.
  • поповнення запасів продукції – $ 800 – $ 1000.
  • реклама – $ 50 – $ 80

Частина бюджету можна заощадити, купуючи б / в обладнання але ми не рекомендуємо цього робити. Краще взяти нове, воно прослужить вам значно довше і не буде мати сторонніх запахів, з якими складно впоратися миючими засобами.

Скільки можна заробити?

Середня націнка на рибну продукцію становить 30% – 60%. Її потрібно коригувати, орієнтуючись на ціни найближчих конкурентів.

Окупність бізнесу – від 14 до 18 місяців. Все залежить від обсягу продажів. Наприклад, в розкрученому магазині в хорошій локації продається від 80 до 230 кг риби в день.

Рентабельність цього бізнесу невисока але якщо говорити про те, чи вигідно цим займатися, то відповідь однозначно так. Так як попит стабільний, він трохи падає влітку але за рахунок додаткового асортименту, тієї ж копченої і сушеної риби або суші, його можна трохи нівелювати.

Висновки

Відкриття рибного магазину – це складний бізнес. Оскільки вимагає постійного контролю якості, високого сервісу обслуговування і чесності від підприємця перед клієнтами. Важливу роль відіграє і цінник, спираючись на ці факти і будується репутація вашої торгової точки. Такі бізнес ідеї під силу людям без досвіду підприємницької діяльності.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *