Бізнес ідея: відкриваємо хінкальню

Бізнес ідеї

Подібні бізнес ідеї вже перевірені в Україні багатьма підприємцями, є успішні кафе, а є ті хто не зміг заробити, тому давайте детальніше дізнаємось, що це за бізнес.

Хінкалі – це національна страва грузинської кухні, яка складається з тіста і м’ясної начинки. Її поширення почалося з гірських областей Мтіулеті і Хевсуреті Грузії, після чого воно почало отримувати популярність на інших територіях Кавказу і колишнього СРСР.

Хінкальня як бізнес, цілком успішно працює у багатьох містах країни. Їх концепція полягає в декількох основних принципах:

  • смачна страва, приготовлена ​​вручну кухарем.
  • невисока ціна на продукт.
  • простота в інтер’єрі.
  • швидке обслуговування.

Дотримуючись основних правил цього бізнесу можна непогано заробляти, давайте розберемося з цим питанням детальніше.

В якості начинки для хінкалі, використовують яловичину, свинину, набагато рідше баранину, інші види м’яса не передбачені в оригінальному рецепті. Начинку або рубають на дрібні шматочки або ж перемелюють в фарш. Для смаку додають багато спецій і зелені. Для відвідувачів вегетаріанців, подібні заклади можуть пропонувати хінкалі з сиром, найчастіше використовується сир сулугуні.

бізнес на хінкалі

Важливим етапом приготування хінкалі – це надання необхідної форми для страви. Зовнішній вигляд хінкалі нагадує мішечок з тіста, з «фігурним хвостиком» вгорі. «Хвостик» використовується для того щоб тримати виріб і його зазвичай не їдять. Хінкалі варять у підсоленій воді або ж смажать.
Вся суть таких закладів – це смачна страва, приготовлена ​​кухарем вручну, тільки в такому випадку вона виходить дуже смачним. Ті, хто використовує автоматизовані лінії для продажу напівфабрикатів, не можуть досягнути таких смакових якостей і купуючи заморожені хінкалі ви не отримаєте оригінальний смак.

Другий момент – це здорова їжа, за рахунок використання натуральних інгредієнтів. Насправді, дана страва набагато корисніша більшості фаст фуду і багато офісних працівників вибирають саме таку кухню для обіду або вечері.

Пошук приміщення

Наступний етап бізнес плану відкриття такої бізнес ідеї – це підбір приміщення для вашого невеликого кафе. І вибір варто починати з пошуку локації. Кращими місцями будуть площі біля офісних центрів, торгових і розважальних центрів, ринків, студентських гуртожитків.

Але якщо є хороша орендна площа і в спальному районі але на прохідній вулиці – це теж непоганий варіант, особливо якщо поблизу немає конкурентів з грузинською кухнею.
Площа приміщення повинна бути від 80 кв.м. якщо планується зал для відвідувачів і від 35 кв.м. якщо ви будете продавати хінкалі на винос. Сегментує приміщення на кілька зон: кухня, склад і підсобне приміщення, санвузол, зал для відвідувачів або видачі замовлень.

У приміщенні повинні бути всі комунікації: хороша вентиляція, електрика, опалення, водопровід і каналізація.

Ремонт приміщення робиться косметичним, оскільки кафе позиціонується як бюджетне і основний акцент робиться на якість самої страви. Відвідувачі не чекають вигадливих рішень в інтер’єрі від подібних закладів і такий підхід суттєво знизить стартовий капітал на запуск бізнесу на продажу хінкалі. Саме приміщення можна задекорувати за допомогою тематичних картин, а меблі як варіант можна зробити в простому форматі – частина сидячих місць, а частина столиків у вигляді барних стійок, де клієнт стоячи обідає або вечеряє.

Хороший варіант для підвищення довіри щодо якості ваших страв – це відкрита кухня за склом, коли відвідувач сам бачить, як виготовляють його замовлення.

Устаткування

Тепер давайте поговоримо про список устаткування, яке буде потрібно для роботи.

  • теплове (плити, теплові шафи)
  • електромеханічне (посудомийна машина, міксери)
  • холодильне (холодильні шафи)
  • службова (мийки, сміттєві баки, стелажі, полиці, візки, шафи)
  • ваги
  • обладнання для переробки м’яса (м’ясорубка, ножі для оброблення)
  • посуд
  • меблі для залу.

Вартість такого обладнання складе $ 7000 – $ 10000.

Важливо відзначити, що фарш кухарями має готуватися зранку, туди додаються спеції і зелень. Самі ж хінкалі ліплять після надходження замовлення від клієнта, в іншому випадку тісто наситить сік від м’яса і розповзеться під час варіння.

Персонал

Для повноцінної роботи кафе вам потрібно буде найняти персонал.

  • кухаря. Потрібно дві людини, які працюватимуть позмінно.
  • продавець, для оформлення і видачі замовлень.
  • прибиральниця.
  • бухгалтер.

Роль бухгалтера може взяти на себе сам підприємець. Також вам, як власнику бізнесу потрібно буде стежити за регулярною доставкою свіжого м’яса і муки, домовлятися про постачання напоїв і рекламі вашого закладу.

Скільки потрібно грошей для старту?

Розробляючи бізнес план хінкальні важливо врахувати всі статті витрат, щоб в майбутньому уникнути сюрпризів, коли стартовий капітал закінчився, а ще потрібні кошти на додаткові моменти.

Стартові вкладення:

  • косметичний ремонт в приміщенні і покупка елементів інтер’єру – $ 2700 – $ 3000.
  • покупка обладнання – $ 7000 – $ 10000
  • оформлення документів – $ 350
  • стартова закупівля продуктів – $ 500
  • рекламні матеріали (логотип, вивіска, меню) – $ 450

Щомісячні платежі:

  • орендна плата – від $ 20 за 1 кв.м. + Комунальні платежі.
  • податки – $ 250.
  • заробітна плата – договірна.
  • поповнення запасів продуктів – в залежності від обсягу продажів.

Частину витрат можна скоротити шляхом покупки б/у меблів або ж якщо ви проведете ремонт в приміщенні своїми руками.

Скільки можна заробляти?

Тепер давайте поговоримо про те, скільки можна заробити, відкривши хінкальню. Важлива відмінність такого закладу від пельменної – це те, що вироби продаються поштучно. Роздрібна вартість однієї хінкалі – $ 0,65 – $ 0,8. Собівартість такого продукту – $ 0,35 – $ 0,4. Середня порція замовлення – 5 – 6 штук.

Середній чек становить $ 4 – $ 5. Рентабельність таких закладів оцінюють в 20%, а термін окупності інвестицій в 1,5 – 2 роки.

Куди рухатися далі?

Одним з напрямків роздрібних продажів – є хінкалі на винос або ж з доставкою по місту. Як кажуть власники таких кафе, попит на дану послугу є але на даний момент він становить не більше 15% від загальної виручки.

Додатково можна продавати заморожені хінкалі це може забезпечити хороший плюс до виручки, особливо якщо ви локально розміщені в спальному районі міста.

Висновки

Бізнес на хінкалі – це непоганий варіант для старту своєї бізнес ідеї в сегменті громадського харчування. Його вигідно відрізняють невеликі стартові вкладення, в порівнянні з класичними кафе і високий попит на смачні виготовлені вручну кухарем хінкалі.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *