Бізнес ідеї в Україні: відкриваємо діагностичний центр

Бізнес ідеї в Україні які мають щось спільне з медициною мають великий успіх. Наприклад в останні роки багато людей буквально схиблені на тому, щоб обстежитися, навіть якщо немає на це серйозних причин. Ймовірно, велику роль в такому поведінковому факторі грає все масштабна поява приватних діагностичних центрів. Туди люди звертаються із задоволенням, часто без рекомендації лікаря, самі собі роблячи «призначення».
 
На жаль, ситуація з державними медичними установами зараз не з кращих. Хоча є ще багато недоліків, в тому числі і довгі черги, незважаючи на те, що тепер і по інтернету можна записатися на прийом. І ось тут на допомогу приходять центри діагностики, де обслуговування на вищому рівні, посмішки, прекрасне відношення. Саме тому вони так популярні серед наших громадян. У зв’язку з цим в головах багатьох людей літають ідеї для бізнесу як відкрити перспективний та успішний бізнес – в нашому випадку діагностичний центр – і заробляти на цьому.

 Дослідження ринку має стати першим пунктом в бізнес-плані. Необхідно в ході роботи відповісти на наступні питання: Який існує на ринку попит приватних медичних послуг. Що чекають від вас клієнти. Як працюють конкуренти. Які недоліки підприємців в цьому напрямку. Розробіть свій бізнес план: визначте власну маркетингову стратегію, яка крок за кроком приведе до успіху; Виявити найбільш ефективні методи боротьби з конкурентами за клієнтів; Визначте, які ваші переваги, щоб використовувати їх; Чи є слабкі сторони, якщо так, то попрацюйте з ними.

 Керівник будь-якого бізнесу намагається залучити якомога більше клієнтів. Але потрібно турбуватися не тільки про їх кількість, а й про якість послуг, що надаються. В цьому випадку якість переросте в кількість – задоволені клієнти будуть повертатися, стануть постійними. У зв’язку з цим велике значення має таке завдання як вибудовування позитивного іміджу. Одне із завдань будь-якої компанії – розробити свій власний стиль. Почати можна з малого – придумати, які будуть візитки, канцелярське приладдя. Потім слід розробити одяг персоналу, замовити привабливу вивіску. Організовуйте рекламні акції, використовуйте програму лояльності – для цього, можливо, вам потрібно роздрукувати «клубні» пластикові картки зі знижками.

 Весь перелік послуг повинен бути відзначений в бізнес-плані. Клієнти, що приходять сюди, повинні отримувати якісні діагностичні послуги. Залежно від списку потрібно купити необхідне обладнання. На початкових етапах зовсім необов’язково намагатися надавати весь асортимент, особливо, якщо у вас є якісь проблеми. Для початку достатньо кілька базових, наприклад, рентген, аналізи. Коли бізнес буде розвиватися, клієнтів побільшає, можна додавати все більше й більше послуг.

 Провівши аналіз ринку, потрібно подумати про ціни за надання послуг. Велику роль тут відіграє дохід вашої цільової аудиторії. Основну частину клієнтів складуть середньо забезпечені люди, трохи – клієнти з низьким і високим рівнем доходу. Як і будь-який інший бізнес, діагностичний центр потрібно зареєструвати в податковій. З досвіду багатьох підприємців, найбільш зручною формою в даному випадку є ТОВ. Потрібно ще оформити ліцензії, і на кожну послугу взяти дозвіл.

 Важливе значення має вибір приміщення, в якому відкриється діагностичний центр. До вирішення цього завдання необхідно підійти з максимальною відповідальністю, оскільки від цього багато в чому залежить, на скільки бізнес ідея буде успішною. Головні критерії вибору – це, природно, прохідність, хороша населеність району. Наявність поруч автостоянки. Часто діагностичні центри відкриваються прямо на території державної лікарні чи поліклініки, хорошим рішенням також буде відкрити неподалік від медичного центру. Кращий варіант – власне приміщення, щоб не платити високу оренду в хорошому місці. До того ж, коли отримаєте розвиток, буде потрібно розширюватися, для цього потрібно буде переїжджати в більш просторе місце. Все це представляє певні незручності для вас і ваших клієнтів. А ще власник приміщення може виставити свою нерухомість на продаж в самому розпалі вашої діяльності або запропонує вам нові умови співпраці, що не завжди вигідно. Якщо ви будете пропонувати населенню пару послуг, то вам буде потрібно невелике приміщення – до 100 м2. Добре, якщо там є ремонт, вам залишиться тільки підвезти обладнання та меблі. Якщо ж ні, то на це теж підуть чималі гроші.
 Вибирайте ретельно обладнання та інструменти, з якими будуть працювати фахівці. Які потрібні моделі і яким постачальникам віддати перевагу – всі ці пункти необхідно внести в бізнес-план. Якісне обладнання коштує недешево але для пари кабінетів його не потрібно купувати багато. У всі кабінети потрібні столи стільці, столи, в приймальню – дивани, крісла, вішалки, гардероб. Обов’язково потрібно купити комп’ютери і телефони плюс додаткова оргтехніка, необхідна для роботи.

Персонал один з ключових пунктів в організації даної бізнес ідеї. Люди будуть приходити, якщо лікарі показують себе справжніми професіоналами. Не менш важливо, щоб співробітники проявляли свої людські якості, добре ставилися до будь-якого клієнта. Щоб новий центр діагностики не став «рядовим», потрібно особливу увагу приділити підвищенню рівня комфорту. Для цього визначте, на що зазвичай клієнти скаржаться в державних установах і діагностичних центрах конкурентів. Найчастіше це довгі багатогодинні черги і неввічливість. Значить, потрібно попрацювати в цьому напрямку. Черг, як в державній поліклініці, у вас не буде, так як всі будуть приходити по запису свого часу. Що стосується ставлення, з цього приводу необхідно нагадувати співробітникам на зборах і тренінгах. На особисті якості слід звертати увагу при прийомі співробітників на роботу. Від їхнього вміння працювати з людьми залежить ваш прибуток. Скільки людей запросити на роботу? Для початку багато не потрібно. Штат з п’яти-семи чоловік – це більш ніж достатньо. У нього входить: Завідувач центр; Бухгалтер; Лікар рентген; Дві медсестри; і.т.д. Якщо ви дійсно націлені на розвиток, то успіх неминучий, а разом з ним і розширення штату. Поступово ви будете набирати нових співробітників з відкриттям нових кабінетів і наданням послуг.

Потрібно подбати про рекламу, дуже важливий момент, особливо на початку шляху, коли про вас поки ще зовсім не знають. Грамотно спланована рекламна кампанія допоможе швидше наростити темпи, приверне клієнтів. Рекомендується звернутися в рекламне агентство, яке зможе підібрати для вас найбільш ефективний план дій. Реклама знадобиться і потім, на це щомісяця необхідно виділяти гроші. Тому є над чим подумати в організації такої бізнес ідеї в Україні.

Читайте також:

Бізнес ідея: теплиця з квітами

Організація полуничного бізнесу

Ідея для малого бізнесу: мобільна сауна

Ідея для малого бізнесу: студія дизайну




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *