Бізнес ідеї в інтернеті – продаж інформаційних продуктів

Перш ніж ми заглибимося подібні бізнес ідеї в інтернеті і основи її реалізації, давайте зробимо крок назад і подивимося на індустрію маркетингу і публікації інформації в цілому.

Багато хто помилково вважає, що продаж інформаційних продуктів в інтернеті є відносно новою галуззю але це не так. Ідея «упаковки» знань, інформації і досвіду в продукт існує вже давно. Коли друкована публікація тільки-тільки з’явилася, люди писали книги з практичними рекомендаціями, коли стала доступна технологія аудіозапису, вони записували свою інформацію у вигляді аудіокасет, дисків і т. д.

Ідея створення інформативного контенту і упаковки його в щось, що можна продати, не нова, але ідея зробити це онлайн відкрила доступ до галузі для набагато більшого числа людей.
Інформаційний продукт, або інфопродукт, може бути представлений в різних форматах але незалежно від формату, в основі такого продукту повинна лежати корисна порада (рекомендація, інструкція, алгоритм, лайфхак) для споживача.

  1. Незважаючи на назву, люди не хочуть просто інформацію.
  2. Вони жадають порад та стратегій щодо поліпшення свого життя.
  3. Вони хочуть керівництва. І це те, що надають кращі інформаційні продукти, будь то відеокурс, електронна книга, аудіозапис або вебінар…

Майте на увазі, не дивлячись на те, що аудіокасета, CD / DVD-диск або друкована книга технічно теж є інформаційними продуктами, зараз я хочу зосередитися виключно на тих продуктах, які доставляються в електронному вигляді, переважно за допомогою скачування. Наприклад, електронна книга в форматі PDF, відео на захищеному паролем веб-ресурсі або аудіозапис, завантажена з вашого сайту.
Завдяки такому способу подачі і поширення, клієнти можуть замовляти вашу інфопродукцію в будь-який час дня і ночі, з будь-якої точки світу і отримувати її миттєво, без вашої участі. Гроші капають поки ти спиш.

Звичайно, вам доведеться займатися обслуговуванням клієнтів і стежити за продажами. Але це набагато менш клопітно, ніж відстеження та відправлення замовлень.

Чому ви повинні продавати інформаційні продукти онлайн?

бізнес онлайн

Інформаційні продукти мають ряд переваг.

Простота і дешевизна створення. Ви можете зробити інформаційний продукт, використовуючи тільки свій час і розум. Що стосується фінансових інвестицій, це абсолютно безкоштовно. Вам просто потрібні ідеї. Знайшли ідею? Тоді приступайте до написання своєї електронної книги, зйомок відео, записи аудіо або створення вебінару … Однак, якщо продукт продається не так, як би вам хотілося, значить потрібно вкласти в проект певну суму. Це знизить фінансові ризики, оскільки не потрібно брати на себе зобов’язання по створенню фізичних продуктів або придбання та зберігання великих запасів товару.

Їх можна зберігати практично безкоштовно. Оскільки інформаційні продукти є електронними, вони просто розміщуються на сервері, на вашому комп’ютері (не забувайте робити про резервні копії!) Або в хмарі. Торгівля фізичними продуктами, за винятком прямих поставок, має на увазі зберігання великих запасів товару.

Оренда і охорона складу, облік і доставка замовлень – все це коштує грошей. І навіть не думайте влаштувати все це вдома – ви швидко зрозумієте, що допустили величезну помилку. Набагато краще (і дешевше) скористатися цифровими технологіями, в цьому випадку ваші продукти практично не займають місця. Ви можете зберігати великі обсяги відео, аудіо та цифрових файлів в Інтернеті з мінімальними витратами на їх зберігання і доставку кінцевим користувачам.

У вас може виникнути одне логічне питання. Що може завадити клієнтам, які купили інфопродукт, відправити його копії своїм друзям або продавати самому? Насправді, немає ніякого приводу для занепокоєння. 99,9% ваших клієнтів не зроблять цього. Подумайте самі: ви б стали безкоштовно ділитися з іншими тим, що було куплено за свої кровні гроші? І чи багато народу вирішиться продавати чужий продукт, ризикуючи бути розкритим?

З іншого боку, навіть якщо хтось отримав доступ до одного з інфопродуктів, не заплативши за нього, він може полюбити вашу продукцію і стати справжнім фанатом, який з радістю купить і інші товари або послуги вашого виробництва.

Як знайти прибутковий ринок для інформаційних продуктів?

прибутковий бізнес

Отже, як створити свій власний інфопродукт… і переконатися, що він стане бестселером?

Перший крок – це дослідження. Ви повинні стежити за тенденціями і з’ясувати, які нішеві ринки є найбільш прибутковими в мережі на даний момент і який формат найкраще підійде для максимально ефективної реалізації.

Відмінне місце для початку – це ваші власні інтереси і захоплення.
Якщо зможете зіставити прибутковий бізнес зі своєю пристрастю, вважайте, що успіх вашої бізнес ідеї гарантований.
Так що почніть з захоплень, які у вас є. Потім почніть маленьке інтернет-дослідження, щоб переконатися, що ви єдиний, хто любить.. наприклад, онлайн покер. Шукайте блоги, спільноти в соцмережах та форуми для обговорення цієї ніші. Подивіться на основні новини – згадується ця тема? Ви можете подивитися на сайти великих рітейлерів, на зразок Aliexpress, Amazon або eBay, щоб подивитися, які товари в цій ніші вони продають.

У всіх перерахованих вище джерелах знайдеться сила-силенна тематик – від йоги до дресування собак, планування подорожей, схуднення та фітнесу… Напевно є щось, що вас цікавить.

Крім того, ви отримаєте чітке уявлення про те, чи є ніша життєздатною і який її потенціал для продажів. Також не буде зайвим вивчення видів пропонованих продуктів, тим, які вони охоплюють, цін… Це важливі ринкові показники, якими ви можете керуватися при створенні і продажу власних інформаційних продуктів. Ви не займаєтеся плагіатом або грабунком – ви отримуєте натхнення.

Пошук процвітаючих ринків і подальше приєднання до них може здатися дещо нелогічним заняттям. На ділі ж це означає, що для ваших продуктів вже є готовий ринок.
Недобре бути початківцем і намагатися створити ринок з нуля – це часто є рецептом невдачі.
Ваш потенційний клієнт стежить за тенденціями і прагне їх дотримуватися… І ви повинні. Поки не з’явиться наступна тенденція.

Як тільки знайшли нішу, якою захоплені і яка, до всього іншого, є досить прибутковою, прийшов час створити для неї продукт.

Як створювати інформаційні продукти?

Що стосується безпосередньо створення інфопродуктів, це теж порівняно простий процес. Пам’ятайте, що вміст продукту, незалежно від формату, має нести в собі корисну пораду. Ви можете створювати практичні керівництва, стратегії, інструкції та рекомендації… Загалом, надати щось, що потенційний клієнт не може отримати самостійно.

Електронні книги, брошури та аналогічні продукти ви можете створити в Microsoft Word або Google Docs, а потім зберегти у форматі PDF. Для створення обкладинки можна знайти фрілансера на біржі, на кшталт https://bit.ly/2SqnCOT Там за невеликі гроші можна замовити стильну і привабливу обкладинку, яка додасть вашому продукту професійний вид.

Для відеозйомки можна використовувати свій смартфон або екшен-камеру. Якщо у вас вже є «сирий» файл фільму, можна використовувати просте і інтуїтивно зрозуміле програмне забезпечення для редагування відео, наприклад iMovie (якщо у вас Mac) або Windows Movie Maker, для додання завершальних штрихів.

Дуже популярний варіант для відеопродуктів – створити презентацію в PowerPoint (Win) або Keynote (Mac), а потім використовувати програмне забезпечення для запису з екрану під час перегляду і коментування презентації.
Таким же чином можна записати свої дії в браузері або інших додатках. Це відмінно підходить для людей, які занадто соромляться камери, але хочуть використовувати можливості відео як одного з найбільш ефективних видів контенту. Популярні варіанти такого програмного забезпечення – Camtasia і ScreenFlow.

Аудіозаписи теж досить прості в створенні. Просто використовуйте GarageBand (якщо у вас Mac) або додаток Запис голосу (або Звукозапис) на Windows, щоб записати свій голос. В цьому випадку вам знадобиться мікрофон. Інший варіант – використовувати додаток для запису голосу на смартфоні.

Якщо ви стурбовані тим, що не володієте або володієте не досить добре навичками для створення продукту потрібного формату або використання всіх цих додатків і устаткування, завжди можна передати роботу на зовнішній підряд (аутсорсинг). Є два способи це зробити.

По-перше, можна найняти так званого «письменника-примару» ( «ghostwriter»), щоб той написав книгу за вас або зв’язатися з іншими творцями інфопродуктів, наприклад, через Skype, щоб ті допомогли вам.
По-друге, можна купити права на продукти, які вже існують і публікувати їх від свого імені. Такі продукти називаються продуктами з правами на приватну марку: ви можете взяти оригінальні файли і вказати своє авторство, а також вносити в них безліч додаткових змін на свій розсуд. Сенс в тому, що вам не потрібно бути експертом для створення і публікації інформаційних продуктів.

Як продати свій інфопродукт?

Для онлайн-продажів, в цілому і реалізації інформаційних продуктів, зокрема, справедливі ті ж принципи маркетингу і споживацької психології, що і для продажів фізичних товарів.

Ваш основний помічник у цій справі – прямий маркетинг. Колись це робилося за допомогою листівок, листів, журналів, каталогів та інших друкованих матеріалів. Це та сама, так звана «небажана пошта». Але мільйони компаній не використовували б її, якби його не було ефективно. В наші дні подібний контент розсилається переважно в електронному вигляді. І це все ще працює, змушуючи клієнтів хапатися за свої гаманці.

Доброю новиною є те, що вам не потрібно витрачати купу грошей на прямий маркетинг через інтернет.
Поштовий маркетинг – це практично безкоштовний спосіб продажу ваших продуктів.

Основна ідея методу – створення списку передплатників по електронній пошті.

бізнес в інтернеті

Ви відправляєте їм як корисний контент – безкоштовну цінну інформацію, пов’язану з вашим продуктом / нішею, так і пропозиції про покупку продуктів. Відправляючи безкоштовний контент, ви прискорюєте процес навчання своїх передплатників, а також формування симпатії і довіри до вас настільки, щоб ті купували платні продукти. Новизна покупки речей в інтернеті зникла ще багато років тому і тепер у людей є з чого вибирати – ви повинні дати їм щось, що відрізняє вас від конкурентів.

Звичайно, лише невеликий відсоток людей відгукнеться на ваші листи. Але саме так і працює прямий маркетинг: адже навіть невеликий відсоток конверсій принесе прибуток.

Для створення списку адрес електронної пошти можна використовувати різні методи.
Пошукова оптимізація. У двох словах, ви публікуєте цінний контент на своєму веб-сайті або блозі, щоб привернути увагу Google і отримати високі місця в пошуковій видачі.

Платна реклама. Незалежно від того, чи використовуєте ви рекламу Google з платою за клік, рекламні банери або розміщуєте рекламу в мережі блогів, це може виявитися цілком прийнятним, але дорогим варіантом.

Соціальні мережі. Такі платформи, як Facebook і Інстаграм, безцінні, коли потрібно «достукатися» до цільової аудиторії.

А як перейти на наступний рівень для бізнесу?

Та невелика кількість людей, які купили ваш продукт, потребують абсолютно іншого підходу, ніж користувачі, які ще нічого не купували. Спілкування з ними має будуватися за дещо іншими принципами.

Оскільки ці люди щось купили, їм можна запропонувати більш докладні, більш дорогі продукти, відомі як «кінцеві продукти». Ось де великі гроші. Наприклад, кінцевим продуктом може стати персональне тренування або консультація по Skype.

Збираючи все воєдино

Як бачите, інформаційні продукти – практично ідеальні для бізнесу в інтернеті. Вони цифрові, їх легко створювати і доставляти до клієнта. А розміри прибутку вельми і вельми непогані.

Отже, вам потрібно зробити наступне:

  1. Знайдіть свою нішу і переконайтеся в її життєздатності.
  2. З’ясуйте, який формат найкраще підходить для вашої аудиторії: аудіо, відео, електронна книга і т. т.
  3. Створіть свій інформаційний продукт.
  4. Створіть список адрес електронної пошти і використовуйте його для поширення своєї продукції.
  5. ПРОФІТ!

Як вам такі бізнес ідеї в інтернеті?




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *