Бізнес ідеї – пошиття постільної білизни

Які б складні етапи не проходила економіка будь-якої країни, є бізнес ідеї, які не втрачають своєї актуальності в будь-який час. Одна з таких ніш – швейний бізнес, який є оптимальним варіантом для тих підприємців, які намагаються знайти бізнес з високою рентабельністю і відносно невеликими вкладеннями для старту. Бізнес-план пошиття постільної білизни дозволить бізнесменам пройти етап організації і розвитку без тих прикрих помилок, які зазвичай роблять при відкритті своєї справи.

Актуальність бізнесу

Ще років 20-30 тому швейну справу викладали в загальноосвітніх школах на уроках трудового навчання для дівчат. Професія швачки була однією з найпопулярніших в Радянському Союзі, незважаючи на те, що за фахом працювало лише 20-30% випускниць швейних училищ. Сьогодні, у випускниць тих років є досить значна фора в якості отриманих знань та досвіду перед сьогоднішніми випускницями. В даний час відкрити швейне ательє, власну студію дизайну одягу або просто надавати швейні послуги на дому не становить великої складності.

Переваги пошиття постільної білизни

Бізнес з пошиття постільної білизни має кілька значних переваг перед іншими галузями швейного бізнесу. По-перше, виробництво постільної білизни не вимагає наявності особливих знань і навичок, з цією роботою може впоратися після короткого вступного уроку навіть людина, що раніше не знайома зі швейною машинкою. По-друге, знайти канали закупівлі витратних матеріалів для постільної білизни, так само, як і канали збуту готової продукції, не складає великих труднощів. По-третє, постільна білизна вітчизняного виробництва на сьогоднішній день лідирує на ринку продажів, значно випереджаючи імпортну продукцію. Ну і нарешті, організація цього бізнесу вимагає досить незначних витрат, які під силу навіть простій людині. Тим більше що більшість необхідного обладнання та інструменту у більшості жінок, знайомих зі швейним справою, вже є.

Бізнес-план для організації швейного виробництва просто необхідний. Хоча б, тому що дозволить крок за кроком спланувати всі необхідні дії для реалізації бізнес ідеї в Україні. Бізнес-план можна скласти самостійно, або, при наявності можливості «серйозних» фінансових вкладень в організацію бізнесу, замовити складання докладного професійного документа в спеціалізованій компанії.

Асортимент продукції

Здавалося б, що асортимент постільної білизни обмежений. Однак, варіанти продукції, як в бюджетному секторі, так і у виробництві елітної постільної білизни, настільки різноманітні, що можна неволею заплутатися, якщо не визначитися з форматом своєї продукції заздалегідь. По-перше, це може бути класифікація за розмірами: комплекти білизни для односпальних ліжок; для двоспальних; розміри «king-size», трьохспального ліжка; комплекти дитячої постільної білизни.

Крім розмірів постільна білизна відрізняється також за матеріалом виготовлення: сатин; бавовна; льон; ситець; бязь; поплін; шовк; батист. Останнім часом широкого поширення набули також комплекти білизни з бамбукового матеріалу китайського виробництва. Ну і нарешті, ще одна значна відмінність – це тематика постільної білизни. Виключно білі комплекти білизни вже не користуються популярністю. Інтерес викликають тематичні малюнки і принти на білизну. Це можуть бути картини жанру фентезі, красиві квіти, тварини, сюжети з комп’ютерних ігор – в загальному, все, на що здатна фантазія дизайнера. Крім традиційної постільної білизни, можна також розглянути можливість виготовлення наволочок на диванні подушки, пледів і покривал.

Проведення аналізу ринку і конкурентів – один з найважливіших етапів для тих, хто не хоче спустити бізнес «в трубу» протягом першого року після його організації. По-перше, оптові компанії не дуже охоче працюють з невеликими підприємствами. Для роздрібних магазинів закупівельні ціни на білизну досить високі. Варіант самостійної реалізації готової продукції через власну торговельну точку вимагає набагато більших вкладень і тимчасових витрат. Тому необхідно ретельно вивчити місцевий ринок і конкурентів, щоб правильно вибрати стратегію. Один з найбільш прийнятних варіантів – торгівля за допомогою інтернет-магазину, однак на його створення і розкручування також потрібен час.
Але все перераховане зовсім не означає, що на бізнесі потрібно ставити хрест ще до його відкриття. Навпаки, ще раз повторимо, що пошив постільної білизни як бізнес – одна з найбільш прибуткових ніш в швейному бізнесі на сьогоднішній день. Потрібно лише уважно поставитися до організації своєї справи.

Канали замовлення сировини Китай – один з найбагатших постачальників будь-яких видів тканини. Зв’язатися з постачальниками з Піднебесної можна як через спеціалізовані сайти, так і через такі майданчики, як AliExpress. Закупівля тканин в Китаї, навіть з урахуванням «розмитнення», виходить часом значно дешевше, ніж придбання тканини тієї ж якості у вітчизняних виробників.
Не зайвим буде також особисто відвідати українські ткацькі фабрики.

Приміщення для швейного цех

Якихось особливих вимог до приміщення для швейного цеху не пред’являється, за винятком, мабуть, тільки системи потужної вентиляції, так як текстильний пил вважається особливо пожежонебезпечним. Місце знаходження міні-цеху щодо міської географії значення не має, тому можна звернути увагу на приміщення, розташовані на околицях, оренда яких буде значно дешевше, ніж в центрі населеного пункту. Розрахунок площі повинен виходити з визначення 20 кв. метрів на двох співробітниць + ще 5 кв. метрів на кожну додаткову особу. До кожного робочого столу має бути підведена електрична лінія для підключення швейної машинки і потужної лампи. Гарне освітлення для швачки значить дуже багато.
Приміщення цеху потрібно розділити на кілька зон або окремих кімнат:

  • зона розкрою;
  • швейна зона;
  • зона прасування;
  • зона упаковки;
  • зона складування витратних матеріалів і фурнітури;
  • зона зберігання готової продукції.

Крім того, приміщення має бути обладнане санітарною кімнатою і зоною відпочинку.

Реалізація бізнес ідеї в домашніх умовах.

При бажанні почати бізнес з пошиття постільної білизни можна в домашніх умовах – в звичайній двокімнатній квартирі площею 45-55 кв. метрів, де можуть працювати до 4-5 чоловік. Багато успішних швейних цехів взагалі «виросли» з однокімнатних квартир з одним єдиним співробітником, за сумісництвом є і власником підприємства. Але подібні «напівпідпільні» цехи вже давно пішли в минуле. Чи може бізнес з виробництва постільної білизни почати одна людина? Так, але доведеться неабияк «покрутитися», адже крім головної роботи – шиття, є ще й інші обов’язки – пошук каналів постачання сировини та збуту готової продукції, необхідність в паперовій роботі і т. д. Тому починати потрібно мінімум удвох.

Необхідне обладнання

Для того, щоб почати свою швейну справу в домашніх умовах буде потрібно 1-2 швейні машинки, оверлок, праска, прасувальна дошка і звичайний швейний набір – голки, ножиці, наперстки і т. д. Продуктивність такої майстерні з двома співробітницями може бути до 100 комплектів білизни в день.
Організація швейного міні-цеху потребують обладнання та інструмент більш професійний.

Для організації, в якій будуть зайняті до 10 співробітниць, знадобиться:

Обладнання та інструмент:

  • промислова швейна машинка ; 
  • оверлок; 
  • парові праски; 
  • прасувальні дошки; 
  • столи для розкрою; 
  • робочі столи ; 
  • ножиці ;
  • голки;
  • фурнітура і.д.

Персонал

Як вже було зазначено, на підприємстві буде достатньо однієї-двох досвідчених швачок, решта персоналу можна навчити в процесі роботи. Втім, наявність хоча б початкових швейних навичок все ж бажано. Крім цього, знадобиться один майстер по ремонту обладнання. Залежно від кількості швейних машинок (більше 5 штук) він може бути в штаті або працювати по виклику при необхідності. Шукати співробітників можна через сайти безкоштовних оголошень або відвідавши швейні коледжі.

Збут готової продукції

Каналами збуту готової продукції можуть виступати роздрібні магазини, оптові закупівельники. Можна відкрити власну точку з продажу постільної білизни. Особливу увагу потрібно приділити варіанту створення інтернет-магазину. Останнім часом постільна білизна дуже добре продається саме через сайти продажів. Можна також працювати за схемою Дропшиппінг, коли зовсім сторонні люди будуть продавати вашу продукцію.
Найзначніша частка продажів доводиться на середній ціновий сегмент, саме на цю категорію і потрібно орієнтуватися при визначенні асортименту продукції, що випускається. Бюджетні варіанти, як правило, приходять в Україну з Китаю, а дорога постільна білизна закуповується за кордоном. До речі, знизити виробничі витрати можна за рахунок звернення до справи обрізків тканини, з яких можна шити носові хустки, одяг для малюків (чепчики і сорочечки), косинки і фартухи і т. д.

Реклама і маркетинг

Мрія майже будь-якого підприємця – створити свій власний бренд. Швейний бізнес – не виняток. Термін служби хорошої постільної білизни – від 1,5 до 3 років. Як правило, на сім’ю з трьох осіб (двоє дорослих, одна дитина) необхідно 5-6 комплектів постільної білизни. Виходячи з цього, можна зробити висновок, що створення і розкрутка власного бренду постільної білизни з метою створення стійкої клієнтської бази, більш ніж доцільно. Рекламувати свою продукцію можна за допомогою «традиційних» способів – оголошень в ЗМІ, інтернеті і т.д. Основна рекламна аудиторія – оптові закупівельники. Для привернення їхньої уваги можна встановити відпускну ціну на продукцію в залежності від обсягу закуповуваної партії. Тому можна реалізувати будь які бізнес ідеї, головне щоб було бажання!




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *