Бізнес ідея: міні друкарня, друк буклетів і листівок

міні друкарня

Реалізація бізнес ідеї міні друкарня для бізнесу під силу будь-якій людині. Друк буклетів і листівок бере свій початок в далекому минулому але до сих пір є дуже прибутковим бізнесом і завжди буде користуватися купівельним попитом.

Можна перерахувати масу методик і різних способів, які зараз прийнято використовувати в розробці рекламної продукції. Цим займаються всілякі рекламні студії, рекламні агентства і інші компанії.

У коло обов’язків рекламних компаній входить те, щоб готова продукція дійшла до населення. До такої продукції відносяться банери і соціальна реклама, виготовлення візиток, рекламні відеоролики і багато іншого. Можна виділити всі з перерахованих способів реклами. А можна і певний напрям, який приведе вас до успіху в даній сфері.
Друк буклетів і листівок – з чого почати?

Існує давня приказка: «Все нове – це добре забуте старе». Саме про «забуте старе» поговоримо. Це друк буклетів і листівок в міні-друкарні. Вона може стати вашим основним або додатковим заробітком. Ідея друку буклетів ефективна і вимагає найменших вкладень.

Щоб започаткувати цей поліграфічний бізнес в міні-друкарні, вам потрібно наступне:

  1. Комп’ютер.
  2. Графічні програми для поліпшення зображення.
  3. Професійний кольоровий принтер, який друкує на папері, картонних і пластикових поверхнях.
  4. Витратні матеріали: фарба, папір.
  5. А найголовніше – це бажання заробити.

Офіс вам в перший час не потрібен. Можна працювати прямо вдома. Найважливіше, щоб ви досконало вміли працювати з графічними програмами.

Зовнішній вигляд і зміст буклетів і листівок

Якщо ви запропонуєте замовникам товар високої якості, який є барвистим, інформативним, що спонукає до дій, то гарантовано будете в цьому бізнесі довгі роки.

Що потрібно, щоб правильно подати свою продукцію:

Ретельна розробка зовнішнього вигляду буклетів: яскравий дизайн, основна інформація, контакти.

Приділіть увагу розмірам буклету: маленька легко загубиться, велика незручна. Робіть щось середнє.

Текст буклету повинен мати мінімум інформації, але вона повинна бути важливою і якісною.

Важлива деталь – це розмір шрифту в тексті: головні слова і контакти виділіть жирним шрифтом і найбільшим розміром.

Визначення споживачів продукції: не потрібно друкувати для всіх категорій населення, досить вибрати 1-2 конкретних категорії.

Як напрацювати клієнтську базу по друку буклетів?

Для початку потрібно прикувати до себе увагу клієнтів: займіться виготовленням буклетів в своїй міні-друкарні про свої послуги. Створіть свій особистий блог в інтернеті для розміщення на ньому зразків вашої роботи, розмістіть контактну інформацію, прайс на ваші послуги. Використовуйте перевірені часом методи реклами: друкована продукція, телебачення, вуличні банери.

Надання додаткових послуг в міні-друкарні

Як варіант, ви можете займатися виготовленням флаєрів, які дають клієнтам право на будь-яку знижку. Важливо поширювати буклети: необхідна команда людей, які займуться роздачею буклетів, будуть розносити їх по поштових скриньках, займатися розклеюванням інформації. Для такої роботи підійдуть студенти, школярі. Перш, ніж їм приступити до виконання своїх обов’язків, необхідно провести інструктаж по тому, як вести себе з людьми. Ввічливість і ненав’язливість – це запорука вашого успіху.

У висновку хочеться сказати пару слів тим, хто до сих пір в сумнівах прибутковості та успішності рекламного бізнесу, маючи свою міні-друкарню. Просто задумайтеся, як тривалий час виготовлення буклетів користується попитом і подумайте: чи вигідно воно? Просто поки ви перебуваєте в сумнівах, інші діють і конкуренція просто збільшується.

Як доповнення до бізнес ідеї, можна розглянути друк круглих наклейок або виготовляти етикетки.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *