Бізнес ідеї: квести (кімнати і виїзні)

Сучасна економічна ситуація в Україні, втім, як і в усьому світі, залишає бажати кращого і змушує простих громадян шукати нові бізнес ідеї, так як безробіття стали постійним явищем. Заводи закриті, ціни ростуть, що ж придумати, щоб  виживати, і не розгубити свій творчий потенціал адже так важливо, щоб робота була не тільки приносила фінансове збагачення, а й що дають спосіб самореалізації.
 На сьогоднішній день існує маса цікавих, креативні ідеї малого бізнесу, які можна підняти практично з нуля, однією з таких  є квест розваги. Але що це таке, і які приховані нюанси таїть в собі ця справа?
 Всі ми в дитинстві любили грати в ігри, рухливі, інтелектуальні, рольові… напевно хтось грав в пригодницькі ігри за певним сюжетом – зазвичай такі розваги пропонували (і пропонують сьогодні) дитячі табори. Але ставши дорослими люди як і раніше хочуть залишатися дітьми, на день повернутися в безтурботне життя, безтурботної пори, коли весь світ перетворився в яскраві фарби і представлявся з райдужних тонів. Таку унікальна можливість дають так звані квести, тобто головоломки, комплексні завдання, що містять в собі інтелектуальну складову, загадки, якісь спортивні елементи і потужна порція адреналіну. Згадаймо, хоча б знамениту телепередачу «Останній герой», в деякій мірі це теж своєрідний ускладнений квест, де люди різного віку і професій об’єднані таким чином, що намагаються викластися на тисячу відсотків, щоб виконавши її на вищому рівні, не підвести свою команду.
 Історія квестів сходить до далекого 1970 році, коли тільки почали розвиватися комп’ютерні технології. Тоді, на зорі розвитку електронних пристроїв, талановитий, креативний програміст, Вільям Кроутер здогадався розробити програму розважального жанру – своєрідну загадку головоломку, засновану на необхідності проходити якісь випробування для досягнення певної мети. Сім років знадобилося Вільяму, щоб довести громадськості значимість свого проекту. Сім років громадськість обходила увагою цю досить цікаву розробку. І тільки в 1977 році, коли до проекту Кроутера приєдналися інші люди і творчі можливості були розширені, поняття «квест» стало входити в ужиток людей. Причому найбільша популярність цієї пригодницької гри стали користуватися саме молодь. Сьогодні квести є невід’ємним атрибутом будь-якої хорошої вечірки і навіть просто є частиною програми на молодіжних форумах та інших культурно-масових заходах серйозного масштабу. Попит породжує пропозицію: якщо ця сфера діяльності набирає обертів популярність, це дає нам шанс знайти себе в дуже цікавому і, варто додати, високооплачуваній бізнес ідеї.
 Що потрібно для відкриття і як правильно це реалізувати? Отже, для того, щоб зайняти свою нішу, в першу чергу потрібно володіти живим, креативним розумом. Тобто, сценарій квесту має бути якісний, оригінальний – ось запорука успіху. І саме сценарій є серйозною проблемою для більшості новачків. Як придумати, що включити в нього, як не переборщити із завданнями і відшукати золоту середину успіху?
 Найбільш вигідний варіант в кімнатах, дозволяє проводити в день по 3-7 заходів, фантазувати з обладнанням, сюжет, в свою чергу, може безпосередньо вплинути на вашу репутацію, як сміливий організатор цікавих та веселих програм.
 Виїзні квести. Перевагою ігор даного типу є мінімальні фінансові вкладення. Але поряд з позитивними моментами слід зазначити і мінуси – на виїзді складно зорієнтуватися, як грамотно провести гру. Тут вносяться обмеження в сценарій, постійно доводиться підлаштовуватися під ситуацію. Крім того, в день виїзних заходів можна провести не більше 3-4, а це – менший дохід, ніж в першому випадку. Крім хорошого сценарію, знадобиться обладнання. Це можуть бути прості декорації з підручних матеріалів, або серйозне оснащення, що перетворює кімнату в справжній лабіринт пригод. Якщо ви хочете в короткі терміни вийти на лідерську сходинку в обраному сегменті діяльності, то слід звернути свою увагу саме на серйозне оснащення. Звичайно, не обійдеться і без юридичної складової. І останній пункт обов’язковий для відкриття даної справи – це бізнес план квест кімнати з розрахунками. ВАЖЛИВО: Не забувайте про те, що ви, як бізнесмен, зобов’язані платити податки.
 До групи ризиків даного виду діяльності можна включити складність пошуку клієнтів. Таких слід шукати в навчальних закладах та трудових колективах, де домінує молодіжна аудиторія (офіси). Також важливо вивчити кон’юнктуру ринку, переваги і недоліки конкурентів, потреби потенційних клієнтів. З огляду на всі ці нюанси, можна побудувати дуже вигідний і цікавий бізнес. І ми бажаємо вам удачі на цьому шляху! Будьте креативні, терпляче, мудро, обережно, і все вийде в даній бізнес ідеї.




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Оцініть статтю)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *