Бізнес ідея – виробництво тофу

Тофу – це соєва альтернатива класичним сирним продуктам. В Україні популярність бізнес ідеї з виробництва тофу тільки набирає обертів, конкуренція в сфері його виробництва вкрай мала.

Технологія виготовлення соєвого молока складається з декількох етапів. Спочатку соєві боби піддаються очищенню, потім вимочуються в холодній воді протягом 12 годин. Далі плоди подрібнюють, варять і пресують для отримання молочної вичавки. Це молоко можна вживати як готовий продукт, або використовувати далі для приготування тофу. У молочну сировину додають спеціальні коагулянти, щоб воно згорнулося і застигло в процесі нагрівання. Після нагрівання відбувається поступове охолодження маси, яку знову подрібнюють, нагрівають, охолоджують і відправляють під прес для зменшення зайвої вологи. Все, найніжніший тофу готовий! Залишається його нарізати і упакувати.

Для організації всіх виробничих процесів не потрібно великого приміщення. Досить території в 30-35 кв. м. Повноцінна лінія для виготовлення соєвого сиру, що включає прес-форму, подрібнювач, апарат для нарізки, парогенератор, мийку, коштує близько 25 000 євро. Це обладнання здатне виробляти до 0,5 тонни молока на годину. Існують і більш дешеві, але менш продуктивні аналоги.

Обслужити лінію цілком здатні лише 3 людини.

Якщо реклама побудована грамотно, канали збуту налагодити нескладно. Якісний продукт окупить себе вже через півроку.

Однак в певний час може настати момент кризи збуту – все пояснюється незвичністю населення до соєвої продукції та недовіри до сої взагалі. Вирішити можливі проблеми зі збутом досить просто: розширювати асортимент – окрім тофу, найбільш рентабельного соєвого продукту, є ще і соєве молоко; окара; соєві фарші і майонези; згущене соєве молоко і сухе соєве молоко; соєве борошно і соєва олія – все це не кажучи вже про знаменитий соєвий соус.

Не менш цікавим напрямок може бути організація вегетаріанських точок громадського харчування – наприклад таких, де всі без винятку страви – соєві. Можна також розширити асортимент тофу за рахунок різних добавок, які вводяться до складу продукту перед пресуванням – наприклад, паприки, інших приправ або горіхів.

Не менш перспективною є і «релігійний» напрям тофу – адже він підходить для людей які дотримуються посту, так і тим, кому релігійні переконання забороняють вживати м’ясну їжу .




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *